Slippery

7.3/10
7.4/10
6.8/10

Tomas van Zelst

Matig. Op de site wordt vrij nadrukkelijk vermeld: voor 22:00 besteld is morgen in huis. Ik om 15:30 donderdag een bestelling geplaatst zodat ik de zondag erna op fijne nieuwe slippers op vakantie... Matig. Op de site wordt vrij nadrukkelijk vermeld: voor 22:00 besteld is morgen in huis. Ik om 15:30 donderdag een bestelling geplaatst zodat ik de zondag erna op fijne nieuwe slippers op vakantie kon. Helemaal niks. Geen verzendbewijs, geen antwoord op mijn email, niks. Krijg ik maandag een berichtje van een collega dat mijn slippers er waren.. Thanks Slippery maar dat is 3 dagen later dan mij verteld word!

Veel keuze

Zet geen teksten als: voor 22:00 besteld morgen in huis als dit in de winter periode niet waargemaakt kan worden.

Helaas is aan mij het verkeerde product geleverd en is mijn klacht al meer dan een week bekend maar nog niets mee gedaan. Ik ben hier zeer ontevreden over en hoop dat mijn klacht zo spoedig mogelijk... Helaas is aan mij het verkeerde product geleverd en is mijn klacht al meer dan een week bekend maar nog niets mee gedaan. Ik ben hier zeer ontevreden over en hoop dat mijn klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Ik had telefonisch contact opgenomen met de vraag over of een een bepaalde maat van een product nog voorradig was. Dit werd voor mij uitgezocht en later op de dag ben ik terug gebeld en werden mij... Ik had telefonisch contact opgenomen met de vraag over of een een bepaalde maat van een product nog voorradig was. Dit werd voor mij uitgezocht en later op de dag ben ik terug gebeld en werden mij vergelijkbare alternatieven geboden. Er werd goed meegedacht en dat was erg prettig. Jammer genoeg bleek uiteindelijk de maat toch niet goed te zijn en heb ik het product zonder problemen terug kunnen sturen.

Goede service.
Heb het gekochte terug moeten sturen omdat het niet goed paste. Kreeg zeer snel bericht toen mijn teruggestuurde pakket was aangekomen en het geld is ook direct teruggestort.

Blijf zo doorgaan

Niet positief

voorraad bleek niet te kloppen, artikel bleek niet leverbaar terwijl nadrukkelijk gezegd is dat dit wel zou lukken.

Matig. Slippers worden laat geleverd, niet in originele verpakking en late reactie op mailtje

Duidelijke omschrijving op website, prima foto's

Patti

Mooie, grote collectie. Snelle levering en fijn dat je achteraf mag betalen

Mooie, grote collectie. Snelle levering en fijn dat je achteraf mag betalen. Duidelijk over de maatvoering.

Snelle bezorging! Goede service.

Nvt

Nvt

Correcte site

Snelle levering en klantvriendelijk

Er wordt niet duidelijk aangegeven dat de slipper maat klein uitvalt.
Bij de retourzending gevraagd naar een grotere maat.
als antwoord krijg je dan te horen dat je geld wordt terug...
Er wordt niet duidelijk aangegeven dat de slipper maat klein uitvalt.
Bij de retourzending gevraagd naar een grotere maat.
als antwoord krijg je dan te horen dat je geld wordt terug gestort, geen woord over het ruilen.
Kortom bijna 8 euro kwijt aan verzendkosten en geen slippers......Nooit meer bestellen bij jullie dus....

neen

zie boven

Ignatia Maria Faats

Goede overzicht, klantvriendelijk en binnen 24 uur is de levering binnen??

Neen

Geen verbeter tips!