Lisette van Dijk

Fijne communicatie via de telefoon en mail. Mijn vragen omtrent winkelbeveiliging zijn netjes en duidelijk beantwoord.
Monteur was een vriendelijke man en gaf uitleg over de mogelijkheden en de...
Monteur was een vriendelijke man en gaf uitleg over de mogelijkheden en de werkzaamheden. Wat ik ook heel fijn vond is dat ze 2 jaar garantie geven.

Duidelijke communicatie

Sanne Schouten

Vriendelijke monteur die verstand heeft van wat hij doet. Heeft ons ook nog extra advies gegeven over beveiliging. Vanwege nieuwe woning hebben wij een slot laten monteren met meerdere punten.

verstand van zaken

Vriendelijke slotenmaker die snel en netjes zijn werk heeft afgemaakt

Communicatie, nakomen afspraak

Marc

De communicatie en de hulp (reparatie) verliep snel, duidelijk en goed. Een aardige en deskundige monteur loste 't probleem adequaat op.

Snel en transparant, service-gericht

Paul

Zojuist is mijn slot door één van jullie monteurs vervangen.
Zojuist is mijn slot door één van jullie monteurs vervangen.
Ik baalde natuurlijk als een stekker van deze onverwachte kostenpost, maar jullie monteur heeft mijn dag weer goed gemaakt, alle verwachtingen overtroffen.
Beleefd, na het uitboren van het slot de stoep geveegd, alle kosten van tevoren berekend en uitgelegd, en zelfs mijn klemmende deur bijgeschaafd zodat deze nu niet meer klemt. Een ook nu weer alles schoongemaakt. Ik raad jullie aan bij mijn vrienden!
Enorm bedankt!

De monteur! Topper!

Bastiaan Loenen

Prima geholpen en dat op een zondag.

snel aanwezig

Alle afspraken nagekomen, duidelijke communicatie. Ook goed overlegd wat de verschillende opties zijn, en daarbij heldere uitleg wat de voor en nadelen zijn. Vervolgens uitstekend geholpen bij het... Alle afspraken nagekomen, duidelijke communicatie. Ook goed overlegd wat de verschillende opties zijn, en daarbij heldere uitleg wat de voor en nadelen zijn. Vervolgens uitstekend geholpen bij het monteren van de sloten.

- Vriendelijke, snelle vakman met verstand van zaken
- Alle afspraken netjes nagekomen

CC King

Goede vakman! Heeft netjes gewerkt. Goede communicatie, alles via de mail ontvangen factuur etc. Ook makkelijk dat je via QR code kan betalen.
Ze verrichten regelmatig meerdere klussen voor...
Ze verrichten regelmatig meerdere klussen voor ons, en zal zeker nog als vaste klant blijven.

Eerlijk, denkt mee met de klant.

Good locksmith company! Mechanic has opened my door very fast without damage.

Rick Hagenaar

Ik was mijn autosleutels in de auto vergeten. vrij snel kwam er een monteur langs en zonder schade autodeur geopend.

Pluspunt dat ik op zondagavond gewoon kon pinnen.