Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Uitstekend

Vriendelijke communicatie en strak eindresultaat

Goed, aardige nette gasten en mooi werk afgeleverd. Prijs kwaliteit verhouding ook hartstikke goed

Algemene ervaring met Smartstuc, van afspraak maken tot aan de vakmensen zelf.

Arthur

Geen moeite is voor smartstuc teveel, werken super netjes en resultaat laat zien waarom het stuk voor stuk vakmannen zijn. Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat en de prijs / kwaliteit... Geen moeite is voor smartstuc teveel, werken super netjes en resultaat laat zien waarom het stuk voor stuk vakmannen zijn. Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat en de prijs / kwaliteit verhouding is over vertegenwoordigd in kwaliteit. Ik gun iedereen smarstuc!

Netheid van werken, leuke gasten, raffelen niets af, bellen even om te overleggen tijdens het behangen / sauzen, denken mee en service gaat tot aan het uiterste puntje van je nok.

Mooi strak resultaat, prettige en duidelijke communicatie. Zeer tevreden!

Communicatie en resultaat

OTj Havekes

We hebben ons gehele huis laten doen door Smart stuc en dat is uitermate goed bevallen
Ondanks dat alles via de mail is verlopen heeft Smart stuc alles wat beloofd is nagekomen
We zijn...
We zijn echt heel enthousiast over het resultaat en kunnen Smart stuc van harte aanbevelen prijs /kwaliteit verhouding een 10

Komen afspraken na

Hendriks

Snelle reactie en goede service

Alle wensen zijn mogelijk qua kleur. Werken sneller dan de planning

Goede samenwerkenig tussen de verschilllende werklieden

Goede en snelle communicatie

Job

Goed, uitstekend werk geleverd volgens afspraken

Kwaliteit behang en schilderwerk

SmartStuc heeft heel snel en heel mooi ons nieuwbouwhuis behangen en gesaust!

Helder, duidelijke algemene voorwaarden

Astrid van Tilborgh

Duidelijk en prima werk geleverd. Moest wel extra betalen omdat de muren toch niet goed genoeg waren. Dit blijft altijd lastig wanneer is iets goed?

Snel en duidelijk