Sloggies

7.6/10
8.3/10

šŸ‘šŸ»

Even een toelichting, heel tevreden alleen stond er vandaag besteld vandaag morgen in huis en een mail met vertraagd waar ik om eerlijk te zijn van schrok. Beter misschien voor 10 uur besteld of zo...

J.vd.vliert

Prima, sloggies netjes geleverd

Stond op de site dat de sloggies op voorraad waren, bleken ze niet te zijn. Kreeg daar mail over dat ze met 5 werkdagen er weer zouden zijn. Dit was ook het geval.

Chatten met medewerker ivm met kiezen juiste model

tevreden klant

Geen ervaring heb voor de eerste keer besteld

nee

We zijn zeer tevreden over jullie product.

Goede communicatie

Wij zijn niet te spreken over de Firma GLS die jullie producten bezorgen.
We kregen bericht dat ze tussen 8.30 en 12.30 zouden bezorgen, maar om 14 uur waren ze nog steeds niet geweest.
We hebben een dag opgegeven dat we de hele thuis waren, maar ook toen is niks geleverd.
We hebben toen gebeld met de firma ( 1 euro per gesprek )en hebben het pakket maar zelf opgehaald.

Fab

Volledige miskoop. De betreffende slip laat na 2 keer wassen in de fijnwas zonder te dragen al elastiekeindjes in de taille zien. De slip is zwaar en log, brede tailleband met log dik extra label...

De Klantenservice was ronduit vriendelijk. GLS was weer eens een adres kwijt, het werd keurig afgeregeld.,

Een kortingscode bleek van januari terwijl deze werd in februari werd afgegeven. De site is qua navigatie traag en gaat te snel terug naar algeheel zonder dat je goed kunt verder zoeken. De artikel- info is voor mij duidelijk iets om met een grote korrel zout te nemen. En de hoeveelheid nieuwsbrieven geƫnt op mannen en voor mij zinloze info is irritant. Sloggies is geen label voor (een eerste) online aankoop. en dat terwijl ik 90% online aankoop.

Miranda Phaff

Voor de eerste besteld, voor herhaling vatbaar.

Petra

Snel geleverd netjes verpakt