Van der Borg

Vanwege verhuizing nieuwe sloten laten plaatsen. Zowel de voordeur als de achterdeur kan nu met 1 sleutel worden geopend. Ideaal. Deze slotenmaker heeft een goede service. Afspraken goed nagekomen

Goede service
Afspraken goed nagekomen
Prima op tijd

123Wonen Vastgoedbeheer B.V.

Onbetrouwbaar bedrijf en maken niet waar hetgeen op hun website staat. Zojuist vier keer gebeld maar niemand neemt de
telefoon op en ik word ook niet teruggebeld.

Reactie Slotenmaker DRS:

Geachte heer mevrouw, van 123 wonen
Onze excuses voor het ongemak maar inderdaad kan het heel soms gebeuren dat wij niet in de gelegenheid zijn om uw telefoontje aan te nemen.
Maar wij doen...
Geachte heer mevrouw, van 123 wonen
Maar wij doen dan onze uiterste best om u zo snel mogelijk terug te bellen helaas was dat bij u niet mogelijk om dat uw bedrijf te veel vestigen heeft en wij niet konden traceren waar u vandaan belde ondanks hopen wij u een volgende keer wel te treffen aan de telefoon zo dat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.
Slotenmaker DRS afdeling planning

Prima bedrijf

Jaap

Professionele slotenmaker in de buurt goede service en producten nieuwe sloten

Nieuwe sloten laten plaatsen door de monteur van drs. Zeer tevreden

Donnie

Prima bedrijf. Goed en snel geholpen. Ga zo door!

Bart

Slot van de voordeur draaide niet meer. Gelukkig kon er met spoed een monteur van slotenmaker DRS langskomen. Nieuwe cilinder geplaatst en het slot draait weer als een malle. Nette prijs ook. Kom... Slot van de voordeur draaide niet meer. Gelukkig kon er met spoed een monteur van slotenmaker DRS langskomen. Nieuwe cilinder geplaatst en het slot draait weer als een malle. Nette prijs ook. Kom zelf uit de bouw en DRS is een prima bedrijf.

Spoed klus
Nette prijs voor het plaatsen van een cilinder
Vooraf gebeld bij aankomst

Perfect geholpen door slotenmaker DRS en ons huis is voorzien van nieuwe sloten en inbraakbeveiliging. Top!

Deur wil snel open gemaakt. Bedankt

Vorst

Ervaren monteur die mij goed heeft geholpen met het openen van de voordeur. Zeker een aanrader

Goed advies
Snel een afspraak kunnen maken