Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
9.5/10
Snelheid offerte aanvraag
9.5/10

Piano verhuisd van Amsterdam naar Castricum.
Prima gedaan, snel en zorgvuldig

Dennis de Jongh

Vriendelijk, professioneel en correct.

Smaragd heeft een piano vervoerd.
En dat beviel heel goed.
En ook op zaterdag.

Wij hebben tot op heden vaak gebruik gemaakt van de diensten van Smaragd

Service is prima! Medewerkers erg sympathiek.

MRL Martijn

Vorige week hebben de heren een babyvleugel voor mij opgehaald in Noord Groningen en zeer vakkundig en netjes bij mij afgeleverd en geïnstalleerd. echt vakwerk.

Reactie Smaragd Express:

Heel erg bedankt, dat horen wij graag. Wij zijn erg blij dat wij uw vleugel piano hebben mogen verzorgen.

Anoniem Maria

Heel professioneel, vlot met reageren op mijn aanvraag, en ook heel vlot met afspraak maken. Goed werk afgeleverd en aardige mensen.
Maria, Utrecht.

Jasper de Jong

Piano moest verhuisd worden. Doordat ergens anders een inschattingsfout wed gemaakt moest er opnieuw ingepland worden. Bij de nieuwe planning kon de piano op het laatst niet meer bezorgd worden... Piano moest verhuisd worden. Doordat ergens anders een inschattingsfout wed gemaakt moest er opnieuw ingepland worden. Bij de nieuwe planning kon de piano op het laatst niet meer bezorgd worden (nog geen 45 minuten van ophaaladres) en moest noodgedwongen in de opslag. De dag erop was er ook geen mogelijkheid tot levering.
Late communicatie en geen begrip voor onze frustratie. Ook geen tegemoetkoming in kosten vwb extra vrije dag opnemen voor niks, “piano staat al gratis in de opslag”. Sterker nog de kruk die erbij kwam was nog even een tientje extra aftikken.

Reactie Smaragd Express:

Het is geen inschattingsfout maar wij gaven netjes aan dat de bakwagen pech had en niet meer konden ophalen waardoor er overmacht mee gemoeid was. Wij hebben constant het afhaal adres en u van op de... Het is geen inschattingsfout maar wij gaven netjes aan dat de bakwagen pech had en niet meer konden ophalen waardoor er overmacht mee gemoeid was. Wij hebben constant het afhaal adres en u van op de hoogte gehouden en later een nieuwe afspraak gemaakt. Verder gaf u zelf aan dat u het op een zaterdag bezorgd wilde hebben, dit hebben wij dan ook kosteloos (geen weekend toesag) gedaan en is het vreemd om in uw revieuw aan te geven dat u daar speciaal voor vrij heeft moeten vragen.

Piano verhuizen: prima en vlot gedaan.