Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

Lucien Bal

Verhuizing van het grotere meubilair. Prima gegaan, prima service.

Peter-Paul

Smaragd Express heeft de Chesterfield stoel die wij op marktplaats hebben gekocht naar volle tevredenheid getransporteerd.

Fenna

Piano verhuizen

Jan Heida

Loungeset van Amersfoort naar Erm laten vervoeren.

Mijn piano is verhuisd vanaf een etagewoning naar een rijtjeshuis. Een spannende onderneming, maar door deze goede verhuizers is dit vlekkeloos verlopen!

Mark d’Angremond

Smaragd heeft voor mij eennpiano verhuist. Super service.
Vriendelijke jongens en werken snel en zeer zorgvuldig.
Stipt volgens afspraak!

Bert van der Veur

Piano verhuizen

Binnen een record tempo was op vriendelijke vakkundig wijze de piano keurig verhuisd van 2 straten verderop mijn huis in. Aardige jongens.

Transport van oude piano laten doen. Transport ging goed, echter was er wel “domme” schade. Bij aanspraak erop volgde een hele serie ontkenningen, beschuldigingen en verwijzing naar contract.

Reactie Smaragd Express:

Alles is goed gegaan, meneer heeft op de hele oude piano waar er reeds enorme gaten en schades (foto's ervan bij ons in bezit bij het ophalen) op zitten geprobeerd om alles onterecht te verhalen... Alles is goed gegaan, meneer heeft op de hele oude piano waar er reeds enorme gaten en schades (foto's ervan bij ons in bezit bij het ophalen) op zitten geprobeerd om alles onterecht te verhalen op ons. Nadat onze verhuizers weg waren gegaan heeft meneer de sticker welk wij al 10 jaar gebruiken eraf gehaald (hoe vraag ik mij echt af) waardoor er volgens meneer krassen zijn ontstaan, dit zoals ik eerder vermelde al enorme gaten en schades op de piano zaten. Uit onze algemene voorwaarden en verzekeringen zijn goederen welk al gebruiker sporen en of slijtage vertonen (zoals bij meneer) automatisch uitgesloten zijn van verzekeringen. Meneer wilde ons chanteren om via mail gratis onderzetters van ons weg te halen als compensatie, omdat wij hier niet mee in kunnen gaan heeft meneer gedreigd om maar een slechte revieuw achter te laten. Ik wil meneer bedanken voor zijn eerlijkheid en manier van zaken doen.