Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

David

Wat een prutsers. Adverteren dat ze piano kunnen verhuizen. Na 8 mails met allerlei vragen, foto’s sturen, maten sturen en foto’s van de voordeur hoor ik dagen niets meer. Bij navraag of ik nog een... Wat een prutsers. Adverteren dat ze piano kunnen verhuizen. Na 8 mails met allerlei vragen, foto’s sturen, maten sturen en foto’s van de voordeur hoor ik dagen niets meer. Bij navraag of ik nog een offerte ontvang, komt het bericht dat ze de opdracht niet kunnen uitvoeren. Gewoon eenvoudig staande piano, geen toelichting waarom dit niet lukt. Zoek verder naar een serieus bedrijf als je op hun advertenties stuit!

Alkema

Ik begrijp hoe dit bedrijf de naam 'expess' durft te dragen. We hebben pas 3 dagen na de bevestiging een offerte gekregen en vervolgens wordt doodleuk de avond van tevoren om 19.30u een berichtje... Ik begrijp hoe dit bedrijf de naam 'expess' durft te dragen. We hebben pas 3 dagen na de bevestiging een offerte gekregen en vervolgens wordt doodleuk de avond van tevoren om 19.30u een berichtje gestuurd dat ze de volgende dag al vol zitten. Ik heb er vrij voor genomen! Nooit meer dit bedrijf!

Spiro

Heb bij smaragd express een piano maar de eerste verdieping laten verhuizen. De verhuizers gingen zeer bekwaam te werk, waren efficient, snel, handing, precies, beleefd en vriendelijk. Echt niets op... Heb bij smaragd express een piano maar de eerste verdieping laten verhuizen. De verhuizers gingen zeer bekwaam te werk, waren efficient, snel, handing, precies, beleefd en vriendelijk. Echt niets op aan te merken, top gedaan!

Luca

Slecht, een paar dagen voordat zij eea zouden ophalen hoor ik dat de prijs niet correct bleek en dat deze nu bijna 55% duurder zou zijn. Wat een amateurs om zo met klanten om te gaan!

Jan-Pieter Visschers

Smaragd Express zou op 27 juni mijn dure piano verhuizen van Utrecht naar Nieuwegein. Daar zou de piano aan de achterkant van mijn huis over een sloot door mijn aflopende tuin moeten worden getild,... Smaragd Express zou op 27 juni mijn dure piano verhuizen van Utrecht naar Nieuwegein. Daar zou de piano aan de achterkant van mijn huis over een sloot door mijn aflopende tuin moeten worden getild, omhoog naar de eerste verdieping. Tot mijn huis zou dat €135,- kosten, de extra handelingen €285,- Van tevoren had ik tal van foto's gestuurd om de situatie duidelijk te maken met een uitgebreid begeleidend schrijven. Ook had ik onder andere gemeld dat de sloot twee meter breed is en dat de piano omhoog zou moeten worden gedragen/getakeld. Er werd verder geen enkele vraag gesteld.

De twee aardige verhuizers waren echter totaal niet voorbereid op hun taak. Ze hadden twee planken van 1.80 meter bij zich en verder helemaal niets. De piano kon dus niet over de sloot worden vervoerd. Wel moest ik de €420,- betalen, dan zou ik dat verder met het bedrijf moeten regelen. Dat werd een bizarre ervaring. De schuld werd mij in de schoenen geschoven omdat de loopplanken over de sloot niet twee meter breed moesten zijn, maar langer omdat ze vanaf het fietspad over de sloot naar mijn tuin zouden moeten lopen.

Geen enkele keer heeft Smaragd Express tot een oplossing willen komen, behalve dat ze mij een nieuwe offerte toestuurden voor het huren van een kraan. Het is te schandelijk voor woorden dat een bedijf je op deze manier probeert op te lichten en door het leveren van een wanprestatie aan z'n geld wil komen.

Na het inzetten van mijn juridisch adviseur heeft Smaragd Express mij nog €122,- terugbetaald om te voorkomen dat de rechtbank hier een oordeel over zou geven. Hoewel ik volgens mijn raadsvrouw helemaal in mijn recht stond, had ik geen zin om nog een half jaar met deze negatieve energie rond te lopen, en daarom heb ik deze terugbetaling geaccepteerd. Ik heb €180,- teveel betaald.

Samaragd Express is zeer incapabel, onbetrouwbaar en onprofessioneel gebleken. Bovendien heeft het zich in mijn ogen schuldig gemaakt aan fraude. Treurig als je zo met je klanten omgaat.

Tom van der Weide

Smaragd Express hielp ons met het verhuizen van een aantal grote meubelstukken. Ondanks de vele trappen zijn alle stukken onbeschadigd boven gekomen, en nog snel ook! Ook over de prijs zijn we enorm... Smaragd Express hielp ons met het verhuizen van een aantal grote meubelstukken. Ondanks de vele trappen zijn alle stukken onbeschadigd boven gekomen, en nog snel ook! Ook over de prijs zijn we enorm te spreken, Smaragd Express is een echte aanrader!!

Kars

Helemaal tevreden over de verhuizing van een piano! Snelle reactie via de mail. Alles is volgens afspraak gegaan en dat voor een top prijs! Complimenten!

Linda

Mijn wasmachine en droger moesten van de schuur naar de 2e verdieping worden verhuisd. Dit was snel geregeld en uitgevoerd, met een vriendelijke service!