Marleen

Gelukkig snel geholpen door deze slotenmaker, deur was dichtgewaaid

Inge

Onze sleutel was afgebroken van de voordeur en direct deze slotenmaker gebeld. Monteur kwam langs en heeft ons gelijk geadviseerd om een nieuw slot te plaatsen met skg. Gelukkig viel de prijs erg... Onze sleutel was afgebroken van de voordeur en direct deze slotenmaker gebeld. Monteur kwam langs en heeft ons gelijk geadviseerd om een nieuw slot te plaatsen met skg. Gelukkig viel de prijs erg mee en zijn we blij met het advies

Goed advies
Prijs
Nette monteur

Rob

Reageert snel bij missen telefoonoproep, daarna is de snelheid ver zoek. Bij ons is een meerpuntsslot geplaatst met pennen van 10 mm. De gaten in de geplaatste aluminium strip werden door de monteur... Reageert snel bij missen telefoonoproep, daarna is de snelheid ver zoek. Bij ons is een meerpuntsslot geplaatst met pennen van 10 mm. De gaten in de geplaatste aluminium strip werden door de monteur steeds groter gemaakt omdat hij de deur niet op slot kon draaien. Toen de deur eindelijk op slot kon, was het gat in het kozijn bijna 20mm. Door dit grote gat kon je de deur een stuk open drukken terwijl de deur op slot zat om er vervolgens een koevoet tussen te plaatsen. In plaats van een betere beveiliging werd het een verzwakking.

Reageert snel bij gemist telefoongesprek en is goed in dingen beloven.

Doen wat je de klant belooft, want meneer Roger is heel goed in dingen beloven maar héél slecht in het nakomen ervan.

Reactie Slotenmaker DRS:

Beste Rob,
Beste Rob,
Dank voor uw review. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Bij het vervangen van de meerpuntssluiting in het kozijn zijn de sluitkommen uitgefreesd door de monteur om de nieuwe meerpuntssluiting beter te laten lopen voor een langere levensduur. Het is namelijk cruciaal dat de meerpuntssluiting altijd in de winter en de zomer een vrije loop heeft zodat de tandwielen in de meerpuntssluiting zo min mogelijk slijtage ondervinden. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Slotenmaker DRS

Prima geholpen door deze slotenmaker

Lee

Top slotenmaker!!!

Marjolijn Bakker

Onze schuifpui ging bijna niet meer open. Zeer stroef. Na een belletje kwam ik erachter dat DRS ook expertise heeft in schuifpuien. Ze hebben zelfs speciaal een monteur hiervoor beschikbaar.... Onze schuifpui ging bijna niet meer open. Zeer stroef. Na een belletje kwam ik erachter dat DRS ook expertise heeft in schuifpuien. Ze hebben zelfs speciaal een monteur hiervoor beschikbaar. Binnen 2 dagen kwam de monteur al langs en heeft direct het probleem kunnen oplossen. Heel fijn en dat had ik eigenlijk eerder moeten weten. Aanrader dit bedrijf!!! Gr. Marjolijn Bakker

Ervaring met schuipui
Monteur kwam zeer snel
Vriendelijk via telefoon

Verbeterpuntje: Onderdelen moesten besteld worden

Patty

Fantastisch goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers! Heel tevreden met alle nieuwe sloten, het deskundige advies en de geleverde service. Topbedrijf!!

Doen wat ze beloven op een prettige wijze.

Mulder

Snel geholpen en goede service. Gr. Fam. Mulder

Snel aanwezig
Goede service

Van der Borg

Vanwege verhuizing nieuwe sloten laten plaatsen. Zowel de voordeur als de achterdeur kan nu met 1 sleutel worden geopend. Ideaal. Deze slotenmaker heeft een goede service. Afspraken goed nagekomen

Goede service
Afspraken goed nagekomen
Prima op tijd

123Wonen Vastgoedbeheer B.V.

Onbetrouwbaar bedrijf en maken niet waar hetgeen op hun website staat. Zojuist vier keer gebeld maar niemand neemt de
telefoon op en ik word ook niet teruggebeld.

Reactie Slotenmaker DRS:

Geachte heer mevrouw, van 123 wonen
Onze excuses voor het ongemak maar inderdaad kan het heel soms gebeuren dat wij niet in de gelegenheid zijn om uw telefoontje aan te nemen.
Maar wij doen...
Geachte heer mevrouw, van 123 wonen
Maar wij doen dan onze uiterste best om u zo snel mogelijk terug te bellen helaas was dat bij u niet mogelijk om dat uw bedrijf te veel vestigen heeft en wij niet konden traceren waar u vandaan belde ondanks hopen wij u een volgende keer wel te treffen aan de telefoon zo dat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.
Slotenmaker DRS afdeling planning