Snelheid ophaal/bezorging
Hoe heeft u Smaragd Express ervaren?
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag
9.5/10

Ton

Ik heb geen ervaring kunnen opdoen. Helaas. De offerteaanvraag werd op een zo ongelooflijk arrogante en ongeïnteresseerde wijze beantwoord (binnen een uur, dat dan weer wel) dat ik me elders ga...

Ik kreeg binnen een uur een reactie op mijn offerteaanvraag.

Een training "hoe beantwoord ik op een fatsoenlijke wijze een offerteaanvraag zonder een potentiële klant voor altijd weg te jagen" zou ik willen aanbevelen.

Reactie Smaragd Express:

Erg jammer dat eerlijkheid niet word gewaardeerd. Ik gaf aan dat wij nog geen combi-rit gepland hadden staan naar Groot-Brittanië en dat het erg duur transport zou zijn voor een fiets. Dit vond meneer onbeschoft en dat ik hem weg jaagde?

Super! Een heeeel lang dressoir verplaatst !

Afspraken nakomen, deskundigheid, materiaal, vriendelijkheid

Vooral zo laten

Ingrid van Pelt

Vandaag voor de 4de keer iets laten bezorgen door Smaragd expres. Dit keer een eettafel en is wederom helemaal naar tevredenheid gegaan.

Als je een bericht stuurde krijg je meteen antwoord en alles volgens afspraak.

We zijn vriendelijk en adequaat geholpen bij de verhuizing van een piano en een antieke kast.

Ze komen hun afspraken na en bellen van te voren hoe laat ze er zijn.

Floortje

Smaragd Express heeft onze piano vervoerd. Is prima verlopen.

Prettig telefonisch contact gehad, geen probleem als ik nog een keer belde voor extra vraag. Snelle respons op de mail.

Janine

Bedankt mannen, voor het vervoeren en naar boven sjouwen van mijn loeizware bank. En dat, voor een hele schappelijke prijs.
Ik weet jullie te vinden de volgende keer!

Reactie Smaragd Express:

Dank voor de review, geen dank. Tot de volgende keer

Dino Alfons

Keurige mensen, aanvraag liep soepel.

Snelheid

S. de Widt

Kundig personeel, ook vwat de verpakking van meubels betreft (dekens e.d.)

Professionaliteit

Janny Bergsma

Dressoir

Vond het fijn dat ik van te voren gebeld werd dat ze over 1 uur er waren

Moest even wennen dat 1 persoon direkt binnen kwam met de vraag: direkt af te rekenen.
Daarna werd het dressoir uit de vrachtwagen gehaald en keurig op de plaats van bestemming zette.

Reactie Smaragd Express:

Hartelijk dank voor de recensie. Ik weet dat onze verhuizers eerst een visitekaartje afgeven ter kennisgeving voordat er tot betalen over word gegaan. Op onze website en algemene voorwaarden word ook aangegeven, dat er bij contante betaling eerst voldaan moet worden voor aflevering. Ik zal onze verhuizers hierop aanwijzen om het nog subtieler te doen. Dank voor het vertrouwen en wellicht tot een volgende keer

Er is een bed verhuisd.

Proactief handelen, door een afspraak te maken met de verkoper. Verder is men flexibel.