Slippery

7.4/10
7.2/10
7.4/10
6.8/10

Goede service, snelle levering, fijn dat je after pay kan toepassen.

Fantastische service

Yvonne

Aangenaam verrast, echte service en meedenken met de klant. Ook al was een product niet leverbaar toch een dikke 10 voor de communicatie

Telefonisch contact voor versturen order. Ik was aangenaam verrast

Barbara Starreveld

SLECHT, slippers 8 dagen geleden besteld voor vakantie nog steeds niet binnen. Gisteren gebeld en ze zouden vandaag geleverd worden maar na een lange dag thuis nog steeds geen slippers. Daarna kom... SLECHT, slippers 8 dagen geleden besteld voor vakantie nog steeds niet binnen. Gisteren gebeld en ze zouden vandaag geleverd worden maar na een lange dag thuis nog steeds geen slippers. Daarna kom ik er telefonisch achter dat degene die ik gisteren gesproken had helemaal geen belofte kon maken en want hij had geen aanvraag gedaan dus heb ik 2 keer pech.

zie eerste antwoord, geen dingen toezeggen die niet kunnen en echt erachteraan gaan en niet alleen zeggen dat je dit gaat doen

Nadezhda Barkanova

Ik heb de verkeerde maat ontvangen. Niemand heeft de e-mail beantwoord.

gemakkelijk te bestellen

Engelse versie van de website

Nicole

Ik heb de slippers helemaal NIET ontvangen!

Wat me later na betaling opviel is dat ik een dames slipper heb besteld en er staat heren maat op de factuur? Heb ik nu een heren slipper gekocht?

Veel keuze. Jammer dat ik voor 22:00 had besteld maar het niet de volgende dag in huis was. Daarbij paste mijn pakket door de brievenbus en heb ik wel verzendkosten van 6,95 moeten betalen.

Veel keuze.

Wanneer er voor 22:00 is besteld het pakket ook de volgende dag laten bezorgen. Én als het gaat om een klein pakket wat door de brievenbus kan, deze kosten berekenen ipv de verzendkosten van een... Wanneer er voor 22:00 is besteld het pakket ook de volgende dag laten bezorgen. Én als het gaat om een klein pakket wat door de brievenbus kan, deze kosten berekenen ipv de verzendkosten van een pakket á €6,95

Goede service.

Grote collectie

Bestelling geplaatst, maar product kon niet worden geleverd. De retourbetaling is correct gebeurd.

Zorg dat de voorraadstatus actueel op de website staat

Overzichtelijk