Secure BV

Voor ons nieuwe bedrijfspand in Den Haag heeft Slotenmaker DRS 15 deuren voorzien van nieuw hang en sluitwerk met gelijke cilinders en tevens de buitendeuren voorzien van kerntrekbeslag en... Voor ons nieuwe bedrijfspand in Den Haag heeft Slotenmaker DRS 15 deuren voorzien van nieuw hang en sluitwerk met gelijke cilinders en tevens de buitendeuren voorzien van kerntrekbeslag en meerpuntsluiting.

Binnen één werkdag was alles geïnstalleerd. Ook de service was top. Twee deuren gingen niet helemaal soepel in het slot en zijn keurig binnen 2 dagen alsnog afgesteld. Aanrader!

Eerlijk advies
Netjes te woord gestaan
Scherpe prijzen. Nette vrijblijvende offerte via de mail
Niet te opdringerig voor een akkoord
Service achteraf zeer netjes

Michel

Goede en nette slotenmaker. Kwam erg professioneel over. Onze voordeur ging niet meer goed dicht en gelijk een beveiligings schild laten plaatsen.

Professioneel en kwam de afspraken na. Was op tijd!

Marije

Nemen telefoon niet op. Half uur geprobeerd. Hoezo 24 uur per dag bereikbaar?

Telefoon doorschakelen naar monteur in dienst.

Beste Marije,
Spijtig om te horen dat wij u niet konden helpen. Nog steeds proberen wij alle maar vele telefonische aanvragen netjes te beantwoorden. Helaas door de drukte.
Met vriendelijke...
Beste Marije,
SlotenmakerDRS

Rene Sprong

In eerste instantie goede ervaring maar aan het nakomen van afspraken doet meneer niet. Hij Heeft inderdaad de sloten vervangen, hetzij niet top allemaal, maar goed, we hebben meteen moeten... In eerste instantie goede ervaring maar aan het nakomen van afspraken doet meneer niet. Hij Heeft inderdaad de sloten vervangen, hetzij niet top allemaal, maar goed, we hebben meteen moeten afrekenen voor dit gedeelte. Maar er was ook 1 slot waarvan we de sleutel kwijt waren, hij zou een sleutel bij bestellen hiervoor, nooit meer wat van gehoord....reageerd nergens meer op, kennelijk verdient meneer niet genoeg aan dit klusje. Kortom, we gaan wel een echte slotenmaker bellen nu.

na deze ervaring kan ik die niet uit mijn strot krijgen.

meneer moet leren communiceren, gewoon reageren op mailtjes en ingesproken berichten en nakomen wat beloofd is.

Geachte heer Sprong,
Geachte heer Sprong,
Dank voor uw review. Onze monteur heeft geprobeerd contact met u op te nemen maar hij kon u helaas telefonisch niet bereiken. Mocht u de sleutel alsnog nodig hebben dan horen wij dat graag.
Slotenmaker DRS

Onbetrouwbaar.
Het eerste (diagnose) bezoek was conform afspraak.
Onbetrouwbaar.
Het eerste (diagnose) bezoek was conform afspraak.
Tijdens het bezoek belde de monteur naar de leverancier om navraag te doen over de levering van een nieuwe set driepuntssluiting. Hij zou daarover teruggebeld worden en de monteur zou nog diezelfde middag weer met ons contact zoeken.
Afgesproken dat een en ander nog voor onze vakantie gerepareerd zou worden.

Na dat moment hebben we niets meer van de monter gehoord. Ook geen reactie meer op onze telefoontjes en onze e-mailtjes.
Omdat we op hem vertrouwde hebben we op de allerlaatste dag voor de vakantie in allerijl iets anders moeten regelen.

Ergo: onbetrouwbaar

We hebben geen product aangeschaft. Het initiële advies leek goed te zijn. Dat is echter niets waard als je vervolgens de gemaakte afspraken niet nakomt.

communiceren
afspraken nakomen
ook als iets niet leverbaar is, klant informeren en deze niet in ongewisse laten door gewoon niet te communiceren.

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw review. Jammer dat dit zo is gelopen.
Mochten wij u alsnog van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag.
Slotenmaker DRS

Op de 5e juni kregen we een nieuw slot op de achterdeur omdat deze niet meer opende. Hardstikke gelukkig want niks zo vervelend dan omlopen naar de tuin/ kliko of in ons geval omdat ons huis te koop... Op de 5e juni kregen we een nieuw slot op de achterdeur omdat deze niet meer opende. Hardstikke gelukkig want niks zo vervelend dan omlopen naar de tuin/ kliko of in ons geval omdat ons huis te koop staat, dat uberhaupt de achterdeur niet open gaat.
Nu ander halve maand later werkt het systeem niet meer. Vanaf woensdag (nu is het zondag) aan het bellen naar meerdere telefoons en mailen. Nog altijd geen reactie. Er zit nog garantie op de driepuntssluiting en dat nieuwe systeem tegen inbraak. We begrijpen dat we niet alleen zijn met slotproblemen maar neem de moeite om klanten tevreden te houden

Eerste telefonisch contact was perfect. Duidelijke afspraken gemaakt en ook nagekomen. Aangegeven wat hij ging doen en of we akkoord gingen dat was prijs

Telefonisch contact of uberhaupt contact maken zeer zeker verbeteren!
Telefonisch contact of uberhaupt contact maken zeer zeker verbeteren!
& met alle respect, drukte als excuus gebruiken mogen we/ doen wij ook niet in de zorg. Een klein bericht over dat iemand spoedig komt o.i.d. Zou heel prettig zijn.

