Kirby

Ze hebben mijn sloten en deurklinken vervangen. Na gebeld te hebben, gelijk afspraak gemaakt voor vandaag. Hij is nu klaar. Geweldig hoe snel dit kan.

snelheid

Ik had mezelf buiten gesloten. Op Google slotenmaker gevonden vriendelijk te woord gestaan. Monteur kwam een half uur te laat. Ik moest zelf bellen om te vragen waar hij bleef. Vervolgens komt hij...

Reactie Van Delft Slotenmaker:

Bedankt voor uw review , ook al is het een lage. Van Delft Slotenmaker probeert de beste slotenmaker van Nederland te zijn en te blijven; hierdoor waarderen wij elke feedback en dus ook lage. Potentiële nieuwe klanten kunnen op deze manier zien wat voor bedrijf wij zijn.

Het probleem wat wij vaak ondervinden is het feit dat een klant ons uitnodigt om een probleem op te lossen. Soms is het zo dat het probleem achteraf zeer klein blijkt of gewoon iets wat door de klant over het hoofd wordt gezien.

Wij zijn bij U langs gekomen om een deur die dicht zat te openen. Ter plaatsen bleek dat de deur relatief makkelijk te openen was met een flipperkaart, dus een hele simpele oplossing was.

Wij rekenen echter vaste tarieven, dus geen voorrijkosten, opstartkosten uurlonen oid. Bij U was dat in dit geval op dit tijdstip €115,-

Wij realiseren ons dat dit onrechtvaardig voelt, echter onze monteur kost gewoon geld, zijn auto kost geld, de backoffice kost geld.

Dawna Murphy

Wij hebben 4 binnendeuren laten voorzien van nieuwe sloten, en 1 deur laten repareren. De service ging heel rap. Binnen een dag stond er een monteur op de stoep.

- Konden direct
- Net telefonisch te woord gestaan
- Snelle en uiterst scherpe prijsopgaaf zo aan de telefoon

Wout van Helsdingen

Probleem met slot. Gebeld vriendelijk te woord gestaan. Monteur kon tussen 11.00 13.00 uur langskomen. Werd netjes gebeld ben over 15 minuten bij u.
Prima werk afgeleverd komplimenten voor de...

Iemand met verstand van zaken . Netjes gewerkt

Jessie Collins

Ik kwam terug van mijn ski vakantie en ben denk ik mijn sleutel verloren in het hotel. In Oostenrijk al de slotenmaker gebeld. En rond 2 uur vanmiddag stond hij bij mijn huis, terwijl ik in de auto...

stipt

Kirby

Door deze storm knalde me deur dicht. Stond ik toen met mijn t-shirt in de wind. Deze jongen gebeld en was er snel. Top service

was er snel

Berlinda

Precies zoals verwacht. Aan de telefoon zeiden ze wat het zou kosten. De slotenmaker is nu net klaar. Nette man. De sloten zitten er in. Top.

Ronald

Belachelijk slecht bedrijf. Eerst negeren ze alle nee/nee stickers in ons pand en vervolgens hebben ze totale schijt aan wat we hier van vinden. Hun flyer rondsturen heeft in dit geval dus het...

Reactie Van Delft Slotenmaker:

Van Delft Slotenmaker is de slotenservice die wordt ingeroepen door politie, brandweer en GGD van Hoek van Holland tot Wassenaar; wij zijn altijd binnen 30 minuten ter plaatsen. Dit kan zijn voor een hulpverlening; denk aan iemand die gevallen is thuis waarvoor wij de deur open maken. Of bij inbraak in een woning waarbij de bewoner niet thuis is. Wij zorgen er dan voor dat de woning weer netjes op slot is, en dus de spullen veilig zijn.

Bij U geldt dit laatste. In Uw straat was ingebroken, onze monteurs doen een schrijven in de bus bij alle buren zodat iedereen op de hoogte is dat het is gebeurt, maar ook wat de opties zijn om dit te voorkomen.

Bij U zat blijkbaar een nee-nee sticker op de brievenbus. U heeft dit in een uitgebreide mail ons kenbaar gemaakt hier niet van gediend te zijn.

Wij hebben U per email het bovenstaande aangegeven waarom dit gedaan is. Uw antwoord op deze mail was ook uitgebreid.

Als onze goede intentie om U te informeren, voor U betekent dat wij een 'Belachelijk Slecht Bedrijf' zijn dan spijt ons dat zeer.

In ieder geval is er iets bereikt: U bent op de hoogte van het feit dat er ingebroken is in Uw wijk. U kent nu de opties om dit te voorkomen.

Nogmaals excuus, voor onze goede intenties.

Maxwell

Goeie Service, ik had een gebroken sleutel van mijn schuur. binnen 2 minuten hadden ze een nieuwe sleutel gemaakt

Paquette

Byzondere ervaring: ik had mijn sleutel vergeten en belde Van Delft. Aan de overkant van de straat stond een agent met 2 andere mannen. Nog geen seconde nadat ik de telefoon had opgehangen, ging bij...

extreem super snel.
nette slotenmaker