Slippery

7.2/10
7.4/10
6.8/10

Floortje

Zeer slecht, de producten die ik heb besteld zijn niet geleverd. De bezorgdag werd telkens verschoven, tot ik uiteindelijk ineens een retourstorting kreeg en ook nog eens van een LAGER bedrag dan... Zeer slecht, de producten die ik heb besteld zijn niet geleverd. De bezorgdag werd telkens verschoven, tot ik uiteindelijk ineens een retourstorting kreeg en ook nog eens van een LAGER bedrag dan dat wat ik besteld had.
Zeer slechte service en communicatie. Voor mij een reden om niet meer bij Slippery te bestellen.

Producten leveren en duidelijk communiceren

Snelle levering, grote keuze

Patrick

Zeer slechte ervaring.... Slippers een maand geleden retuor gestuurd en nog mijn geld niet terug gekregen. Meerdere keren gebeld maar de lijn is steeds in gesprek.

De levering was zoals op de website beschreven

Betere bereikbaarheid. Bij retourzending neem de kosten voor jullie rekening. Zeker met slippers die veel besteld worden. De juiste service zorgt er voor dat de klant klant blijft want het aanbod is... Betere bereikbaarheid. Bij retourzending neem de kosten voor jullie rekening. Zeker met slippers die veel besteld worden. De juiste service zorgt er voor dat de klant klant blijft want het aanbod is goed.

Hans

Eerst verkeerde slippers geleverd. Wel snel de goede geleverd. Probleem is wel dat ik een barcode kreeg om de verkeerde slippers retour te sturen. Déze werkte niet, op advies van jullie zelf voor... Eerst verkeerde slippers geleverd. Wel snel de goede geleverd. Probleem is wel dat ik een barcode kreeg om de verkeerde slippers retour te sturen. Déze werkte niet, op advies van jullie zelf voor geschoten, En zo verrekend worden met de factuur. Dit is niet gebeurd. Gaat dit nog gebeuren?
Slippers zijn prima !

Goede afhandeling verbeteren

Slippers gekocht

retourneren van producten was meer werk dan bij bv zalando

Christien

Prima fijne klantenservice!

Goede hulp qua klantenservice en heel klantvriendelijk! Goede service en ze denken mee!

Als er een maat niet beschikbaar is sneller via hun programma snelle aanpassen op hun site!

Erg slecht retourbeleid: je draait zelf op voor de verzendkosten!!

jydith

Ok, maar slechte aftersales en jammer dat je zelf opdraait voor verzend/retourkosten

Zie boven

Mijn slippers werden pas geleverd nadat ik na 4 weken heb gebeld waar mijn order bleef. Toen werden de slippers inderdaad verzonden. Zonder excuses of uitleg waarom niet verzonden was. Niet erg... Mijn slippers werden pas geleverd nadat ik na 4 weken heb gebeld waar mijn order bleef. Toen werden de slippers inderdaad verzonden. Zonder excuses of uitleg waarom niet verzonden was. Niet erg klantvriendelijk

ipanema's

betere communicatie
snellere verzendingen
betere communicatie
snellere verzendingen
normale fasoenlijek omganhgsvormen; indien je vergeten bent een bestelling te versturen, je excuses naar de klant maken en uitleggen wat er precies is gebeurd. Gewoon fatsoen