Slippery

7.4/10
7.2/10
7.4/10
6.8/10

Goede ervaring, snelle levering!

Goede vermelding van de maatvoering + snelle levering

Goede snelle levering

nvt

nvt

R.Overdevest

Goed, snel netjes evt. Bij retour of ruiling terugbetaling. Goed verpakt en retourzak om terug te sturen.

Goede en snelle service qua levering.

Nee zodoorgaan.

In de bevestiging mail van de bestelling staat een ander retour adres vermeld dan op het bijgeleverde formulier van de bestelling. Kwam hier per toeval achter omdat ik een van de producten retour... In de bevestiging mail van de bestelling staat een ander retour adres vermeld dan op het bijgeleverde formulier van de bestelling. Kwam hier per toeval achter omdat ik een van de producten retour heb gestuurd. Ik heb hierover contact opgenomen met een medewerker, zij gaf aan dat op het formulier die ik digitaal heb ontvangen het oude retoursadres nog stond.
Volgend de medewerkster zou het pakket doorgestuurd worden wanneer het naar het oude adres verzonden zou worden , het duurt dan wel wat langer voordat het is gearriveerd.

Mooie en kwalitatief goede merken in het assortiment, ruime keuze.

Bij het door mij bestelde product zou het fijn zijn geweest als er meer omschrijving van het product op de website had gestaan.Voetbed bleek te smal te zijn , dit werd ook door een medewerker van... Bij het door mij bestelde product zou het fijn zijn geweest als er meer omschrijving van het product op de website had gestaan.Voetbed bleek te smal te zijn , dit werd ook door een medewerker van Slippery telefonisch beaamd.Enkele tips om bij de producten te vermelden:
Valt maat klein/ groot of normaal
Info over breedte voetbed, smal / breed / normaal

Helaas niet alle bestelde artikelen leverbaar. Retour voor eigen rekening

Retourneren gratis

De verkeerde slippers werden geleverd. Na telefonisch overleg direct de juiste slippers gekregen. Echter bleken meerdere mensen de verkeerde bestelling te hebben gekregen en is mijn privé nummer... De verkeerde slippers werden geleverd. Na telefonisch overleg direct de juiste slippers gekregen. Echter bleken meerdere mensen de verkeerde bestelling te hebben gekregen en is mijn privé nummer doorgegeven aan een van de anderen met verkeerde bestelling zonder overleg.

Niet telefoonnummers ongevraagd doorgeven

Slecht. Slippers besteld maar niet leverbaar.

Als iets niet leverbaar is, bied t dan niet aan.

Daisy

Super goede en snelle levering. Doe zo verder!

Top kwaliteit en verzorgde levering.

Doe zo verder.

In eerste instantie een prima levering. Totdat er wat retour gestuurd moest worden, er mail contact was en uiteindelijk niet meer gereageerd werd op de mail. Er werd beweerd dat er wel gereageerd... In eerste instantie een prima levering. Totdat er wat retour gestuurd moest worden, er mail contact was en uiteindelijk niet meer gereageerd werd op de mail. Er werd beweerd dat er wel gereageerd was, maar op de laatste mails waar ze op hun fouten aangesproken werden is geen reactie gekomen. Ook kon er niets van mijn retour zending geleverd worden volgens hun, terwijl op hun site het product wel gewoon te leveren is. Vreemd, want in hun voorwaarden staat dat ze het product kunnen omruilen. Dit word dus niet gedaan!

Zie bovenstaande beschrijving

Erg goede service!

Snelle levering en duidelijke informatie.