Snelheid ophaal/bezorging
Hoe heeft u Smaragd Express ervaren?
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag
9.5/10

Snelheid en klant vriendelijk

Fenna

Piano verhuizen

Heel vriendelijk personeel. Belden keurig een half uur van tevoren, kwamen op tijd en de prijs klopte met wat we hadden afgesproken. Ik ben heel blij dat jullie mijn piano verhuisd hebben!

Jan Heida

Loungeset van Amersfoort naar Erm laten vervoeren.

Helemaal naar tevredenheid uitgevoerd.

Mijn piano is verhuisd vanaf een etagewoning naar een rijtjeshuis. Een spannende onderneming, maar door deze goede verhuizers is dit vlekkeloos verlopen!

Goede communicatie, zeer zorgvuldig. Ik had door een fout van Smaragd Express teveel betaald en heb hierover gemaild, binnen korte tijd kreeg ik een mail dat dit inderdaad zo was en binnen een dag was het geld teruggestort op mijn rekening.

Mark d’Angremond

Smaragd heeft voor mij eennpiano verhuist. Super service.
Vriendelijke jongens en werken snel en zeer zorgvuldig.
Stipt volgens afspraak!

Efficiënt, zorgvuldig, stipt op tijd volgens afspraak

Telefonische bereikbaarheid. Er wordt wel snel teruggebeld

Bert van der Veur

Piano verhuizen

Binnen een record tempo was op vriendelijke vakkundig wijze de piano keurig verhuisd van 2 straten verderop mijn huis in. Aardige jongens.

Vriendelijk en vakkundig. No nonsens.

Transport van oude piano laten doen. Transport ging goed, echter was er wel “domme” schade. Bij aanspraak erop volgde een hele serie ontkenningen, beschuldigingen en verwijzing naar contract.

Vervoeren goed en goedkoop

Bij eventuele schade heb je wel een probleem . Neem dat mee in je keuze

Reactie Smaragd Express:

Alles is goed gegaan, meneer heeft op de hele oude piano waar er reeds enorme gaten en schades (foto's ervan bij ons in bezit bij het ophalen) op zitten geprobeerd om alles onterecht te verhalen op ons. Nadat onze verhuizers weg waren gegaan heeft meneer de sticker welk wij al 10 jaar gebruiken eraf gehaald (hoe vraag ik mij echt af) waardoor er volgens meneer krassen zijn ontstaan, dit zoals ik eerder vermelde al enorme gaten en schades op de piano zaten. Uit onze algemene voorwaarden en verzekeringen zijn goederen welk al gebruiker sporen en of slijtage vertonen (zoals bij meneer) automatisch uitgesloten zijn van verzekeringen. Meneer wilde ons chanteren om via mail gratis onderzetters van ons weg te halen als compensatie, omdat wij hier niet mee in kunnen gaan heeft meneer gedreigd om maar een slechte revieuw achter te laten. Ik wil meneer bedanken voor zijn eerlijkheid en manier van zaken doen.

Harry

Ingehuurd voor het verplaatsen van twee wasmachines langs een steile en smalle trap. Snelle reacties voor het maken van afspraken. Het was duidelijk vooraf gecommuniceerd dat er contant ern vooraf...

Punctueel en professioneel werk afgeleverd.

Misschien toch beter om gelijk een ( handgeschreven) kwitantie voor het ontvangen bedrag af te geven, in plaats van alleen een bon per mail.

Tineke Nolet-Verdel

Vanuit Portugal heeft Smaragd Express onze inboedel perfect en zeer professioneel naar Nederland verhuisd.

Heel sterk was de communicatie: snel, efficiënt, vriendelijk en duidelijk.

Er zijn absoluut geen verbeterpunten.