Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

Joris

Smaragd express zou vandaag een aangekochte piano verhuizen. Verkoper vrij genomen. Ikzelf vrijgenomen. Niemand op komen dagen. Ondanks bevestigingsmail dat ze vandaag zouden komen was ik voor... Smaragd express zou vandaag een aangekochte piano verhuizen. Verkoper vrij genomen. Ikzelf vrijgenomen. Niemand op komen dagen. Ondanks bevestigingsmail dat ze vandaag zouden komen was ik voor volgende week ingepland. De piano zou als verrassing dienen voor mijn vriendin die overmorgen jarig is. Weg cadeau. Weg verrassing. Er werd ook niet echt een oplossing aangedragen buiten dat het volgende week zou kunnen...

Alphons Tonino

Flinke zware kast vervoerd

Lars

Smaragd heeft een wasmachine voor ons verhuisd van A naar B. Zeer snel een goede offerte waarbij binnen enkele dagen de verhuizing plaats kon vinden. Ze belden half uur voor aankomst A en halfuur... Smaragd heeft een wasmachine voor ons verhuisd van A naar B. Zeer snel een goede offerte waarbij binnen enkele dagen de verhuizing plaats kon vinden. Ze belden half uur voor aankomst A en halfuur voor aankomst B. Keurige mannen en zeer netjes de wasmachine op de tweede verdieping geplaatst.

Een bank laten ophalen in Oldenzaal en naar Rotterdam laten bezorgen.

In tegenstelling tot de andere review hier vond ik juist dat de communicatie heel goed was. Men hield mij goed op de hoogte ivm het kunnen inplannen op een bepaalde datum. Vragen per mail werden... In tegenstelling tot de andere review hier vond ik juist dat de communicatie heel goed was. Men hield mij goed op de hoogte ivm het kunnen inplannen op een bepaalde datum. Vragen per mail werden snel en adequaat beantwoordt. Ook zijn we netjes gebeld dat men er aan kwam. Vervoer betrof een piano en dit werd heel zorgvuldig gedaan. Men had de piano ook netjes met doeken ingepakt tegen mogelijk beschadigingen. Aardige mensen die netjes vragen hoe men de spullen neergezet wil hebben. Ook qua prijs erg voordelig ten opzichte van andere verzhuizers. Zeer tevreden.

Wasmachine van de 2e verdieping l gehaald en vervoerd naar nieuw adres.

Chris

Wasmachine en droger 4 trappen op!

Theun Flokstra

Piano verhuizen

Huijsmans

Wasm. droger. tweepersoonsbed eetkamer bankstel 2 stoelen salontafel kleine antieke kast.

Reactie Smaragd Express:

U geeft eerst onze verhuizers een fooi voor de goede service en vervolgens 1 week na dato een slechte revieuw achter laten. Ik begreep ook dat u mee assisteerde met verhuizen en dat er geen melding... U geeft eerst onze verhuizers een fooi voor de goede service en vervolgens 1 week na dato een slechte revieuw achter laten. Ik begreep ook dat u mee assisteerde met verhuizen en dat er geen melding ergens van werd gemaakt. Bij navraag waren onze verhuizers ook erg verbaasd dit te moeten vernemen, vooral omdat u hun fooi gaf?

Goed, snelle reactie op mail.