Snelheid ophaal/bezorging
Snelheid offerte aanvraag

Janny Bergsma

Dressoir

Reactie Smaragd Express:

Hartelijk dank voor de recensie. Ik weet dat onze verhuizers eerst een visitekaartje afgeven ter kennisgeving voordat er tot betalen over word gegaan. Op onze website en algemene voorwaarden word... Hartelijk dank voor de recensie. Ik weet dat onze verhuizers eerst een visitekaartje afgeven ter kennisgeving voordat er tot betalen over word gegaan. Op onze website en algemene voorwaarden word ook aangegeven, dat er bij contante betaling eerst voldaan moet worden voor aflevering. Ik zal onze verhuizers hierop aanwijzen om het nog subtieler te doen. Dank voor het vertrouwen en wellicht tot een volgende keer

Er is een bed verhuisd.

Professioneel piano verhuizers door Smaragd Express. Mijn piano is zorgvuldig en uitstekende verhuisd .

Piano verhuizen

J. Bleeker

Pianopunctu

Prima vlotte service, piano is keurig verhuisd

Miekie Sikkes

Vervoer en bezorging van een oude rooktafel met toebehoren.

Eveline

Ik heb mijn piano laten verhuizen, en was blij verrast door de vakkundigheid en souplesse waarmee dit gebeurde!

Miranda Heuvelman

Ik heb Smaragd Express als zeer goed ervaren. Ik had een dressoir en salontafel op marktplaats gezien maar kon het zelf niet ophalen. Toen heb ik contact gezocht met Smaragd Express en zij hebben... Ik heb Smaragd Express als zeer goed ervaren. Ik had een dressoir en salontafel op marktplaats gezien maar kon het zelf niet ophalen. Toen heb ik contact gezocht met Smaragd Express en zij hebben dit netjes verzorgd. Mocht het in de toekomst weer nodig zijn dan zal ik Smaragd Express zeker weer vragen

Anke Leijdekkers

Klantgericht en snelle communicatie