Sloggies

7.6/10

Wat een fijne aankoop; drie midi-slips basis+. Voor nog geen € 20,-. En zonder verzendkosten. Maat klopt precies en artikel zit lekker! Meteen tweede bestelling gedaan. 👍

Goede kwaliteit, mooie aanbieding

Geen idee, blijf vooral doorgaan met mooie aanbiedingen!

Bertina

Stelletje oplichters

Niet

Een goede service afdeling nemen

Ik draag al tientallen jaren Sloggie taille.
De slip gaat bijna altijd stuk bij het merklapje. Zo zonde. Kan dit anders?
Ik ben nu op zoek naar net zo’n fijne slip zonder zo’n merkje. Valt...
Ik draag al tientallen jaren Sloggie taille.
De slip gaat bijna altijd stuk bij het merklapje. Zo zonde. Kan dit anders?
Ik ben nu op zoek naar net zo’n fijne slip zonder zo’n merkje. Valt niet mee ;-)

Fijn draagcomfort. Duurzame kwaliteit.

Merklapje weg!

Helemaal kut

Slechte klantvriendelijkheid en serves

Betere klantvriendelijkheid

Slecht

Niks

Nog steeds na meer dan een week mijn bestelling niet ontvangen en ook niet op de hoogte gehouden. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

D.

Goed product

duidelijke foto's

zegt voor 21:30u besteld volgende werkdag in huis maar dat was pas een dag later

Teleurstelling

Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.

Een enorme teleurstelling. Bijna 30 jaar klant en nu meld ik dat er 1 slip qua stof en niet qua band kleiner uitvalt. Ik ben al bijna 20 mails verder en nog willen ze andere foto’s. Ik heb... Een enorme teleurstelling. Bijna 30 jaar klant en nu meld ik dat er 1 slip qua stof en niet qua band kleiner uitvalt. Ik ben al bijna 20 mails verder en nog willen ze andere foto’s. Ik heb uiteindelijk maar gebeld en het probleem nog een keer proberen uit te leggen. HET ZIT IN DE STOF En niet in de band van de slip. Sorry mevrouw wij willen andere foto’s waar op te zien is dat de hele slip kleiner is🤷🏼‍♀️. Zucht….laat maar zitten. Ik ben er klaar mee. Zo jammer dit. Service 👎

Reactie Sloggies:

Beste klant,
bedankt voor uw review.
Beste klant,
bedankt voor uw review.
Wat fijn om te horen dat u al zo lang Sloggi ondergoed draagt. Wij zijn echter niet Sloggi, het merk, maar een online webwinkel die het merk verkoopt. Om de klacht goed te kunnen behandelen heeft de kwaliteitsafdeling duidelijke foto's van de klacht nodig. Een omschrijving alleen is helaas onvoldoende. Ik snap dat u het vervelend vindt om dan nogmaals foto's te maken, maar ook wij hebben deze nodig om de klacht goed door te zetten. Hopelijk bent u toch bereid de foto's te sturen, zodat wij uw klacht op de juiste manier af kunnen handelen. Met vriendelijke groet, Team Sloggies

Perfect

Klantvriendelijkheid, accuratesse

Geen slechte ervaring

Betere informatie over levertijd

snellere levertijd

Senovia Heemskerk

Verkeerde besteld

Veel onderbroeken maar die ik wil kan ik niet vinden

Duidelijker