Slippery

7.2/10
7.4/10
6.8/10

Linda

Ik bestelde mijn slippers op een vrijdag en deze zouden op zaterdag bezorgd worden. Helaas kreeg ik ze pas op dinsdag. Ze waren te klein en ik heb ze terug gestuurd (à €6,95!) en op het formulier... Ik bestelde mijn slippers op een vrijdag en deze zouden op zaterdag bezorgd worden. Helaas kreeg ik ze pas op dinsdag. Ze waren te klein en ik heb ze terug gestuurd (à €6,95!) en op het formulier aangegeven voor welke maat ik ze wilde omruilen. Daarna helaas niks meer vernomen, inmiddels bijna 2 weken verder..

Zie bovenstaande

Snelle levering en goede service

goede service! Ik bleek teveel te hebben betaald, werd gelijk recht gezet.

een paar was niet goed, terugsturen kost €6,95 (echt belachelijk veel!)

Grote keuze en snelle levering. Netjes verpakt in sealbag.

Site is soms wat traag.

Net iets voor 21 nog snel besteld. Volgende ochtend al bezorgd. Top

Komen hun belofte na.

Iets meer info bij het product.

Ok

retour proces en de maat vd geleverde slipper klopte niet. Bij havianas heb je 2 maten en ik heb de instructies op de website gevolgd, maar kreeg toch bij 1 paar de verkeerde maat. het andere paar... retour proces en de maat vd geleverde slipper klopte niet. Bij havianas heb je 2 maten en ik heb de instructies op de website gevolgd, maar kreeg toch bij 1 paar de verkeerde maat. het andere paar was goed.

Noordhoek

Te grote slippers besteld dus ruilen voor andere. Retourkosten voor eigen rekening. Beetje jammer. Na 2 weken eens contact gezocht en gevraagd wanneer mijn pakketje komt. Word er gezegd dat ze de... Te grote slippers besteld dus ruilen voor andere. Retourkosten voor eigen rekening. Beetje jammer. Na 2 weken eens contact gezocht en gevraagd wanneer mijn pakketje komt. Word er gezegd dat ze de slippers niet meer hebben terwijl ze nog wel op de site te bestellen zijn!!! Dus conclusie ze willen niet voor de verzendkosten opdraaien en zeggen ze gewoon dat ze er niet meer zijn. Ik zal er nooit meer wat kopen

Zie omschrijving hierboven

Makkelijk bestellen moeilijk retour

Makkelijk bestellen

Geen verzendkosten bij retour.

Het is belachelijk om 6,95 euro verzendkosten te betalen voor slippers van 24,99 euro

Levering kwam niet, pas nadat ik gemaild had. Vervolgens hoge retourkosten

Mooie foto’s

Actualiteit op site wb voorraad, communicatie met klanten

Jantje

Goede service; geld snel terug gestort na retour-levering en ruilen binnen twee dagen gerealiseerd.

n.v.t.

Heb al vaker besteld maar niet met retour te maken gehad... dat is minder vind ik. Retour-ruilen op eigen kosten en nog geen feedback van ontvangst en wanneer ik product kan ontvangen

Mooi website met gewilde producten

Ik baal een beetje van retour, zelf betalen en heb nog geen bericht dat retour, og eigenlijk ruil ontvangen is en wanneer ik de slippers nu kan verwachten....