Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

Een bank laten ophalen in Oldenzaal en naar Rotterdam laten bezorgen.

In tegenstelling tot de andere review hier vond ik juist dat de communicatie heel goed was. Men hield mij goed op de hoogte ivm het kunnen inplannen op een bepaalde datum. Vragen per mail werden... In tegenstelling tot de andere review hier vond ik juist dat de communicatie heel goed was. Men hield mij goed op de hoogte ivm het kunnen inplannen op een bepaalde datum. Vragen per mail werden snel en adequaat beantwoordt. Ook zijn we netjes gebeld dat men er aan kwam. Vervoer betrof een piano en dit werd heel zorgvuldig gedaan. Men had de piano ook netjes met doeken ingepakt tegen mogelijk beschadigingen. Aardige mensen die netjes vragen hoe men de spullen neergezet wil hebben. Ook qua prijs erg voordelig ten opzichte van andere verzhuizers. Zeer tevreden.

Wasmachine van de 2e verdieping l gehaald en vervoerd naar nieuw adres.

Chris

Wasmachine en droger 4 trappen op!

theun flokstra

Piano verhuizen

Huijsmans

Wasm. droger. tweepersoonsbed eetkamer bankstel 2 stoelen salontafel kleine antieke kast.

Reactie Smaragd Express:

U geeft eerst onze verhuizers een fooi voor de goede service en vervolgens 1 week na dato een slechte revieuw achter laten. Ik begreep ook dat u mee assisteerde met verhuizen en dat er geen melding... U geeft eerst onze verhuizers een fooi voor de goede service en vervolgens 1 week na dato een slechte revieuw achter laten. Ik begreep ook dat u mee assisteerde met verhuizen en dat er geen melding ergens van werd gemaakt. Bij navraag waren onze verhuizers ook erg verbaasd dit te moeten vernemen, vooral omdat u hun fooi gaf?

Goed, snelle reactie op mail.

Piano verhuisd van Amsterdam naar Castricum.
Prima gedaan, snel en zorgvuldig

Dennis de Jongh

Vriendelijk, professioneel en correct.

Smaragd heeft een piano vervoerd.
En dat beviel heel goed.
En ook op zaterdag.