Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

W.huijgens

Zojuist is mijn woning voorzien van renovlies en een laagje verf. Het eindresultaat is echt fantastisch! Ik ben er enorm blij mee.

Heldere communicatie, zeer vriendelijk personeel. De schilder kwam van ver en was al om half 5 vertrokken. Hij stond fluitend zijn werk te doen, terwijl ik nog slaapdronken de kinderen naar school bracht.

Zeger

Heel goed geholpen door smartstuc werk uitgevoerd door vakmensen en een snel en super eind resultaat!

Snel duidelijk en goede communicatie!

Irene

Erg blij met het resultaat het ziet eruit alsof de wanden gestucd zijn. Daarnaast is het voordeligen dan stuc en weerbaarder tegen scheuren die vaak onstaan bij nieuwbouwhuizen

Duidelijke offerte, flexibel en accuraat

Fam. van Dam

Gehele nieuwbouwwoning laten behangen en schilderen.

Flexibel, vriendelijk, duidelijk

Dennis te Pas

Zeer goed. Goed gesprek op locatie gehad nadat we al via internet een prima aanbieding gekregen hadden.

Flexibel. Oplevering werd op laatste moment verschoven. Door de flexibele termijn van 8 werkdagen wat Smart Stuc voor jou klus rekent (ze doen het in 4 dagen) is verschuiving mogelijk gebleken

Lesley

Wij zijn erg tevreden met de diensten van Smart Stuc. De muren zijn keurig geschuurd, waarna het renovliesbehang er goed is opgebracht. Plafond netjes gestucd en de wanden ook nog geverfd in de door...

Vakkundige werknemers die snel en zeer netjes werken, waardoor het eindresultaat erg mooi wordt.

S. Kosten

Vakmannen!!

Duidelijke en eerlijke adviezen en aanpak.

S. Kosten

Vakmannen!!

Snel en vakkundig

Sebastiaan van den Broek

Erg fijne mensen

meedenkend personeel

Marja

Prima ervaring! Goed werk, meedenken en flexibel in afspraken

Bekwaam, zelfverzekerd, meedenken