Marsja en Ton

Sinds kort zijn wij verhuisd in Utrecht naar een nieuwbouw hoekwoning en hebben we nieuwe sloten laten monteren zowel voor de voordeur, schuurdeur als de achterdeur. We wilde namelijk één sleutel... Sinds kort zijn wij verhuisd in Utrecht naar een nieuwbouw hoekwoning en hebben we nieuwe sloten laten monteren zowel voor de voordeur, schuurdeur als de achterdeur. We wilde namelijk één sleutel kunnen gebruiken voor alle deuren maar bij sommige slotenmakers kon dit niet of was de prijs te duur. Via Google kwamen we bij slotenmaker DRS uit en direct gebeld. We werden zeer netjes te woord gestaan en kregen een prijsindicatie. We hebben gelijk een afspraak gemaakt. Op de dag zelf kwam de monteur (Roger) en heeft naar het probleem gekeken en kon direct beginnen met het monteren van nieuwe sloten (cilinders heten die dingen volgens mij) Gelukkig hebben we nu weer nieuwe sloten en kunnen we met één sleutel alle deuren openen. Verder was er nog een probleem met de schuurdeur die niet helemaal goed dicht kon. Roger heeft gelijk hier even naar gekeken en opgelost. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en alles werkt perfect. DRS is een absolute aanrader voor al je slot problemen.

Zeer netjes gewerkt en zeer vriendelijke monteur.
Mooie sloten voor een leuk prijsje.
Alle afspraken netjes nagekomen.
Monteur heeft ook gelijk even naar de schuurdeur gekeken.

Update! Wij hadden later een probleem met de schuurdeur. De cilinder draaide wat stroef dicht. Wij hebben DRS gebeld en die kwam met de oplossing om wat wd40 erin te spuiten. Als dat niet werkte zou... Update! Wij hadden later een probleem met de schuurdeur. De cilinder draaide wat stroef dicht. Wij hebben DRS gebeld en die kwam met de oplossing om wat wd40 erin te spuiten. Als dat niet werkte zou die nog even langskomen. De tip werkte prima. Geen klachten tot nu toe. De monteur was zeer vriendelijk en heeft ons zeer goed geholpen. Gewoon een eerlijk en netjes bedrijf.

Johan Waal

Monteur van DRS heeft zeer netjes gewerkt (meerpuntsluiting voordeur) voor een goede prijs.
Werd ook netjes van te voren opgebeld zodat ik niet de hele tijd thuis hoefde te wachten. Prima bedrijf. Aanrader!!!

Netjes gemonteerd voor een mooie prijs.

Bragt

Na ontvangst van de schadevergoeding van de door dhr. De Rooij veroorzaakte schade is mij door betrokkene gevraagd een herziening van mijn eerdere review op de website van slotenmaker DRS te... Na ontvangst van de schadevergoeding van de door dhr. De Rooij veroorzaakte schade is mij door betrokkene gevraagd een herziening van mijn eerdere review op de website van slotenmaker DRS te realiseren. Bij deze mijn herziening. Bij het plaatsen van mijn bestelling was het helaas op geen enkele wijze mogelijk een andere, meer bij het uiterlijk van de deur passende deurknop te leveren. Levering was goed en redelijk snel gerealiseerd. Montage verliep niet geheel vlekkeloos maar bedrijf (niet zijnde de betrokken monteur) nam direct na bekend stelling van de veroorzaakte schade zijn verantwoordelijkheid .

Overduidelijk is dat gepast eigen initiatief niet ten grondslag ligt aan de contactopname door de dhr. De Rooij d.d. 30 jan jl. maar inherent is aan de inmenging door een derde partij. Ongeacht dit... Overduidelijk is dat gepast eigen initiatief niet ten grondslag ligt aan de contactopname door de dhr. De Rooij d.d. 30 jan jl. maar inherent is aan de inmenging door een derde partij. Ongeacht dit gegeven heeft deze functionaris blijk gegeven te beschikken over gepast eigen initiatief en neemt betrokkene ongevraagd zijn verantwoordelijkheid. Ik waardeer deze handelswijze zeer.

