T. Parkhill

Excellent Locksmith in Rotterdam

Fast and polite

Maggie en Peter Teunissen

Via deze weg wil ik jullie hartelijk bedanken voor de goede service afgelopen nacht. Jullie en de politie waren er snel. Met onze moeder gaat het nu weer goed, mede dankzij jullue

super snel

Tiffany

Twee uur heb ik gewacht op een andere slotenmaker voordat ik hen belde. Aan de telefoon zij hij binnen een uur, en binnen 30 minuten stond het wagentje voor mijn deur, zo hoort het

komen afspraken na

Valencia

De slotenmaker die hier bij ons in de straat bezig is, blijkt gewoon een oud klasgenoot van mij te zijn ;-)

Hij is gewoon hetzelfde gebleven zoals ik hem herinnerde, gouden jongen

Shiver

Onze whatsapp groep heeft een deal met deze slotenmaker dat hij heel de straat gaat beveiligen, hij is zojuist klaar bij mij. en vroeg of ik hier wereldkundig wilde maken dat ik er blij mee ben. Bij...

Nette Kerel , scherpe prijs

M Marcun

Offerte uitgevoerd voor plaatsen van extra beveiliging in en om ons huis, heel de straat wordt nu door van Delft gedaan

scherpe tarieven

G. Fernandez

Sleutel aan de binnenkant van mijn deur laten zitten. In iets meer dan een half uur werd ik geholpen door een in mijn ogen vakkundige man

lijkt zijn vak te verstaan

L. Kittel

Toen ik belde, werd ik vriendelijk en correct te woord gestaan. Ik vroeg hoeveel het zou kosten om mijn deur open te laten maken, de dame vertelde me dat het €115,- zou zijn. De monteur is langs...

snel, en correcte manier van zakendoen

Georgina Carnahan

Monteur Benny heeft mij prima geholpen

zeer goeie prijs
Attente monteur

Ludmilla

Zeer goed is de ervaring met slotenmaker. Het was een geruststellende gedachte dat ze onderweg waren en dat ze belden dat ze er zo waren.

houden mij goed op de hoogte