Vakmanschap
Kwaliteit materiaal
Communicatie
Helderheid offerte

Michel

Wij zijn zeer te spreken over Smart Stuc. Communicatie (per mail) is duidelijk en erg vlot (bijna altijd < 1 dag reactie) en tevens voldoende flexibiliteit in het inplannen van de klus (wat best... Wij zijn zeer te spreken over Smart Stuc. Communicatie (per mail) is duidelijk en erg vlot (bijna altijd < 1 dag reactie) en tevens voldoende flexibiliteit in het inplannen van de klus (wat best lastig is bij een nieuwbouwhuis waarbij je pas enkele weken vantevoren weet wanneer je de sleutel krijgt).

Het eindresultaat is heel strak, waarbij er bijna geen naden meer zijn te zien. Aanrader!

communicatie, vakmanschap, flexibiliteit

Liebrand

Goed!

Strakke afwerking! Perfecte muren. Vriendelijke werkmannen!

Joris

Echte vakmensen! Alles volgens afspraak en prachtig resultaat

Snelheid. Persoonlijk contact. Vakwerk.

Sjaak

We hebben lang getwijfeld over stuc of renovlies in onze nieuwbouwwoning. Uiteindelijk voor renovlies van Smart Stuc gegaan en het ziet er echt superstrak uit! Geen naden tussen de behangbanen zoals... We hebben lang getwijfeld over stuc of renovlies in onze nieuwbouwwoning. Uiteindelijk voor renovlies van Smart Stuc gegaan en het ziet er echt superstrak uit! Geen naden tussen de behangbanen zoals geadverteerd. 100% Goed!

komt afspraken na, goed eindresultaat

Jessica

Zeer tevreden!

Transparant, goed georganiseerd, goede kwaliteit van werk.

sandra

Zeer goed

Goede afspraken

Mooi werk geleverd!

Mooi werk geleverd, strakke behangen en geschilderde wanden

Corrie

Super!

Communicatie verliep soepel, competitieve prijzen, nette afwerking en zeer flexibele, vriendelijke mensen! Aanrader!

Keurig werk

Snelle reactie en aanpassen van data

We hebben de gehele woning door Smart Stuc laten behangen
We hebben de gehele woning door Smart Stuc laten behangen
+ verven en de zolderkap geverfd. De meeste communicatie verliep via email, dit was duidelijk. Vragen werden snel beantwoord. Telefonisch verliep de communicatie ook goed.

Gerry is snel met de communicatie. Probeert echt mee te denken om de planning te halen. Daarom zijn we heel blij dat Gerry binnen enkele dagen een behanger heeft geregeld voor ons. We zijn erg... Gerry is snel met de communicatie. Probeert echt mee te denken om de planning te halen. Daarom zijn we heel blij dat Gerry binnen enkele dagen een behanger heeft geregeld voor ons. We zijn erg tevreden met het eindresultaat! Prijs- en kwaliteitsverhouding is goed!