Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Arnout

Duidelijke afspraken en een perfect resultaat!
Erg tevreden.

Denise de Groot

Onze nieuwbouwwoning is door Smart Stuc bijna helemaal voorzien van renovlies. De uitvoering was top, helemaal volgens offerte, ruim binnen de afgesproken tijd en het ziet er heel strak uit!

Ze hebben veel ervaring in wat ze doen en dat is absoluut te zien.

Honkit Ho

Super bedrijf, niks op aan te merken. Communicatie was goed, werk was binnen de tijd. Alles netjes afgewerkt

snel en netjes

Goede afwerking en fijne communicatie

Sebastiaan Blommers

Top werk. Kwam wat bij kwa prijs omdat de muur niet strak genoeg was. Dit werd snel opgelost door extra stucwerk. Goede spullen en mooie verf gebruikt. Top!!!

Op tijd klaar, goede afspraken mee kunnen maken, aardige mensen, mooie resultaten.

Michelle

Coördinatie verliep prettig en er is vakwerk afgeleverd - heel blij mee!

Directe en snelle communicatie. Vakmensen die met je meedenken.

Marc

Voor onze nieuwbouw woning zochten we een oplossing waar alle muren in 1x werden netjes afgewerkt; renovlies en schilderen.

Alle mannen hebben zeer mooi werk geleverd voor een scherpe...

Flexibel, er waren nog wat aandachtspunten in het huis welke probleemloos werden opgelost.

Oog voor detail, kleine randjes werden netjes afgekit.

Er werd duidelijk gecommuniceerd wanneer iedereen kwam - er was was een aparte behang en aparte schilder ploeg.

Benjamin

Zeer prettig en professioneel bedrijf. Komen afspraken na, leveren goed werk en zijn flexibel om aan onze wensen tegemoet te komen. En voor een scherpe prijs. Erg positieve ervaring, kan ik iedereen...

Prijs kwaliteit verhouding

Judith

Smartstuc heeft ons hele nieuwbouwhuis behangen en heeft dit heel netjes gedaan, we zijn blij met het resultaat!

Net werk, opleverpunten zijn ook netjes opgelost

J. Meijer

Smarstuc heeft onze volledige nieuwbouwwoning in Juni 2019 voorzien van Renovlies behang en een aantal kamers voorzien van eigen uigekozen behang. Verder hebben zij alle muren gesausd en plafonds...

Vakmensen die meedenken als er situaties ontstaan die niet helemaal duidelijk zijn.
Communicatie gedurende de klusdagen
Goed werk (kwaliteit) afgeleverd