de Vries

Paar maanden geleden een nieuw slot laten plaatsen door Drs en nog steeds erg tevreden.

Helaas na 12 uur wachten nog geen reactie mogen ontvangen op mijn bellen en appen. Ondertussen een ander bedrijf gebeld dat er binnen een uur was en ons wel wilde helpen.

De telefoon beantwoorden. Of minstens een appje terug sturen, aangezien u in uw antwoordapparaat aangeeft bereikbaar te zijn via Whatsapp.

Dhr. Schol

Monteur die is langs gekomen was professioneel en netjes en heeft gezorgd voor extra veiligheid van ons huis.

professioneel en netjes

kwartier te laat

Jos Bakker

Erg tevreden met het product en de service!

Thomas25

Via internet dit slotenmaker bedrijf gevonden omdat wij problemen hadden met de voordeur (deze ging stroef. slotenmaker heeft een nieuw slot geplaatst en alles werkt weer naar behoren. Mochten wij... Via internet dit slotenmaker bedrijf gevonden omdat wij problemen hadden met de voordeur (deze ging stroef. slotenmaker heeft een nieuw slot geplaatst en alles werkt weer naar behoren. Mochten wij in de toekomst weer problemen hebben met onze sloten dan zullen wij zeker weer opnieuw contact opnemen.

snel geholpen
vriendelijk

kan nu even niks bedenken

Lamir

Erg goed geholpen door slotenmaker drs, voordeur slot was kapot. De monteur heeft deze weer snel gerepareerd voor een goede prijs.

snel repareerd
goede prijs

iets te laat bij afspraak

Mirjam

Prima uitgevoerd

Op zich goed contact gehad met Slotenmaker DRS. Contact opgenomen vanwege een defecte meerpuntssluiting achterdeur en in de veronderstelling dat het een lokale slotenmaker betrof (google +... Op zich goed contact gehad met Slotenmaker DRS. Contact opgenomen vanwege een defecte meerpuntssluiting achterdeur en in de veronderstelling dat het een lokale slotenmaker betrof (google + woonplaats beetje naïef van mijn kant gezien de berichten van de consumentenbond, radar en meerdere rapportages)) Vrijblijvend offerte gemaakt en gezien de urgentie qua mijn vakantieplanning afspraak gemaakt voor montage. Monteur is op afgesproken dag en tijdschema gekomen. Tijdens demontage en nadien uitpakken van nieuwe sluiting bleek dat er een verkeerde sluiting besteld was. Op de offerte stond wel de juiste sluiting aangegeven. De monteur heeft de defecte sluiting weer terug geplaatst en moest onverrichterzake retour. Volgende dag mededeling dat de sluiting opnieuw besteld moest worden en dit ongeveer 4 weken zou duren of ander slot met aanpassing van sluitwerk enz. wat een extra kostenpost zou opleveren. Verder afgezien van de diensten van Slotenmaker DRS aangezien zowel de 4 weken termijn (4 weken met een defecte sluiting tijdens vakantieperiode) als de extra kostenpost voor mij onacceptabel waren. Op advies van een collega een gerenommeerd en erkend lokaal bedrijf ingeschakeld die binnen een dag in 10 minuten de sluiting heeft vervangen met een prijsverschil van € 160,- (in positieve zin voor mij wel te verstaan). Monteur van DRS valt niets te verwijten was bijzonder vriendelijk en heeft naar oplossingen gezocht. Helaas een oplossing die voor mij niet acceptabel was.Hij is op pad gestuurd met de verkeerd bestelde sluiting. Fout ligt dus bij de logistiek/centrale en niet bij de monteur. Ik sta niet negatief tegenover DRS, komen hun afspraken voor offerte en montage na maar helaas is het bij mij fout gelopen qua bestelling. Achteraf wel blij dat het zo gelopen is, heeft mij toch nog een aardig bedrag uitgespaard ;-)

Van der Togt

Kapot deurslot van onze voordeur snel vervangen door deze slotenmaker. Acceptabele prijs en prima geholpen.

Snel
netjes
betrouwbaar

beter bereikbaar zijn telefonisch

Samantha

Nette prijzen en de monteur heeft goed werk afgeleverd. huis weer veilig