Jaap

Professionele slotenmaker in de buurt goede service en producten nieuwe sloten

Nieuwe sloten laten plaatsen door de monteur van drs. Zeer tevreden

Donnie

Prima bedrijf. Goed en snel geholpen. Ga zo door!

Bart

Slot van de voordeur draaide niet meer. Gelukkig kon er met spoed een monteur van slotenmaker DRS langskomen. Nieuwe cilinder geplaatst en het slot draait weer als een malle. Nette prijs ook. Kom... Slot van de voordeur draaide niet meer. Gelukkig kon er met spoed een monteur van slotenmaker DRS langskomen. Nieuwe cilinder geplaatst en het slot draait weer als een malle. Nette prijs ook. Kom zelf uit de bouw en DRS is een prima bedrijf.

Spoed klus
Nette prijs voor het plaatsen van een cilinder
Vooraf gebeld bij aankomst

Perfect geholpen door slotenmaker DRS en ons huis is voorzien van nieuwe sloten en inbraakbeveiliging. Top!

Deur wil snel open gemaakt. Bedankt

Vorst

Ervaren monteur die mij goed heeft geholpen met het openen van de voordeur. Zeker een aanrader

Goed advies
Snel een afspraak kunnen maken

Bij ons was er ingebroken de slotenmaker gebeld en einde van de dag waren alle deuren weer dicht.
Zeer tevreden over slotenmaker DRS

mee gedacht met onze veiligheid
snel de sloten geĆÆnstalleerd

Alice

Mathijs van slotenmaker drs heeft onze sloten vervangen top jongen, bedankt voor jullie service.
Vriendelijke groet, Alice

snelle service

Nico

We hebben een nieuwe woning gekocht en alle sloten moesten vervangen worden. Via DRS een offerte opgevraagd en binnen dezelfde dag nog in de mailbox. De week erop hebben we gelijk een afspraak... We hebben een nieuwe woning gekocht en alle sloten moesten vervangen worden. Via DRS een offerte opgevraagd en binnen dezelfde dag nog in de mailbox. De week erop hebben we gelijk een afspraak kunnen inplannen met de monteur. Alles zit er netjes in. DRS is een aanrader!