Jeanette

Ervaren monteur die mij prima heeft geholpen! Dankjulliewel!!!

Heertjes

Bij mijn voordeur was aan de binnenkant de sleutel afgebroken waardoor we een slotenmaker nodig hadden om het slot te repareren. Deze slotenmaker kon snel komen en heeft het probleem dezelfde dag... Bij mijn voordeur was aan de binnenkant de sleutel afgebroken waardoor we een slotenmaker nodig hadden om het slot te repareren. Deze slotenmaker kon snel komen en heeft het probleem dezelfde dag nog verholpen. drs heeft ook gelijk een veiligere cilinder erin gezet. prima service

Snel gekomen en goed advies
vriendelijke monteur

Ietsje later dan afgesproken. Monteur heeft wel netjes gebeld

Slotenmaker die z'n afspraken na komt met een goede service

Bjorn

Vanwege aankoop van onze nieuwe woning in Rotterdam moesten wij nieuwe sloten laten plaatsen. Slotmaker DRS heeft ons goed geadviseerd en konden dezelfde week nog langskomen. Wij zijn erg tevreden... Vanwege aankoop van onze nieuwe woning in Rotterdam moesten wij nieuwe sloten laten plaatsen. Slotmaker DRS heeft ons goed geadviseerd en konden dezelfde week nog langskomen. Wij zijn erg tevreden over het resultaat

Goed advies
Dezelfde week nog een afspraak

Dalen

Zeer goed geholpen door de monteur van drs. niks op aan te merken!!!

Heerema

Eindelijk had een slotenmaker tijd tegen een fatsoenlijke prijs om een nieuwe cilinder te plaatsen bij mijn voordeur. Kan niet anders zeggen dat de slotenmaker Drs keurig heeft gewerkt en al zijn... Eindelijk had een slotenmaker tijd tegen een fatsoenlijke prijs om een nieuwe cilinder te plaatsen bij mijn voordeur. Kan niet anders zeggen dat de slotenmaker Drs keurig heeft gewerkt en al zijn afgesproken is nagekomen.

Fatsoenlijke prijzen
Keurig gewerkt
Afgesproken nagekomen

Sneller antwoord op mijn mail

Goede service

Andre Berger

Tevreden met het nieuwe slot

Marleen

Gelukkig snel geholpen door deze slotenmaker, deur was dichtgewaaid