Sloggies

7.5/10
8.3/10

Zeer tevreden

Snelheid en correct

Vindt dat men regelmatig acties hebben.Producten goede kwaliteit alleen levering klopt niet met de site en je krijgt geen melding dat het later is.

Kwaliteit van de producten

Op de site geeft aan voor 16 uur besteld volgende dag bezorgd is niet zo 2x gehad dat het veel later was zonder vermelding

A. Montesino

Heel tevreden

Antje

Snel bezorgd na bestelling. Ook goed dat GLS bij buren aflevert. Helemaal top.

Ik vind het onderscheid tussen de verschillende producten en met name het onderscheid in het materiaal lastig. Ik heb per ongeluk daardoor een product besteld dat qua materiaal totaal niet bij mij past (ik ben erg van grootste deel katoen en een klein deel elastaan) , maar ik heb dat bij een deel van mijn bestelling niet overzien en daardoor 3 slips besteld van totaal kunststof, wat helemaal niet bij mij past en wat ik niet prettig vind dragen. Dat ga ik terugsturen en ik hoop dat dat snel verwerkt wordt.

Goede kwaliteit, hoog draagcomfort

Levering onduidelijk

niet echt

al eerder lange levertijd meegemaakt

A. van der Meij

Hoewel ik het ordernummer had ingevuld in plaats van het gevraagde nummer, is de bestelling zonder vertraging geleverd.

J. Mol

Ik dacht dat ik voor mijn man boxers met een pijpje had besteld. Toen dit anders bleek en ik ze wilde terugsturen schrok ik van de kosten van 4 euro. Ik zal niet meer via Sloggie bestellen

Je krijgt keurig de bevestiging van je bestelling. Daarna blijft het stil. Maar dan komt toch een mail met het is onderweg. Misschien prettiger voor de klant als bekend wordt gemaakt wanneer e.e.a....

Zie commentaar in beoordeling.