Snelheid ophaal/bezorging
Hoe heeft u Smaragd Express ervaren?
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag
9.5/10

MRL Martijn

Vorige week hebben de heren een babyvleugel voor mij opgehaald in Noord Groningen en zeer vakkundig en netjes bij mij afgeleverd en geïnstalleerd. echt vakwerk.

Heel netjes omgaan met vleugel

Reactie Smaragd Express:

Heel erg bedankt, dat horen wij graag. Wij zijn erg blij dat wij uw vleugel piano hebben mogen verzorgen.

Anoniem Maria

Heel professioneel, vlot met reageren op mijn aanvraag, en ook heel vlot met afspraak maken. Goed werk afgeleverd en aardige mensen.
Maria, Utrecht.

Jasper de Jong

Piano moest verhuisd worden. Doordat ergens anders een inschattingsfout wed gemaakt moest er opnieuw ingepland worden. Bij de nieuwe planning kon de piano op het laatst niet meer bezorgd worden...

Sterke mannenen zorgvuldigheid bij afleveren

Betere communicatie, betere planning en iets met ‘klant is koning...’

Reactie Smaragd Express:

Het is geen inschattingsfout maar wij gaven netjes aan dat de bakwagen pech had en niet meer konden ophalen waardoor er overmacht mee gemoeid was. Wij hebben constant het afhaal adres en u van op de hoogte gehouden en later een nieuwe afspraak gemaakt. Verder gaf u zelf aan dat u het op een zaterdag bezorgd wilde hebben, dit hebben wij dan ook kosteloos (geen weekend toesag) gedaan en is het vreemd om in uw revieuw aan te geven dat u daar speciaal voor vrij heeft moeten vragen.

Barry Bussum

Goede en duidelijke communicatie

Nvt

Piano verhuizen: prima en vlot gedaan.

Na contact al aanbieding voor de volgende dag.
Afhandeling overeenkomstig het emailcontact.

De organisatie rondom de verhuizing maakt beslist geen professionele indruk. Dit geeft de klant een onzeker gevoel ten aanzien van de betrouwbaarheid. Dat is te voorkomen door het volgende te doen:

- een telefoonnummer beschikbaar te stellen ipv alleen contact via de mail.
- nadat de afspraken zijn gemaakt direct per mail een contract te sturen, met daarin de afspraken en bedragen.
- medewerkers, busjes en vrachtwagens die herkenbaar zijn als 'Smaragd'.
- bij ophalen van spullen: even op papier vastleggen wat er is meegenomen en door wie.
- bij contant afrekenen: klant een nota voldaan geven.
- na levering nogmaals contract sturen met melding 'voldaan'.

aad murk

Leuk team!

erg vriendelijk

Huis kamer interieur van otterlo naar stavoren

Zijn zeer zeker afspraken na gekomen

Geen verbetering nodig was zeer goed

Connie Brandhof

Piano is verhuisd, heren waren erg aardig en alles verliep soepel

In ieder geval geen zwakke punten
Correspondentie via mailverliep prima

Lucien Bal

Verhuizing van het grotere meubilair. Prima gegaan, prima service.

Klantvriendelijk, snel en goed werk leveren. Goede prijs.

Gewoon zo door gaan.

Peter-Paul

Smaragd Express heeft de Chesterfield stoel die wij op marktplaats hebben gekocht naar volle tevredenheid getransporteerd.

Erg prettige service en een uitkomst voor grote meubels die van ver moeten komen.