Wij hebben Lyndia leren kennen als een zeer prettig persoon die ons jarenlang met raad en daad heeft bijgestaan. Er waren vaak momenten dat wij het niet meer zagen zitten. Telkens weer was het... Wij hebben Lyndia leren kennen als een zeer prettig persoon die ons jarenlang met raad en daad heeft bijgestaan. Er waren vaak momenten dat wij het niet meer zagen zitten. Telkens weer was het Lyndia die ons motiveerde en er voor zorgde dat wij het niet opgaven. Door haar kennis en kunde heeft het geresulteerd dat wij dit proces met een zeer positief resultaat hebben kunnen afsluiten.

Prima service door de jaren (2014 - 2019) - goede info en voorlichting.

Absoluut geen enkel negatief commentaar.

Tevreden met de persoonlijke bejegening.

T.Kroese

Ben heel goed en netjes behandeld door haar maar ook door de telefonistes.

Roelie Schilthuis

Wij hebben het contact als zeer plezierig ervaren waarbij duidelijkheid, accuratesse en vriendelijkheid de belangrijkste kenmerken waren.

Met veel geduld is de zaak afgehandeld

Goed behandeld

Ad Verzendaal

Duidelijk bij eerste gesprek kon altijd terecht met vragen nam alle tijd.
Goed geïnformeerd conclusie goed kantoor met de juiste mensen op de juiste plaats

Ik zou jullie kantoor aanbevelen bij vrienden en bekenden omdat: ze hebben ons dossier goed en professioneel behandeld.
Ze hebben ons als slachtoffer goed verdedigd bij de tegenpartij tot een...
Ze hebben ons als slachtoffer goed verdedigd bij de tegenpartij tot een goed resultaat. Ze hebben ons goed geadviseerd over wat wel mogelijk was en wat niet.