Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Van der Beek

Behalve renovlies en sausen ook stucen plafond geregeld via SmartStuc. Alles prima op elkaar afgestemd. Ongelofelijk hoe snel er gewerkt wordt en toch super netjes afgewerkt. Prima communicatie,... Behalve renovlies en sausen ook stucen plafond geregeld via SmartStuc. Alles prima op elkaar afgestemd. Ongelofelijk hoe snel er gewerkt wordt en toch super netjes afgewerkt. Prima communicatie, altijd snel antwoord en duidelijkheid. Top!

Vakmanschap

Anita en Pascal

Goede service, netjes afgewerkt

Goede communicatie, duidelijk

E Swart

Goede ervaring

Goeie communicatie. Na een verschil van vierkante meters goed opgevangen en opgelost

Ted Jansen

Prima geregeld allemaal. Komen afspraken na, werken netjes.

Iedereen weet meteen zijn taak en gaan direct aan de slag.
alles netjes opgeruimd en afgevoerd.

Michel

Wij zijn zeer te spreken over Smart Stuc. Communicatie (per mail) is duidelijk en erg vlot (bijna altijd < 1 dag reactie) en tevens voldoende flexibiliteit in het inplannen van de klus (wat best... Wij zijn zeer te spreken over Smart Stuc. Communicatie (per mail) is duidelijk en erg vlot (bijna altijd < 1 dag reactie) en tevens voldoende flexibiliteit in het inplannen van de klus (wat best lastig is bij een nieuwbouwhuis waarbij je pas enkele weken vantevoren weet wanneer je de sleutel krijgt).

Het eindresultaat is heel strak, waarbij er bijna geen naden meer zijn te zien. Aanrader!

communicatie, vakmanschap, flexibiliteit

Liebrand

Goed!

Strakke afwerking! Perfecte muren. Vriendelijke werkmannen!

Joris

Echte vakmensen! Alles volgens afspraak en prachtig resultaat

Snelheid. Persoonlijk contact. Vakwerk.

Sjaak

We hebben lang getwijfeld over stuc of renovlies in onze nieuwbouwwoning. Uiteindelijk voor renovlies van Smart Stuc gegaan en het ziet er echt superstrak uit! Geen naden tussen de behangbanen zoals... We hebben lang getwijfeld over stuc of renovlies in onze nieuwbouwwoning. Uiteindelijk voor renovlies van Smart Stuc gegaan en het ziet er echt superstrak uit! Geen naden tussen de behangbanen zoals geadverteerd. 100% Goed!

komt afspraken na, goed eindresultaat

Jessica

Zeer tevreden!

Transparant, goed georganiseerd, goede kwaliteit van werk.

sandra

Zeer goed