Slippery

7.4/10
6.8/10

Marco

Simpel en snel.

De bestelde producten zijn geleverd in de juiste maat.

Geen.

Op zich prima

Supersnelle levering

Ik moest Voor de retourkosten €6,95 betalen. Ik zou wel erg. Betere retourservice willen. Nu moet ik voor het bezorgen €3,95 betalen + deze retourkosten. Daar worden de slippers wel erg dit van.... Ik moest Voor de retourkosten €6,95 betalen. Ik zou wel erg. Betere retourservice willen. Nu moet ik voor het bezorgen €3,95 betalen + deze retourkosten. Daar worden de slippers wel erg dit van. Duurt ook lang voordat ik de nieuwe weer heb

Levering prima.
Retourbeleid slecht! Tevens geen antwoordnummer dus je mag er ook nog eens voor betalen.
Na 2.5 week heb ik mijn geld nog niet terug. Contactformulier op de website...
Levering prima.
Na 2.5 week heb ik mijn geld nog niet terug. Contactformulier op de website ingevuld en 3 dagen later nog geen reactie.
Niet meer van deze tijd.

Levering dag na bestelling

-Bevestiging sturen wanneer retourzending is ontvangen.
- Geld sneller terugstorten
- Reageren op berichten

M.J. Scheller

Prima. Er was bij de levering iets mis gegaan, maar na 1 telefoontje prima opgelost! Zo zie je dat automatisering van een proces en de menselijke factor elkaar heel goed aanvullen!

de Vries

Slippers besteld voor dochter. Op de dag van verwachte levering kreeg ik een mail dat door een fout de slippers helemaal niet op voorraad waren. Met de vraag of ik iets anders wilde uitkiezen of... Slippers besteld voor dochter. Op de dag van verwachte levering kreeg ik een mail dat door een fout de slippers helemaal niet op voorraad waren. Met de vraag of ik iets anders wilde uitkiezen of mijn geld terug wilde. Vervolgens ruim een maand moeten wachten voordat ik mijn geld terug had.

Website beter bijhouden.
Eerder laten weten wanneer iets niet op voorraad blijkt te zijn.
Website beter bijhouden.
Eerder laten weten wanneer iets niet op voorraad blijkt te zijn.
Geld eerder terug storten, zeker bij een fout die niet aan de klant ligt, en niet pas na meerder herinneringen van de klant.

Betaling van retourgestuurde slippers na twee weken nog niet ontvangen

Goede service

RW den Broeder

Prima, snel geleverd en geen gebreken

snelheid van leveren

Hedwig

Kennelijk was er iets mis gegaan. Geen slippers. Na een week nog niet. Toch maar eens gebeld en oeps, inderdaad. Ze waren nooit opgestuurd. Volgende dag had ik ze keurig thuis! Kan gebeuren zo’n... Kennelijk was er iets mis gegaan. Geen slippers. Na een week nog niet. Toch maar eens gebeld en oeps, inderdaad. Ze waren nooit opgestuurd. Volgende dag had ik ze keurig thuis! Kan gebeuren zo’n foutje. Netjes opgelost. Enige minpuntje is dat bij een retour je zelf de porto moet betalen.

Goede telefoonservice.

Gratis retour zou mooi zijn.

Alles duidelijk n snel

Nvt