Nico

We hebben een nieuwe woning gekocht en alle sloten moesten vervangen worden. Via DRS een offerte opgevraagd en binnen dezelfde dag nog in de mailbox. De week erop hebben we gelijk een afspraak... We hebben een nieuwe woning gekocht en alle sloten moesten vervangen worden. Via DRS een offerte opgevraagd en binnen dezelfde dag nog in de mailbox. De week erop hebben we gelijk een afspraak kunnen inplannen met de monteur. Alles zit er netjes in. DRS is een aanrader!

Nico

Michiel en Vanessa

Vanwege een nieuw huis zijn we in contact gekomen met slotenmakerDRS. Alle sloten moesten vervangen worden. Telefonisch goed te woord gestaan en we wilde eerst een offerte opvragen. Net ingepland is... Vanwege een nieuw huis zijn we in contact gekomen met slotenmakerDRS. Alle sloten moesten vervangen worden. Telefonisch goed te woord gestaan en we wilde eerst een offerte opvragen. Net ingepland is er een monteur langsgekomen en heeft alles opgemeten en goed geadviseerd. Binnen 2 uur hadden we de offerte in onze mailbox en hebben gelijk akkoord gegeven. Zeer overzichtelijk en prima prijzen. De week erop hebben we een datum geprikt en heeft de monteur bij ons alle sloten vervangen. Monteur was precies op tijd en heeft van te voren nog een telefoontje gepleegd zodat we niet de hele dag thuis hoefde te blijven. Het resultaat is geweldig. Alle sloten met één sleutel bedienen en goedgekeurde SKG politiekeurmerk sloten met kerntrekbeveiliging. We hebben weer een veilig gevoel dankzij DRS. Dank jullie wel.

Goed advies
Prima sloten
Prima prijzen
Nette offerte binnen 2 uur via de mail

Zeer goed geholpen door de monteur van drs slotenmaker en vriendelijke prijzen. Ga zo door

Bogaart

Nieuw sloten laten plaatsen (meerpuntsluiting) met een nieuwe voordeur. Erg tevreden over het resultaat.

Fam. Jonker

Voordeur was dichtgevallen en sleutel lag nog helaas binnen DRS gebeld en konden gelukkig gelijk komen en de deur was weer snel opengemaakt.

snel terplaatse
goede service
prima prijs

Joost

Prima bedrijf. Ervaren monteurs en afspraken nagekomen.

Jolanda

Ik had nieuwe sloten nodig voor de voordeur en achterdeur. Via Google kwam ik bij slotenmakerdrs terecht en direct gebeld. Ik kreeg een monteur aan de lijn en heeft mij goed geadviseerd. Dezelfde... Ik had nieuwe sloten nodig voor de voordeur en achterdeur. Via Google kwam ik bij slotenmakerdrs terecht en direct gebeld. Ik kreeg een monteur aan de lijn en heeft mij goed geadviseerd. Dezelfde week kon het nog worden ingepland. Erg tevreden!

Goede en aardige monteur. Precies op tijd.
Gelukkig kan ik weer naar binnen

Precies op tijd en vakbekwaam

Tim

Meerpuntsluiting laten plaatsen door Drs slotenmaker in de voordeur.

netjes gewerkt prima bedrijf