Slotenmaker.Nu

Slotenmaker.Nu Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slotenmaker.Nu? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company269
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slotenmaker.Nu met 9/10. Gebaseerd op 269 ervaringen.

Paul
Zeer slecht (2/10)
Paul

Vriendelijke en correcte monteur

Score voor Slotenmaker.Nu:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte communicatie bij het tot stand komen van de offerte. uiteindelijk 2 uur wachten op een te late monteur die er 'met 10 minuten zou zijn' en daarna verkeerd advies gegeven over een slot waardoor ik uiteindelijk voor niks voorrijkosten moest betalen!.

Bob Kraaijenbos
Bob Kraaijenbos

Communicatie , vakbekwame en vrolijke monteur , keurige prijsindicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende service , keurige indicatie van kosten na inspectie van defect slot (betrof hier geen buitensluiting o.i.d. ).
monteur was zeer vriendelijk en vakbekwaam ..
telefonisch contact was ook keurig , kregen zelfs een belletje 15 min. van tevoren dat de monteur er aankwam.

Atelier Golden Cupp
Atelier Golden Cupp

Betrouwbaar, werkt op zondag

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ingebroken in mij studie, eikels hebben de deur ingetrapt. via de politie is van delft langsgeweest zojuist en alles werkt weer.

Tjhin Dortch
Tjhin Dortch
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben erg tevreden over de geleverde service, ze waren er snel, en hadden mijn deur snel open.

Reggie
Reggie

Meedenkend
Snelle service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top service! snel een afspraak kunnen maken, super advies betreft de meest geschikte slot voor ons deur en allemaal netjes afgewerkt :).

Elise
Elise

snelheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op pasen met de kinderen mijzelf buitengesloten. slotenmaker was er snel en heeft het snel opgelost.

Humberto Peterson
Humberto Peterson
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deurspion op mijn deur laten zetten. met 1 knop kan ik nu zien wie er buiten staat, heel mooi, goede man.

Raul

2 mannen hebben mijn schuifpui weer gemaakt. het koste een behoorlijk zakcentje, maar ze hebben hun belofte waargemaakt. de schuifdeur schuift weer als nieuw.

Franco Kimmel
Franco Kimmel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi bedrijf, heb hen al een paar keer gebeld voor 1 van mijn huurders, zijn er altijd snel.

Leila en Marcel

Grappig, mijn kat had de haak op de deur gezet. stond ik dan op mijn balkonnetje. slotenmaker gebeld en hij heeft samen met mijn buurman mijn bevrijdt.

Bedrijfsinformatie

Van Delft Slotenmaker© - Slotenmaker.Nu©

Wij kunnen U 24 uur per dag helpen bij het openmaken van uw deuren in Nederland. Het komt vaak genoeg voor dat men de sleutel vergeet, dat de sleutel afbreekt in het slot, of dat de sleutel aan de binnenkant van het slot is blijven hangen.

Slot kapot, Sleutel kwijt, buitengesloten?

Geen probleem, wij maken uw slot open, en doen daarbij onze uiterste best om zo min mogelijk schade te maken. Vaak is het mogelijk om de deur te openen zonder schad
Adres
Vletstraat 48a