Zeer slechte ervaring. Slot ging na 11 dagen kapot. We zonder buiten gesloten en konden er niet meer in. Nar 3 uur bellen sms-en en appen geen reactie. Terwijl er 24/7 bereikbaarheid op de sote... Zeer slechte ervaring. Slot ging na 11 dagen kapot. We zonder buiten gesloten en konden er niet meer in. Nar 3 uur bellen sms-en en appen geen reactie. Terwijl er 24/7 bereikbaarheid op de sote staat. Geen antwoord apparaat of i.d. Achteraf hadden ze een bedrijfsuitje en het hele weekend afwezig. Wij stonden voor de deur. ANder bedrijf ingeschakeld om te repareren. Slot moest vervangen worden. DRS geeft nu niet thuis bij garantie. Iedere keer een andere smoes om onder de garantie uit te komen. Duur lips slot. bij hem waren de kosten al hoog ruim 600 euro en omdat op zaterdag het slot vervangen moest worden nog eens 600 euro. Meneer heeft geen verzekering. Dus garantie tot aan de deur.!!! en is niet bereikbaar en gereageerd niet op sms app of telefoon. Pas op voor de bedrijf. Ze laten je letterlijk buiten en in de kou staan!

was vriendelijk maar na problemen geen gehoor meer.

Bereikbaar zijn en garantie nakomen.

Reactie Slotenmaker DRS:

Wij vinden het spijtig om te horen dat jullie slot na 11 dagen stuk is gegaan waarschijnlijk door een fabrieksfout. Een slot ofwel cilinder wat 360 graden kan ronddraaien was van binnen al kapot.... Wij vinden het spijtig om te horen dat jullie slot na 11 dagen stuk is gegaan waarschijnlijk door een fabrieksfout. Een slot ofwel cilinder wat 360 graden kan ronddraaien was van binnen al kapot. Wij geven standaard altijd 5 jaar garantie op al ons hang en sluitwerk. Dit staat ook in onze offertes vermeld.
Het betreffende slot is door onze monteur geplaatst en bij garantie dient deze ook door ons gerepareerd te worden. Echter hebben jullie gekozen om het slot te vervangen door een andere slotenmaker waardoor de garantie komt te vervallen. Het is logisch dat wij het probleem moeten kunnen taxeren om een garantie en eventuele vergoeding mogelijk te maken.
U geeft aan dat ons sterke punt 'vriendelijk' is dus wij vinden het wel jammer dat dit niet op een andere manier had gekund.

Jeanette

Ervaren monteur die mij prima heeft geholpen! Dankjulliewel!!!

Heertjes

Bij mijn voordeur was aan de binnenkant de sleutel afgebroken waardoor we een slotenmaker nodig hadden om het slot te repareren. Deze slotenmaker kon snel komen en heeft het probleem dezelfde dag... Bij mijn voordeur was aan de binnenkant de sleutel afgebroken waardoor we een slotenmaker nodig hadden om het slot te repareren. Deze slotenmaker kon snel komen en heeft het probleem dezelfde dag nog verholpen. drs heeft ook gelijk een veiligere cilinder erin gezet. prima service

Snel gekomen en goed advies
vriendelijke monteur

Ietsje later dan afgesproken. Monteur heeft wel netjes gebeld

Slotenmaker die z'n afspraken na komt met een goede service

Bjorn

Vanwege aankoop van onze nieuwe woning in Rotterdam moesten wij nieuwe sloten laten plaatsen. Slotmaker DRS heeft ons goed geadviseerd en konden dezelfde week nog langskomen. Wij zijn erg tevreden... Vanwege aankoop van onze nieuwe woning in Rotterdam moesten wij nieuwe sloten laten plaatsen. Slotmaker DRS heeft ons goed geadviseerd en konden dezelfde week nog langskomen. Wij zijn erg tevreden over het resultaat

Goed advies
Dezelfde week nog een afspraak

Dalen

Zeer goed geholpen door de monteur van drs. niks op aan te merken!!!

Heerema

Eindelijk had een slotenmaker tijd tegen een fatsoenlijke prijs om een nieuwe cilinder te plaatsen bij mijn voordeur. Kan niet anders zeggen dat de slotenmaker Drs keurig heeft gewerkt en al zijn... Eindelijk had een slotenmaker tijd tegen een fatsoenlijke prijs om een nieuwe cilinder te plaatsen bij mijn voordeur. Kan niet anders zeggen dat de slotenmaker Drs keurig heeft gewerkt en al zijn afgesproken is nagekomen.

Fatsoenlijke prijzen
Keurig gewerkt
Afgesproken nagekomen

Sneller antwoord op mijn mail

Goede service

Andre Berger

Tevreden met het nieuwe slot