Slippery

7.4/10
6.8/10

Prima communicatie

Veel keuze

Ik had slippers besteld, er ging iets mis in het bestelproces, maar na een mail van mijn kant (ik had een week niets gehoord) was dit snel opgelost.

Groeneweg

Slippers besteld

Nvt

Op de site staat; voor 22.00 besteld, zelfde dag verzonden. Woensdag vroeg in de middag besteld, maandag bezorgd. Geen email tussentijds over verloop order.

Goede snelle levering

Betaling achteraf is ideaal

Houden zo

Genoeg keus en snelle levering

Edwin

Bestelde product bleek niet op voorraad te zijn terwijl dat volgens de site wel zo was.
Dit kreeg ik pas de volgende dag te horen toen ik zelf contact opnam. Bestelling had op dat moment volgens de beloftes op de site al bij mij bezorgd moeten zijn.

Slordig dat ik hier niet over geinformeerd ben.

Geboden oplossing was daarintegen wel weer netjes.

Klantgericht

Zorg dat de voorraad op de site overeen komt met de werkelijke voorraad en informeer de klant als er complicaties rond de bestelling zijn.

Marsja

Ik had de verkeerde slippers gekregen, maar na een telefoontje had ik de volgende dag al de goede en kon ik de foute met een antwoordnummer retourneren. Top!

Overal ok

Snel en duidelijk

Terug sturen van producten voor eigen kosten is minder helemaal als het gaat om ruilen