Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

Harry

Ingehuurd voor het verplaatsen van twee wasmachines langs een steile en smalle trap. Snelle reacties voor het maken van afspraken. Het was duidelijk vooraf gecommuniceerd dat er contant ern vooraf... Ingehuurd voor het verplaatsen van twee wasmachines langs een steile en smalle trap. Snelle reacties voor het maken van afspraken. Het was duidelijk vooraf gecommuniceerd dat er contant ern vooraf moest worden afgereken.

Tineke Nolet-Verdel

Vanuit Portugal heeft Smaragd Express onze inboedel perfect en zeer professioneel naar Nederland verhuisd.

Ton

Ik heb geen ervaring kunnen opdoen. Helaas. De offerteaanvraag werd op een zo ongelooflijk arrogante en ongeïnteresseerde wijze beantwoord (binnen een uur, dat dan weer wel) dat ik me elders ga... Ik heb geen ervaring kunnen opdoen. Helaas. De offerteaanvraag werd op een zo ongelooflijk arrogante en ongeïnteresseerde wijze beantwoord (binnen een uur, dat dan weer wel) dat ik me elders ga orienteren.

Reactie Smaragd Express:

Erg jammer dat eerlijkheid niet word gewaardeerd. Ik gaf aan dat wij nog geen combi-rit gepland hadden staan naar Groot-Brittanië en dat het erg duur transport zou zijn voor een fiets. Dit vond... Erg jammer dat eerlijkheid niet word gewaardeerd. Ik gaf aan dat wij nog geen combi-rit gepland hadden staan naar Groot-Brittanië en dat het erg duur transport zou zijn voor een fiets. Dit vond meneer onbeschoft en dat ik hem weg jaagde?

Super! Een heeeel lang dressoir verplaatst !

Ingrid van Pelt

Vandaag voor de 4de keer iets laten bezorgen door Smaragd expres. Dit keer een eettafel en is wederom helemaal naar tevredenheid gegaan.

We zijn vriendelijk en adequaat geholpen bij de verhuizing van een piano en een antieke kast.

Floortje

Smaragd Express heeft onze piano vervoerd. Is prima verlopen.

Janine

Bedankt mannen, voor het vervoeren en naar boven sjouwen van mijn loeizware bank. En dat, voor een hele schappelijke prijs.
Ik weet jullie te vinden de volgende keer!

Reactie Smaragd Express:

Dank voor de review, geen dank. Tot de volgende keer

Alfons

Keurige mensen, aanvraag liep soepel.

S. de Widt

Kundig personeel, ook vwat de verpakking van meubels betreft (dekens e.d.)