Kloof

Afgebroken sleutel en kon de woning niet meer in. Gelukkig had ik nog wel m'n telefoon bij me. Even Googlen en kwam op de website van slotenmakerDrs. Na een paar keer bellen uiteindelijk zeer snel... Afgebroken sleutel en kon de woning niet meer in. Gelukkig had ik nog wel m'n telefoon bij me. Even Googlen en kwam op de website van slotenmakerDrs. Na een paar keer bellen uiteindelijk zeer snel geholpen. Eerlijke en vakkundige monteur.

Eerlijke en vakkundige monteur
Netjes werk geleverd
Prima prijs. Alleen wat nodig is

Telefonisch beter bereikbaar

Dylan

Kansloos, heb gebeld op donderdag avond. Eerst nam er niemand op, toen werd ik teruggebeld. Toen ik het probleem vertelde, onderbrak meneer mij en zou hij mij met een halfuur terugbellen. Hij heeft... Kansloos, heb gebeld op donderdag avond. Eerst nam er niemand op, toen werd ik teruggebeld. Toen ik het probleem vertelde, onderbrak meneer mij en zou hij mij met een halfuur terugbellen. Hij heeft nooit weer gebeld. Dezelfde avond en de volgende dag heb ik nog meerdere malen gebeld zonder gehoor.!

Afspraken nakomen.

Reactie Slotenmaker DRS:

Allereerst excuses dat wij niet hebben teruggebeld. Vanwege de enorme drukte door de vele aanvragen per dag heeft de monteur het niet direct als reminder in het systeem gezet waardoor er geen... Allereerst excuses dat wij niet hebben teruggebeld. Vanwege de enorme drukte door de vele aanvragen per dag heeft de monteur het niet direct als reminder in het systeem gezet waardoor er geen belactie heeft plaatsgevonden. Dit had niet mogen gebeuren.
Inmiddels zijn we druk bezig om extra personeel aan te nemen om op korte termijn alle aanvragen z.s.m. en netjes te kunnen beantwoorden.
SlotenmakerDRS

Eric

Problemen met de voordeur zijn prima en vakkundig verholpen.

Marsja en Ton

Sinds kort zijn wij verhuisd in Utrecht naar een nieuwbouw hoekwoning en hebben we nieuwe sloten laten monteren zowel voor de voordeur, schuurdeur als de achterdeur. We wilde namelijk één sleutel... Sinds kort zijn wij verhuisd in Utrecht naar een nieuwbouw hoekwoning en hebben we nieuwe sloten laten monteren zowel voor de voordeur, schuurdeur als de achterdeur. We wilde namelijk één sleutel kunnen gebruiken voor alle deuren maar bij sommige slotenmakers kon dit niet of was de prijs te duur. Via Google kwamen we bij slotenmaker DRS uit en direct gebeld. We werden zeer netjes te woord gestaan en kregen een prijsindicatie. We hebben gelijk een afspraak gemaakt. Op de dag zelf kwam de monteur (Roger) en heeft naar het probleem gekeken en kon direct beginnen met het monteren van nieuwe sloten (cilinders heten die dingen volgens mij) Gelukkig hebben we nu weer nieuwe sloten en kunnen we met één sleutel alle deuren openen. Verder was er nog een probleem met de schuurdeur die niet helemaal goed dicht kon. Roger heeft gelijk hier even naar gekeken en opgelost. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en alles werkt perfect. DRS is een absolute aanrader voor al je slot problemen.

Zeer netjes gewerkt en zeer vriendelijke monteur.
Mooie sloten voor een leuk prijsje.
Alle afspraken netjes nagekomen.
Monteur heeft ook gelijk even naar de schuurdeur gekeken.

Update! Wij hadden later een probleem met de schuurdeur. De cilinder draaide wat stroef dicht. Wij hebben DRS gebeld en die kwam met de oplossing om wat wd40 erin te spuiten. Als dat niet werkte zou... Update! Wij hadden later een probleem met de schuurdeur. De cilinder draaide wat stroef dicht. Wij hebben DRS gebeld en die kwam met de oplossing om wat wd40 erin te spuiten. Als dat niet werkte zou die nog even langskomen. De tip werkte prima. Geen klachten tot nu toe. De monteur was zeer vriendelijk en heeft ons zeer goed geholpen. Gewoon een eerlijk en netjes bedrijf.