Signant

Duidelijke omschrijving

Nvt

Smits

Met bedrijf niets mis…

Enige webshop die aanbood wat ik nodig had

Het geen ik besteld heb doet niet wat ie moet doen. Veel geld voor een klein kunststof dopje en vooral veel geld als het dan ook niet voldoet

Angelique

Top service

Helder

J.Faber

Snelle levering en goede service!

veel keuze.

Frank

Denken mee in oplossingen. Had foutje gemaakt in mijn bestelling en dat is vlot opgelost.

Steens

Vlotte levering

Levertijd

Ik vroeg mij af waarom aflevering bij een POSTNL-punt €1.-- extra zou moeten kosten. Ook vermeldde de website dat er dan automatisch voor het dichtsbijzijnde POSTNL-punt zou worden gekozen. Dat is... Ik vroeg mij af waarom aflevering bij een POSTNL-punt €1.-- extra zou moeten kosten. Ook vermeldde de website dat er dan automatisch voor het dichtsbijzijnde POSTNL-punt zou worden gekozen. Dat is voor de klant niet persé handig.

Reactie Slotenshop.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor het beoordelen van ons bedrijf.
Het standaard tarief voor verzending is helaas erg duur geworden. Hiervan hebben wij als bedrijf ook last van en we zorgen met de standaard verzendingen voor een relatief goedkope verzendkosten voor de klant. Indien er niet bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt moet worden afgeleverd kan de klant dit aangeven bij de opmerkingen!
Team Slotenshop

Raymond

Snelle levering van aanvullende passende cilinders

Snelle goede levering

De website is niet heel erg makkelijk. Liever wil je bij product al de juiste plek van bijvoorbeeld de knop opgeven, en niet achteraf bij de opmerkingen. Dat geeft toch een beetje een omgemakkelijk... De website is niet heel erg makkelijk. Liever wil je bij product al de juiste plek van bijvoorbeeld de knop opgeven, en niet achteraf bij de opmerkingen. Dat geeft toch een beetje een omgemakkelijk gevoel.

Reactie Slotenshop.nl:

Beste Raymond,
Beste Raymond,
Bedankt voor het beoordelen van ons bedrijf.
We zullen uw tip zeker in overweging nemen, we begrijpen dat dit voor wat twijfel kan zorgen. Nu is het zo dat met de website die wij gebruiken het niet heel gemakkelijk is om hier een duidelijke keuze voor te maken. Wellicht bij een update dat we hier verandering in brengen!
Team Slotenshop

Hessel

Snelle deskundige communicatie en niet duur

- supersnelle en vriendelijke communicatie
- veel kennis van sloten
- prijs