kevin klijn

Goed bij gestaan door lindia douwes alles word uit handen genomen en je hoeft zelf niets meer te doen

Ondanks het lange traject dat moest worden behandeld, ben ik blij met de vasthoudendheid van mevr. Douwes. Zorgvuldigheid stond bij haar voorop, met als gevolg een financiële regeling waar ik me...

Familie Lisse

Waarom omdat wij goed en correct zijn geholpen . O
Menswaardige en medeleven voor ons gewerkt.

Keurig afgehandeld gedurfd en tot maximale oplossing gegaan.
Mijn dank is gróót!!!!

JAN DE JONG

Zeer goed een vrouw met veel ervaring en een heel goed eind resultaat wat toch ook heel belangrijk is in mijn geval een zware bevalling maar zeer de moeite waard mijn complimenten

D. Semple

Mevr tuynman is vriendelijk en professioneel. Ze werkt ook adviserend in bepaalde besluiten wat erg prettig is. Kortom een aanrader.

CJ Vermeulen

Heel erg blij met de deskundigheid en he t begrip van mevrouw middelkoop. Zij heeft mij erg gesteund tijdens het gehele traject.

Evelyn was steeds heel open en eerlijk, ze spiegelde de zaken niet mooier voor dan ze waren, maar gaf ook duidelijk aan waar het alsnog mis kon gaan. Veel overleg gehad, zowel telefonisch als via de...

Kelleci

We zijn door Mevrouw Evelijn Tuynman zeer goed geholpen, vanaf begin af aan heeft ze ons tot einde met alles geholpen we zijn zeer tevreden en we adviseren aan iedereen Slot Letselschade.

Mevrouw Tuynman heeft ons zorgvuldig met heel veel aandacht geluisterd en beoordeeld
goed geinformeerd fijne ervaring