Nemen van verantwoordelijkheid bij veroorzaakte schade en dit vóór vertrek eerlijk aan de klant rapporteren. Alsdan gezamenlijk een oplossing zoeken.
De klant opties bieden bij bijv. het...
De klant opties bieden bij bijv. het plaatsen van een andere deurknop/handvat welke meer bij het uiterlijk van de deur past en dit verzoek van de klant niet op een bruuske wijze afbreken.
Geconstateerd is dat de bovenste schroeven van de meerpuntsluiting niet volledig in de deur zijn bevestigd. Hierdoor veroorzaakt de deur bij openen/sluiten een "piepend" geluid en klemt de deur. Dit resulteert in schaafplekken op de deurpost. Evt. is dit alles te wijten aan het feit dat cfm. de monteur de gereserveerde montagetijd al 23 min. uitliep en hij uiteindelijk de werkzaamhdn hierdoor erg snel heeft uitgevoerd en afgerond. Alhoewel ik beide euvels door derden kan laten herstellen, draagt dit niet bij aan een positief eindoordeel. Dat is jammer omdat dit een gemiste kans is voor slotenmaker DRS temeer daar de planning niet een verantwoordelijkheid van de klant is maar deze hier wel de nadelen van ondervindt. Uiteindelijk is de monteur ca 40 min. later vertrokken dan door hem gepland. Alle opruimwerkzaamhdn -tijdens en na de montage- zijn door de klant uitgevoerd om zodoende te garanderen dat de montagetijd zoveel mogelijk gehandhaafd kon worden. Een betere inschatting van de uit te voeren werkzaamhdn alsook een hieraan gekoppelde realistische montagetijd zijn verbeterpunten. Tevens heb ik de oude (nu als sier diende) binnensloten eigenhandig weer aan de deur bevestigd. Dit ondanks de toezegging van de monteur dat hij deze werkzaamhdn zou uitvoeren.
Monteur(s) er zich bewust van laten worden dat zij als visitekaartje van slotenmaker DRS fungeren en met hun gedrag/vak kwalificaties een significante bijdrage leveren aan de uiteindelijke beeld-/meningsvorming van de klant.

Bragt

Na het monteren van een veiligheidsslot heeft dhr. De Rooij voor 141,- Euro schade aan mijn voordeur toegebracht (cfm. offerte timmerman en schilder). Zonder mij te informeren dat hij deze schade... Na het monteren van een veiligheidsslot heeft dhr. De Rooij voor 141,- Euro schade aan mijn voordeur toegebracht (cfm. offerte timmerman en schilder). Zonder mij te informeren dat hij deze schade had veroorzaakt heeft hij eea provisorisch gelijmd. Direct na zijn vertrek is deze schade door mij geconstateerd en gemeld. Na 4 voicemail berichten te hebben ingesproken nog steeds geen reactie. Na mijn 5e poging dan eindelijk contact en afspraak gemaakt. Op de dag van de afspraak heeft hij zich om 08.45 via een sms bericht ziek gemeld (afspraak stond gepland tussen 08.00-09.00u). Ik heb tot op de dag van vandaag niets van dhr. de Rooij vernomen. De 141,- Euro schade zijn klaarblijkelijk voor mijn rekening... Slotsom, ik zou dit bedrijf/deze monteur zeker niet aanbevelen!!

Sterke punten zijn dat hij betrokkene zich snel uit de voeten maakt, schade veroorzaakt, dit niet meld en vervolgens niets meer van zich laat horen.

Toelichting lijkt mij overbodig.

De afspraak was snel gemaakt. Reparateur kwam op tijd, had het binnen 15 minuten voor elkaar (afgebroken sleutel in slot vervangen).

Vriendelijke monteur, netjes op tijd.

Op de website staat dat u geen voorrijkosten rekent. Dat moet eraf want ik heb wél 35 euro voorrijkosten betaald.

Chantal Zwolle

Vriendelijke monteur en prima service.

Nico verhoeven

Nieuwe sloten laten monteren op voordeur en achterdeur. Alles werkt weer. Prima service.

Cor Janssen

Zeer goed geholpen door slotenmaker DRS voor een prima prijs. Nog dezelfde week een afspraak kunnen maken om alle sloten te vervangen van ons huis. We kunnen nu met één sleutel alle deuren openen.... Zeer goed geholpen door slotenmaker DRS voor een prima prijs. Nog dezelfde week een afspraak kunnen maken om alle sloten te vervangen van ons huis. We kunnen nu met één sleutel alle deuren openen. Heel fijn.

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Robert

Voordeur was dicht gevallen en sleutels lagen nog binnen. Monteur was er snel en goed geholpen.

Karel Jansen

Zeer snel geholpen. Mijn huis is nu goed beveiligd met nieuwe sloten. Heel fijn.