Sloggies

7.9/10
7.6/10
8.3/10

Goed bedrijf
Verzending soms wat later dan verwacht

Michiel Morhee

Goed product. Eerste bestelling aan de late kant. Anders dan beloofd. Op email werd niet gereageerd. Tweede bestelling perfect.

Niet echt. Gewoon goed produkt.

De eerste bestelling kwam later dan in eerste instantie verwacht. Een mail hierover werd niet beantwoord. De tweede besteliing was perfect.

Redelijk tot goed

De prijs en de keuze

De levering duurde erg lang

Overzichtelijk

Wat je bestel krijg je

Na iedere bestelling een kadobon mee sturen voor de volgende bestelling vind ik klantvriendelijker i.p.v. na de tweede bestelling een kado bon mee sturen.

H. Kappelle

Jammer dat bestelling niet de volgende dag in huis was zoals beloofd. 4 Dagen latergebeld of bestelling was doorgekomen. Antw. Ja, ging zelfde dag wel de deur uit. Uur later mail dat bestelling de...

Neen

Communiceren als er zoveel dagen tussen bestelling en aflevering zitten.

Goede service

FM. Kruithof

Snel en duidelijk.

hjsomsen@ziggo.nl

Had twee sloggies besteld MIDI blauw maat 5 en op de mail vermeld 2 plus1 (aanbieding )maar 2 stuks ontvangen.
Levering was erg traag 5 dagen

Reactie Sloggies:

Beste klant,

Bedankt voor uw review.

De actie geldt bij ons: 2+1 gratis = 33,33% korting. Zoals overal vermeld op onze website, heeft u daarom het aantal ontvangen dat u heeft besteld. U bestelde 2 stuks. De korting is dus wel gewoon toegepast op uw bestelling. De artikelen die u bestelde, kosten normaal 13,99 en heeft u nu met 33,33% korting voor 9,33 per stuk besteld.

Helaas hadden we door de drukte vertraging. Binnen enkele werkdagen had u uw bestelling in de brievenbus.

Hopelijk tot de volgende keer!

Team Sloggies.nl

Luus

Ik heb geen mail of telefoontje gekregen dat een gedeelte van mijn bestelling niet te verkrijgen was. Heb zelf na 5 werkdagen telefonisch contact opgenomen. Hier werd mij gezegd dat het product...

Informatie op website.

Een verbeterpunt zou zijn dat er gereageerd zou worden op mails... En als een product niet geleverd kan worden dit bij product te vermelden! En niet zoals nu dat het in voorraad is.
En bij bestelling de klant informeren en niet laten wachten totdat de klant moet gaan bellen... Want mailen werkt niet!!!

Reactie Sloggies:

Beste klant,

Bedankt voor uw review.

Ik heb uw bestelling even nagekeken. Het emailadres is goed ingevoerd, dus de mails zou u moeten hebben ontvangen. Het kan zijn dat deze in uw spam-box terecht waren gekomen. Verder heeft u op alle artikelen de 20% black-fridaykorting gekregen. U heeft in totaal bijna 26 euro korting gekregen. De 2+1 gratis = 33,33 % kortingsactie van december geldt niet op de Zero Feel en de S by Sloggi artikelen, dus als we die alleen op de basic long toe zouden passen, zouden we op een korting van ruim 21 euro komen. U heeft op deze manier dus bijna 5 euro meer korting gehad, dan als u nu dezelfde bestelling zou plaatsen. De kortingscode die u opgaf, had u als opmerking bij uw bestelling opgegeven, maar dit is een voor ons onbekende kortingscode. Wellicht van een andere webshop, maar bij ons werkt deze niet en ook niet op het bestelmoment.

Hopelijk bent u hiermee voldoende geĆÆnformeerd.

Team Sloggies.nl

Hetty Deenen

Makkelijk te bestellen en snelle correcte levering