Robert

Voordeur was dicht gevallen en sleutels lagen nog binnen. Monteur was er snel en goed geholpen.

Karel Jansen

Zeer snel geholpen. Mijn huis is nu goed beveiligd met nieuwe sloten. Heel fijn.

Sloten op alle deuren vervangen. Goed advies, snelle service en keurig vakmanschap. Al met al erg tevreden.

Eveline

Wij hadden een inbraak gehad vannacht Roger gebeld van Drs en kwam gelijk kijken en heeft ons huisje weer veilig gemaakt top service

Snel gereageerd professionele oplossing goede service

Michel

Goede Service. Vriendelijke man

A-Merk sloten
10 jaar garantie

John

Wij hadden nieuwe sloten nodig voor ons huis en via Google kwamen we bij Slotenmaker DRS terecht. We hebben gelijk gebeld en nog dezelfde dag hadden we een afspraak met een monteur. Hij had alle... Wij hadden nieuwe sloten nodig voor ons huis en via Google kwamen we bij Slotenmaker DRS terecht. We hebben gelijk gebeld en nog dezelfde dag hadden we een afspraak met een monteur. Hij had alle sloten bij zich en heeft direct de sloten van onze voordeur en achterdeur vervangen en dat voor een mooie prijs. De monteur (Roger) was zeer vriendelijk en betrouwbaar. Deze slotenmaker is zeker een aanrader!

Telefonisch zeer netjes te woord gestaan en een snelle service voor een prima prijs.