Snelheid ophaal/bezorging
Hoe heeft u Smaragd Express ervaren?
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag
9.5/10

4, op Marktplaats gekochte, leren eetkamer stoelen met armleuningen vervoerd van Noord Holland naar Gelderlan

Communicatie

In het begin miste ik een mobiel tel.nr. Maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn.

Afspraken na gekomen

Snel antwoord , goede prijs

Neem

Verhuizing van bank,

Meedenken in verzorging van beorgen zoals het meebrengen van inpakdekens, klantvriendelijkheid

Betalingsbewijs in mijn geval werd er bij ophalen betaald. Echter kon er geen bewijs worden afgegeven.

Website heb ik niet gezien dus deze heb ik ook niet kunnen beoordelen.

Dennis Baltes

Prima bedrijf,zeer zeker aan te bevelen.
ze hebben een orgel voor mij van Hollandscheveld naar Meppel gebracht.

snelheid van de offerte en de bezorging.

mej mulder

De mannen heben netjes me buffet kast van Vianen naar de meern vervoert zonder problemen en me buffet kast staat weer netjes in me keuken

ja zonder problemen en ging allemaal perfect

ja ik zal zeggen voor al zo dóór gaan

Elly Brasser

Bankstel kon de volgende dag al worden opgehaald bij de vorige eigenaar. Omdat het bankstel op de 1e etage niet door de deur kon, moest er daarna ook nog een tillift worden geregeld. Alles een...

Denken met je mee en komen hun afspraken na, en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Kortom een top bedrijf die ik bij iedereen die vervoer nodig heeft van harte kan aanbevelen.

Ga zo door jongens!

Natascha

Een grote kast, bed met twee nachtkastjes en tafeltje verhuist. En betaalbaar!!

Correctheid van de medewerkers, goede terugkoppeling en goede planning?

Geen enkele verbeterpunten ik ben net als de eerste keer super blij. Alles is in goede verhouding

De heren ingeschakeld om mijn aangekochte (2e hands) kast te laten bezorgen bij mij thuis. Zeer prettig en professioneel!

Offerte aanvraag kreeg ik binnen een uur reactie op, prijs was zeer aantrekkelijk dus direct ingeschakeld.
Heren waren op tijd en deden precies wat er was afgesproken. Voor een kleine prijs erbij kon ik genieten van mn 2e hands kast.

Geen verbeterpunten

Stephanie

Ze hebben mijn piano verhuisd en met een verhuislift op de etage gebracht.
Ik raad ze echt bij iedereen aan.
Top bedrijf!

ze zijn super snel met offerte verzending, transparant en duidelijk.