Elise

Op pasen met de kinderen mijzelf buitengesloten. Slotenmaker was er snel en heeft het snel opgelost

snelheid

Humberto Peterson

Deurspion op mijn deur laten zetten. Met 1 knop kan ik nu zien wie er buiten staat, heel mooi, goede man

Raul

2 mannen hebben mijn schuifpui weer gemaakt. Het koste een behoorlijk zakcentje, maar ze hebben hun belofte waargemaakt. De schuifdeur schuift weer als nieuw

Franco Kimmel

Mooi bedrijf, heb hen al een paar keer gebeld voor 1 van mijn huurders, zijn er altijd snel

Leila en Marcel

Grappig, mijn kat had de haak op de deur gezet. Stond ik dan op mijn balkonnetje. Slotenmaker gebeld en hij heeft samen met mijn buurman mijn bevrijdt.

De slogan: ONS WERKGEBIED IS HEEL NEDERLAND, GEEN DORPJE IS TE KLEIN, GEEN HUIS TE VER WEG! kunnen ze beter van hun site halen. Net contact gehad en wilde graag geholpen worden in Groningen. Krijg...

Reactie Van Delft Slotenmaker:

Bedankt voor Uw reactie, ook al is het een lage.

Van Delft Slotenmaker doet zijn uiterste best om de beste slotenmaker van Nederland te zijn en te blijven. En onderdeel daarvan om zo transparant mogelijk te zijn, zodat klanten juist beeld krijgen van ons bedrijf.

Wat U aangeeft is dat U te horen heeft gekregen dat Groningen buiten het werkgebied valt. De woordkeus van onze medewerk(ster) is uiterst onzorgvuldig. Groningen zit wel in ons werkgebied. Echter kampen wij met onderbezetting in het hoge noorden.

Gevolg hiervan is dat er keuzes moeten worden gemaakt over hoe en waar onze monteurs worden ingezet. Het gevolg hiervan is dat de wachttijd in Groningen boven de 2 uur zou bedragen. In feite konden we U dus niet goed en snel genoeg helpen.

Wij gaan U niet vertellen dat we er snel zijn als van te voren vaststaat dat dit niet het geval is.

De medewerker heeft dit (op een onjuiste manier) aangegeven. Gevolg is dat U de keus heeft om een andere slotenmaker te bellen ipv uren op ons te wachten. En dat ervaar ik als positief.

Nogmaals dank voor Uw review, ook al is het een lage. We gaan aan de slag met uw input.

Corey

Ik wilde graag weten wat de kosten zullen zijn voor het vervangen van 3 cilindersloten, bij de voordeur en achterdeur. De prijs viel mee en ze konden meteen. gelijk afspraak gemaakt en de...

Goede prijs
Nette vrouw aan de telefoon

Ayers Go

Joel bedankt voor je goede service. Hierbij raadt ik jullie aan.

Pagan Glazer

Door sijtage was een slot van mijn aluminium raam en deur kapot. Deze aardige heer heeft het weer gerepareerd. Hulde voor de service

Nate

Horrible. They wanted to charge me three times as much as their competition. It was 110 euros for them to drive to my door (I live by Vaartse Rijn in Utrecht) and then they wanted to charge me...

I would strongly advise against using this company

Reactie Van Delft Slotenmaker:

We hebben je geprobeerd te bereiken, maar je antwoord helaas niet.

We betwijfelen ten sterkste of je van onze diensten gebruik hebt gemaakt, de prijzen die je noemt zijn niet de prijzen die wij hanteren. Onze prijzen zijn vast en worden van te voren aan U vermeld.

[English Translation]
We tried to contact you, but you didn't reply.

We highly doubt it was our service that you used. We have fixed prices, and certainly not those..