Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

Linda van Doorn

Mijn keuken is vandaag door smaragd Express medewerkers heel professioneel gedemonteerd in Amsterdam en netjes bij mij bezorgd in Zwolle. Heel erg bedankt

Martin van den Brink

Zeer positieve ervaring. 2 nette en correcte heren die heel voorzichtig maar toch snel onze wasmachine 1 etage lager hebben gebracht.

M. De bruijn

Mijn mooie keuken is door de heren van Smaragd Express zeer professioneel gedemonteerd en netjes getransporteerd. Ben heel erg tevreden.

Vdef

Slecht. Verassing met extra kosten. Je spullen blijven in de vrachtwagen tot je extra geld hebt over gemaakt. Hierdoor werd de redelijk betaalbare verhuizer de duurste in uitvoering. Te laat. Geen... Slecht. Verassing met extra kosten. Je spullen blijven in de vrachtwagen tot je extra geld hebt over gemaakt. Hierdoor werd de redelijk betaalbare verhuizer de duurste in uitvoering. Te laat. Geen communicatie en extra kosten door de strot geduwd

Heij

Piano verhuizen: zeer slechte ervaring. De piano werd gewoon op een bokje gezet zonder in te pakken. Daardoor werd de lak op een aantal plekken beschadigd. Dit werd gebagatelliseerd en van enige... Piano verhuizen: zeer slechte ervaring. De piano werd gewoon op een bokje gezet zonder in te pakken. Daardoor werd de lak op een aantal plekken beschadigd. Dit werd gebagatelliseerd en van enige vergoeding of anderszins tegemoetkoming kon geen sprake zijn. Het (cash) geld was al betaald en dat was het enige dat telde. Daarnaast nog een te hoge prijs gevraagd voor rubberen onderzetters. Ten slotte geen enkele reactie op de ingediende klacht na afloop.

Titia

De handige jongens van Smaragd Express hebben heel snel en vakkundig mijn keuken gedemonteerd.

Peter

VREEMDE GANG VAN ZAKEN
Wij boekten de verhuizing van onze piano via internet bij Smaragd BV.
VREEMDE GANG VAN ZAKEN
Wij boekten de verhuizing van onze piano via internet bij Smaragd BV.
Afgesproken werd om deze een vrijdag te vervoeren maar dit werd later door Smaragd gewijzigd naar zaterdag.
Men zou tussen 8 en 12 ’s ochtends komen, wij – de opdrachtgever – stuurden deze ochtend een e-mail om een het tijdstip te vernemen, maar rond 10 uur werd nota bene de ontvanger op het bezorgadres gebeld dat de auto defect was en dan men zondag zou komen als de auto niet direct gemaakt kon worden.

Wij kregen een slecht gevoel en besloten de opdracht te annuleren, een verhuizer heeft toch meerdere auto’s of hij schakelt een collega in en zoekt in ieder geval naar een oplossing om op de afgesproken dag te komen: wij en de ontvanger hadden op zaterdag en niet op zondag gerekend.
Onmiddellijk werden wij door Smaragd BV geïnformeerd dat conform de algemene voorwaarden 100% van het overeengekomen verhuisbedrag zou moeten worden betaald.

Let op: bij het accepteren van de offerte accepteer je met een muisklik tevens de algemene voorwaarden die onder het kopje overmacht iedere verantwoordelijkheid uitsluit als de prestatie niet op het afgesproken tijdstip wordt geleverd door allerlei uiteenlopende redenen.

Wij hebben overwogen om onze rechtsbijstandverzekering in te schakelen, want in het civiele recht omvat het begrip overmacht zeker geen technische problemen bij transportauto’s.

Onze piano werd daarmee echter niet vervoerd, dus gingen wij akkoord met verhuizing op zondag en inderdaad kwam er die dag een bestelauto voorrijden met twee heren die een trui met het opschrift ‘Smaragd’ droegen: de auto toonde alleen de naam van een keukenleverancier!
Het inladen ging netjes, jammer dat zij - net zoals wij - geen mondkapje droegen.

Smaragd BV had ons een e-mail gestuurd om vooraf contant te betalen: nota bene dus vóór het transport en de aflevering.
Wij stelden betaling per pin voor en verzochten om een factuur, waarop Smaragd wilde dat wij met een ‘Tikkie’ zouden betalen.
Het ‘Tikkie’ werkte echter niet dus wij informeerden de verhuizers dat wij – de opdrachtgever - het geld na levering en plaatsing van de piano zouden overmaken naar het rekeningnummer op de factuur nadat de ontvanger ons dit had bevestigd.

Wat schetst onze verbazing toen de ontvanger ons belde en vertelde dat de piano niet gelost zou worden voordat er betaald was.

Smaragd BV heeft de ontvanger – die het afgesproken bedrag niet eens wist – zonder facturen toen een ‘Tikkie’ gestuurd voor de verhuizing en voor een viertal wieltjes voor onder de piano die de verhuizers nog even verkochten aan de geadresseerde en die wij nooit besteld hadden.
Wij hebben de ontvanger het bedrag natuurlijk terugbetaald.

Al met al een vreemde gang van zaken en voor ons een les om voortaan een verhuizer in te schakelen die de door de consumentenbond erkende algemene voorwaarden hanteert.

Gouw

Matig, alweer een slecht communicerend bedrijf. Net als 9 van de 10 bedrijven tegenwoordig . Ik wilde mn wasmachine laten verhuizen, echter kregen ze een lekke band voordat ze mn wasmachine kwamen... Matig, alweer een slecht communicerend bedrijf. Net als 9 van de 10 bedrijven tegenwoordig . Ik wilde mn wasmachine laten verhuizen, echter kregen ze een lekke band voordat ze mn wasmachine kwamen ophalen, dit hadden ze helaas niet door gecommuniceerd, waardoor ze 1,5 tot 2 uur na afgesproken tijdsindicatie aankwamen. Dus ik moest zelf achter hun aan om te vragen waar ze bleven. Dit wekt al irritatie nummer 1 op.

Nu kan dit gebeuren ondanks de matige communicatie. Echter bij het afleveren, kregen ze WEER een lekke band. Is dit WEER niet gecommuniceerd, dus degene die mijn wasmachine ontving moest zelf ook weer achter het bedrijf aan. Dit werd dus WEER niet gecommuniceerd.

Als reactie gaven ze aan dat ze zo snel mogelijk hun auto moesten fixen, dat had een hogere prioriteit dan hun klanten inlichten. Klaarblijkelijk staat service en communicatie naar de klant toe NIET op nummer 1. Jammer, heel jammer dit soort falende bedrijven.