Slippery

7.3/10
7.4/10
6.8/10

Slipper

Snelle levering, duidelijke website.

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

Waarsenburg

Prima snellelevering, echter het product dat ik heb gekocht is slecht.
graag zou ik in contact komen hierover met 1 van jullie medewerkers
ik heb de slippers twee weken gekocht vlak voor...
Prima snellelevering, echter het product dat ik heb gekocht is slecht.
graag zou ik in contact komen hierover met 1 van jullie medewerkers
ik heb de slippers twee weken gekocht vlak voor mijn vertrek naar Indonesië, heb ze slecht 10 dagen gedragen en het bandje bij de teen begint al los te raken

Ik had niet gezien dat je zelf verantwoordelijk bent voor retourkosten. Dit maakt dat ik niet meer zal kiezen voor Slippery in de toekomst.

Retourkosten aanpassen/wijzigen.

Steven Smits

Ronduit slecht. Voor 22:00 besteld volgende dag geleverd werd niet nagekomen. Daarna gebeld en gevraagd waar het pakketje bleef; vervolgens wordt het pakketje verstuurd naar het verkeerde adres.... Ronduit slecht. Voor 22:00 besteld volgende dag geleverd werd niet nagekomen. Daarna gebeld en gevraagd waar het pakketje bleef; vervolgens wordt het pakketje verstuurd naar het verkeerde adres. Volgende dag gebeld en de situatie uitgelegd, het zou worden opgelost en ik zou teruggebeld worden maar dit is niet gebeurd. Toen ging ik zelf weer bellen en kreeg ik een dame aan de lijn die wel goed heeft opgelost.

Laatste mevrouw die ik sprak heeft het goed opgelost.

Communicatie. Afspraken nakomen. Terugbellen.

Prima!

Truus huisman

Snelle en correcte levering

Duidelijke website

Sommige foto’s kunnen duidelijker kon niet zien op de foto dat de teenslipper een print had op de rand van de bandjes

Het was jammer dat ik geen informatie over de levering heb gekregen...daarom kond ik het pakket niet volgen. Ik heb gebeld na en paar dagen en toen informierden ze dat er een vertraging was. Verder... Het was jammer dat ik geen informatie over de levering heb gekregen...daarom kond ik het pakket niet volgen. Ik heb gebeld na en paar dagen en toen informierden ze dat er een vertraging was. Verder was alles prima!

Maatadvies was heel goed!

Informatie sturen over de levering...Nog meer als er een vertraging is.

Prima.

nee

nee

N. M. C. Freund-Lebbink

Ik heb heel gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen en ontvangen van Slippery!

Snelle levering!