Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

R.Blom

Geweldige service ,duidelijke offerte, alles exact volgens afspraak en snel en hebben heel lief,de poten gedemonteerd en gemonteerd ,waar wij niet aan hebben gedacht.vriendelijk. keurig ,en eerkijke... Geweldige service ,duidelijke offerte, alles exact volgens afspraak en snel en hebben heel lief,de poten gedemonteerd en gemonteerd ,waar wij niet aan hebben gedacht.vriendelijk. keurig ,en eerkijke prijs .
Zal ze zeer aanbrvelen

Benyamin Jacob

Dit is de 2e keer dat ik gebruik maakte van Smaragd Express. Dit keer hebben wij hen ingeschakeld voor onze synagoge en hebben kasten, tafels en stoelen verhuisd. Met hartelijk dank van onze... Dit is de 2e keer dat ik gebruik maakte van Smaragd Express. Dit keer hebben wij hen ingeschakeld voor onze synagoge en hebben kasten, tafels en stoelen verhuisd. Met hartelijk dank van onze gemeenschap !תּוֹדָה רַבָּה , Shalom!!

Albert Hirsh

Alles ging erg makkelijk en snel van aanvraag tot het uitvoeren van mijn vleugel piano verhuizing, ook erg vakkundig. Zal binnenkort ook gebruik van jullie maken voor mijn complete inboedel... Alles ging erg makkelijk en snel van aanvraag tot het uitvoeren van mijn vleugel piano verhuizing, ook erg vakkundig. Zal binnenkort ook gebruik van jullie maken voor mijn complete inboedel verhuizing.

Jolanda

Keurig mijn keuken uit Groningen gedemonteerd en in Amsterdam bezorgd. Een verhuisbedrijf wat weet wat het moet doen. Zeker aan te raden!

Monique

Zeer gunstige tarieven en letten goed op en hebben de juiste materialen om vloeren te beschermen!! Zal jullie zeker een volgende keer inschakelen.

Levi

Zeer professioneel met bijbehorende goede prijs en kwaliteiten, zeker nemen mensen!!

Robin Aanhane

Verhuizing en installatie van mijn wasmachine was enorm snel gedaan. Zeer netjes naar 3de etage gebracht.

Sjoerd pijnappel

Professioneel, vriendelijke manen, snel

A.

Ik heb de heren van Smaragd Express als kundig en secuur ervaren!

BInyo

Top service! Zeer vriendelijke jongens , enorm gewaardeerd zeker in deze corona tijd.