Slippery

7.4/10
6.8/10

Snelle levering, grote keuze

Patrick

Zeer slechte ervaring.... Slippers een maand geleden retuor gestuurd en nog mijn geld niet terug gekregen. Meerdere keren gebeld maar de lijn is steeds in gesprek.

De levering was zoals op de website beschreven

Betere bereikbaarheid. Bij retourzending neem de kosten voor jullie rekening. Zeker met slippers die veel besteld worden. De juiste service zorgt er voor dat de klant klant blijft want het aanbod is... Betere bereikbaarheid. Bij retourzending neem de kosten voor jullie rekening. Zeker met slippers die veel besteld worden. De juiste service zorgt er voor dat de klant klant blijft want het aanbod is goed.

Hans

Eerst verkeerde slippers geleverd. Wel snel de goede geleverd. Probleem is wel dat ik een barcode kreeg om de verkeerde slippers retour te sturen. Déze werkte niet, op advies van jullie zelf voor... Eerst verkeerde slippers geleverd. Wel snel de goede geleverd. Probleem is wel dat ik een barcode kreeg om de verkeerde slippers retour te sturen. Déze werkte niet, op advies van jullie zelf voor geschoten, En zo verrekend worden met de factuur. Dit is niet gebeurd. Gaat dit nog gebeuren?
Slippers zijn prima !

Goede afhandeling verbeteren

Slippers gekocht

retourneren van producten was meer werk dan bij bv zalando

Christien

Prima fijne klantenservice!

Goede hulp qua klantenservice en heel klantvriendelijk! Goede service en ze denken mee!

Als er een maat niet beschikbaar is sneller via hun programma snelle aanpassen op hun site!

Erg slecht retourbeleid: je draait zelf op voor de verzendkosten!!

jydith

Ok, maar slechte aftersales en jammer dat je zelf opdraait voor verzend/retourkosten

Zie boven

Mijn slippers werden pas geleverd nadat ik na 4 weken heb gebeld waar mijn order bleef. Toen werden de slippers inderdaad verzonden. Zonder excuses of uitleg waarom niet verzonden was. Niet erg... Mijn slippers werden pas geleverd nadat ik na 4 weken heb gebeld waar mijn order bleef. Toen werden de slippers inderdaad verzonden. Zonder excuses of uitleg waarom niet verzonden was. Niet erg klantvriendelijk

ipanema's

betere communicatie
snellere verzendingen
betere communicatie
snellere verzendingen
normale fasoenlijek omganhgsvormen; indien je vergeten bent een bestelling te versturen, je excuses naar de klant maken en uitleggen wat er precies is gebeurd. Gewoon fatsoen

Jammer dat ze zowel verzendkosten als retour kosten bereken en ze dus geen antwoordnummer hebben om je producten te retourneren. Dit zorgt er wel voor dat ik niet nog eens ga bestellen.
Tevens...
Tevens bij mijn retour gevraagd om een andere maat, vervolgens hoor ik niks meer. Dus toch wel een tegenvaller.

Snelle levering maar daar is alles mee gezegd

Geen verzendkosten voor retouren berekenen!