Snelheid ophaal/bezorging
Snelheid offerte aanvraag
9.5/10

Bert van der Veur

Piano verhuizen

Binnen een record tempo was op vriendelijke vakkundig wijze de piano keurig verhuisd van 2 straten verderop mijn huis in. Aardige jongens.

Transport van oude piano laten doen. Transport ging goed, echter was er wel “domme” schade. Bij aanspraak erop volgde een hele serie ontkenningen, beschuldigingen en verwijzing naar contract.

Reactie Smaragd Express:

Alles is goed gegaan, meneer heeft op de hele oude piano waar er reeds enorme gaten en schades (foto's ervan bij ons in bezit bij het ophalen) op zitten geprobeerd om alles onterecht te verhalen... Alles is goed gegaan, meneer heeft op de hele oude piano waar er reeds enorme gaten en schades (foto's ervan bij ons in bezit bij het ophalen) op zitten geprobeerd om alles onterecht te verhalen op ons. Nadat onze verhuizers weg waren gegaan heeft meneer de sticker welk wij al 10 jaar gebruiken eraf gehaald (hoe vraag ik mij echt af) waardoor er volgens meneer krassen zijn ontstaan, dit zoals ik eerder vermelde al enorme gaten en schades op de piano zaten. Uit onze algemene voorwaarden en verzekeringen zijn goederen welk al gebruiker sporen en of slijtage vertonen (zoals bij meneer) automatisch uitgesloten zijn van verzekeringen. Meneer wilde ons chanteren om via mail gratis onderzetters van ons weg te halen als compensatie, omdat wij hier niet mee in kunnen gaan heeft meneer gedreigd om maar een slechte revieuw achter te laten. Ik wil meneer bedanken voor zijn eerlijkheid en manier van zaken doen.

Harry

Ingehuurd voor het verplaatsen van twee wasmachines langs een steile en smalle trap. Snelle reacties voor het maken van afspraken. Het was duidelijk vooraf gecommuniceerd dat er contant ern vooraf... Ingehuurd voor het verplaatsen van twee wasmachines langs een steile en smalle trap. Snelle reacties voor het maken van afspraken. Het was duidelijk vooraf gecommuniceerd dat er contant ern vooraf moest worden afgereken.

Tineke Nolet-Verdel

Vanuit Portugal heeft Smaragd Express onze inboedel perfect en zeer professioneel naar Nederland verhuisd.

Ton

Ik heb geen ervaring kunnen opdoen. Helaas. De offerteaanvraag werd op een zo ongelooflijk arrogante en ongeïnteresseerde wijze beantwoord (binnen een uur, dat dan weer wel) dat ik me elders ga... Ik heb geen ervaring kunnen opdoen. Helaas. De offerteaanvraag werd op een zo ongelooflijk arrogante en ongeïnteresseerde wijze beantwoord (binnen een uur, dat dan weer wel) dat ik me elders ga orienteren.

Reactie Smaragd Express:

Erg jammer dat eerlijkheid niet word gewaardeerd. Ik gaf aan dat wij nog geen combi-rit gepland hadden staan naar Groot-Brittanië en dat het erg duur transport zou zijn voor een fiets. Dit vond... Erg jammer dat eerlijkheid niet word gewaardeerd. Ik gaf aan dat wij nog geen combi-rit gepland hadden staan naar Groot-Brittanië en dat het erg duur transport zou zijn voor een fiets. Dit vond meneer onbeschoft en dat ik hem weg jaagde?

Super! Een heeeel lang dressoir verplaatst !

Ingrid van Pelt

Vandaag voor de 4de keer iets laten bezorgen door Smaragd expres. Dit keer een eettafel en is wederom helemaal naar tevredenheid gegaan.

We zijn vriendelijk en adequaat geholpen bij de verhuizing van een piano en een antieke kast.

Floortje

Smaragd Express heeft onze piano vervoerd. Is prima verlopen.