Dhr van den Berg

Prima bedrijf , afspraken = afspraak , goede uitleg vooraf over de kosten .

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geholpen door de monteur van dit bedrijf , probleem prima opgelost

Tim

Onwijs klantvriendelijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch geholpen door John. Het probleem was binnen 5 minuten opgelost door een zeer klantvriendelijke en bekwame werkwijze van John. Ik beveel dit bedrijf met veel enthousiasme aan!

Jolanda scholten

We hadden nog geen ervaring met dit bedrijf, maar super snel en netjes geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed personeel en prima geholpen.ze werken ook netjes

R. Willems

Erg goede geholpen door vakkundige en behulpvaardige monteur!

Goed werk en niet duur!

Tom van den Heuvel

Mijn ervaring was goed. De monteur was erg vriendelijk en bovenal bekwaam.
Ook gaf hij nazorg over het slot dmv bijstellen van de deur anders kon hetzelfde probleem weer voorkomen.

Janssen

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

De slotambulance gebeld omdat ik mijn sleutels in de deur had laten zitten. Ze kwamen binnen 20 al. En binnen een paar seconden mijn deur weer open.

Particulier

Heel goede en snelle service. Je hoort van te voren wat de kosten zijn. Monteur was er binnen 10 minuten en hij had de deur in 5 minuten open.

Aardige en accurate monteur

Daphne

Zojuist telefonisch geholpen, had mezelf buiten gesloten met de sleutel aan de binnenkant in het slot gestoken. Was door de tip van de aardige Lock-it man aan de telfoon, binnen 10 seconden... Zojuist telefonisch geholpen, had mezelf buiten gesloten met de sleutel aan de binnenkant in het slot gestoken. Was door de tip van de aardige Lock-it man aan de telfoon, binnen 10 seconden kostenloos binnen. Hij zei met een mooi Nijmeegs accent 'eerlijke service het belangrijkst te vinden'. Waar kom je dat nog tegen? Ik ben super blij!

Beschrijf hier uw ervaring

Meedenkend en niet willen profiteren maar helpen

Wilco

Perfect en snel

D H

Vriendelijk, professioneel, geruststellen, duidelijk en transparant.

Beschrijf hier uw ervaring

Na een vervelende ervaring waarbij ik bijna opgelicht werd, belde ik de slotambulance. Deze snapte direct wat er gebeurd was en konden mij geruststellen. Ze hebben in eerste instantie op afstand... Na een vervelende ervaring waarbij ik bijna opgelicht werd, belde ik de slotambulance. Deze snapte direct wat er gebeurd was en konden mij geruststellen. Ze hebben in eerste instantie op afstand geprobeerd om -kosteloos!- het probleem op te lossen. Toen dit helaas niet mogelijk bleek en het probleem toch lastiger was, werd er direct een monteur gestuurd. Deze monteur was vriendelijk in contact, heeft mij in alle stappen van de probleemoplossing meegenomen, is constant transparant geweest over alle kosten en na goedkeuring heeft hij deskundig en snel (in de vrieskou) het probleem opgelost. Hij dacht mee om de meest financieel gunstige optie uit te voeren en stelde mij ondertussen gerust over de voorgaande ervaring.
Alle opties waren mij ten aller tijde duidelijk, ik wist waar ik aan toe was en deze monteur heeft echt een stapje extra gezet om mij ondanks deze vervelende ervaring het beste te helpen en te ondersteunen.
Ik zou iedereen dit bedrijf absoluut 100% aanraden.