Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Van Empel

Zeer tevreden ! 240 m2 super netjes gedaan ?

Komen afspraken na en werken netjes

Sjoerd de WItte

Excellente service, flexibiliteit & kwaliteit

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Duidelijk omschreven en heldere prijzen

Barbara

Hele goede service van begin tot eind. We konden op een korte termijn (in het weekend) bij de showroom terecht, vanuit zichzelf een goedkopere offerte gestuurd ivm een actie die liep, duidelijke... Hele goede service van begin tot eind. We konden op een korte termijn (in het weekend) bij de showroom terecht, vanuit zichzelf een goedkopere offerte gestuurd ivm een actie die liep, duidelijke afspraken werden er gemaakt die nagekomen werden. En ook het schuiven van de startdatum was geen enkel probleem. Tijdens de werkzaamheden werd er netjes gewerkt en ook goed gecommuniceerd. En het allerbelangrijkste het eindresultaat is prachtig! Wij zijn erg tevreden en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen wanneer je een goede renovlies behanger en schilder nodig hebt!

Goede duidelijke communicatie

Eileen

Vooraf heldere communicatie met Gerry over de mail. Offerte was daardoor duidelijk. We hebben het plafond laten stucen en de wanden met renovlies behangen. Het resultaat is supermooi en het... Vooraf heldere communicatie met Gerry over de mail. Offerte was daardoor duidelijk. We hebben het plafond laten stucen en de wanden met renovlies behangen. Het resultaat is supermooi en het schilderwerk is ook top gedaan! Vooraf bleken niet al onze wanden even glad te zijn, ze hebben toen de wanden voorbewerkt, zodat er niets meer van te zien is.

Fijne communicatie van alle mannen, goede kwaliteit van het werk

Bakker

Super strak en goede communicatie verschillende keren is de oplevering uitgesteld

snel en vakkundig

Maurice Monch

Binnen een week was onze hele woning van beneden tot boven voorzien van Renovlies en tevens gesaust. De mannen van Smartstuc zijn stuk voor stuk vakmensen die voorzien zijn van een flinke dosis... Binnen een week was onze hele woning van beneden tot boven voorzien van Renovlies en tevens gesaust. De mannen van Smartstuc zijn stuk voor stuk vakmensen die voorzien zijn van een flinke dosis enthousiasme. De drang naar perfectie bleek nadat alle wanden na het behangen en schilderen nogmaals werden nagelopen met een lamp om elke oneffenheid eruit te halen. Het eindresultaat is verbluffend prachtig te noemen. Gerry is telefonisch slecht te bereiken, maar antwoord meestal binnen enkele uren op een mail. Ik heb dit ervaren als een duidelijke, heldere en vlotte communicatie.

Flexibel, enthousiast, prachtig werk

Kuperus

Wij hebben een zeer goede ervaring met Smart Stuc. Het zijn vakmensen die een prachtig resultaat afleveren!

Het resultaat staat bij Smart Stuc boven aan!

RM Makkus

Smart stuc heeft ons uitstekend geadviseerd en geholpen bij het behangen en sauzen van onze nieuwbouwwoning. Uitstekende prijs- kwaliteitverhouding.

Flexibel, snel, strak

Marsha

Goed!!

Helder obv meters en eventueel extra kosten afhankelijk van eigen keuze

Caroline

Super mooi strak afgewerkte wanden

Goed vak werk!