Slippery

7.4/10
6.8/10

OK

veel keuze in winkel

Mijn bestelling is nooit aangekomen. Naastbijgelegen gemaild heb kreeg ik te horen dat het pakket was zoekgeraakt. Een paar dagen later heb ik wel mijn geld teruggestort gekregen. Een vreemde... Mijn bestelling is nooit aangekomen. Naastbijgelegen gemaild heb kreeg ik te horen dat het pakket was zoekgeraakt. Een paar dagen later heb ik wel mijn geld teruggestort gekregen. Een vreemde ervaring dus en niet de gewenste spullen.

Het heeft mij weinig vertrouwen gegeven, hoewel mijn geld wel is teruggestort (nadat ik zelf actie ondernomen heb).

Slecht

Slippers waren zo besteld, bestelling is nooit binnen gekomen. Hierover kreeg ik een mail dat het aan de TNT lag.

Zie boven

Prima . Hadden een product besteld en betaald wat jammer genoeg niet meer op voorraad was. Kreeg meteen mijn geld terug gestort. Top.

Netjes verzorgd en overzichtelijk

Slecht: 2-3 dagen nadat ik de bestelling had geplaats bleek dat de slippers nog niet eens verzonden waren... terwijl ik had gerekend op een bezorgtijd van 2-3 dagen met post nl

De slippers opsturen zodra ze online besteld worden! Mensen rekenen hierop en betalen hiervoor... ik zou echt kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren

Kees

Goed en snel geleverd top

Ruimte keuze, goede afhandeling.

Op vrijdag besteld, maandag geleverd. Ik had zaterdag verwacht.

N.a.

N.a.

Prima contact zowel telefonisch als oude site

Meidenfiets

Volgens afspraak