B. Bing

Deze zaak heeft op 2 kerstdag mijn sloten vervangen. Er was ingebroken bij mijn schoonouders en daarbij hadden ze ook mijn sleutels buitgemaakt. Deze jongens zijn nadat ze alles gefixed hadden bij...

Herman

In de tram kwam ik erachter dat ik mijn voordeursleutels was vergeten. Gelijk dit bedrijf gebeld en voordat ik terug was stond de sleutelmaker al op mij te wachten.

Sandy

Mijn deur had 1 oplegslot en 2 bijzetsloten, ik wilde deze graag laten vervangen voor een 3-puntsslot. Na google kwam ik bij Van Delft terecht. Ze hebben alles in mijn deur gebouwd en konden...

Werken netjes
Kunnen snel

Kayla & Dorian

Tijdens mijn vakantie heeft mijn dochter de sleutel aan de binnenzijde van de deur laten zitten, via de website contact opgenomen. Ze waren duidelijk wat het kostte.

geven gewoon aan wat het kostte

Eric

In dit noodweer, kwam de slotenmaker ook gewoon. Beetje dom om naar buiten te rennen zonder sleutel, maar heb gelukkig niet te lang in de sneeuw buiten moeten staan dankzij Nick

komen gewoon bij code geel ?!

Orlowski Rental Services

Excelent company, They helped me out with my airbnb house. Nice electronic lock so all my visiters can enter with a code

Ronnie

Zeer plezierig eerste telefonisch contact, meteen heldere prijsafspraken, monteur kon bijna meteen komen en hoewel er geen spoed was, was de vriendelijke, voorkomende monteur met een uur aanwezig....

Spullen op voorraad, zeer klantvriendelijk en voorkomend, bekwaam, ook met afwijkende deur een 'sluitende' oplossing, rekening houdend met mogelijkheden van de klant, geen verborgen kosten.

Kay Doel

Mooie winkel, personeel achter de balie heeft mij goed geholpen

hadden gewoon mijn slot op voorraad

Rodriquez Pugh

Snelle actie, eerste contact uitstekend, afspraken worden nagekomen, hou er een tevreden gevoel aan over

Arie de Jong

Perfecte service tegen de afgesproken prijs.
Zeer kundige monteur, gaat niet eerder weg voordat het slot goed werkt (voordeur).

Goede service en kundige monteur