Slippery

8.1/10
7.3/10
7.4/10
6.8/10

Voor de eerste keer besteld bij Slippery, alleen maar positief.

Zeer goede en vriendelijke klantenservice, snelle levering

Nijland

Namaak havaianas ontvangen van zeer slechte kwaliteit, maar wel volledige prijs ervoor betaald. Bovendien nog pijnlijk aan de voeten tijdens het lopen.Zeer teleurstellend dus!

Controle van kwaliteit van wat verkocht wordt

mb

Super snelle levering! gisteren besteld om 20:30 en de ochtend erna werden mijn slippers al bezorgd!
Ga zo door slippery

Snelle levering en veel keuze!

Kevin

Ik wilde mijn slippers op het vakantie adres laten bezorgen, maar het pakket werd door het park niet in ontvangst genomen.
Hierna via mail en telefonisch een super contact gehad met slippery....
Hierna via mail en telefonisch een super contact gehad met slippery. Ik heb nog geen bedrijf meegemaakt welke zoveel moeite voor je doet. De bestelling plaatsen lukte me niet, maar er werd gewoon stap voor stap me je mee gezocht. Vervolgens werden meerdere mogelijkheden bekeken om de bestelling bij mij te krijgen. Ook de order welke bij het park werd geweigerd werd meteen verwerkt en de kosten werden geretourneerd. Echt super!!

Willen echt de moeite voor je doen en net dat stapje verder doen voor je, om alles voor elkaar te krijgen

Wellicht de technische aspecten van de site, om via alle platformen de bestelling nog soepeler te laten verlopen

Ilse

Ontzettend laks bedrijf! Slippers besteld bij dit bedrijf via bol. com. Krijg niet de slippers die ik besteld had. Contact met bol. com opgenomen. Die hebben met dit bedrijf gebeld. Alles zou in... Ontzettend laks bedrijf! Slippers besteld bij dit bedrijf via bol. com. Krijg niet de slippers die ik besteld had. Contact met bol. com opgenomen. Die hebben met dit bedrijf gebeld. Alles zou in orde komen. Dus niet... Bol. com nogmaals gebeld met ze, ontkennen ze gewoon dat ze al eerder contact met bol. com hebben gehad. Ik heb de slippers retour gestuurd, maar hoor niks meer van ze en ook geen geld ontvangen. Bol. com heeft gelukkig wel mijn geld terug gestort. Het verhaal is bekend bij het hoofdkantoor van bol. com. Dus ik kan niemand aanraden bij dit bedrijf iets te kopen. Zeer onbetrouwbaar!!

Sterk in het niks van zich laten horen, verkeerde producten sturen

Ga netjes met je klanten om

Niet bijzonder

collectie is prima

Meerdere soorten slippers besteld. Snelle levering.

Snelle service. .

Retouren procedure met dat ene a4-tje niet duidelijk en niet handig. Kan beter. Kosten voor het retourneren.

Tot 2 maal toe slippers besteld, bleek de maat niet meer voorradig te zijn

Jammer dat de website aangeeft dat een product nog te bestellen is en dat er later blijkt dat de betreffende maat niet meer in voorraad is

G. Verbeek

Een kinderslipper die op een hele bijzondere manier op een bepaalde plek (tussen de tenen) doorslijt binnen 3 maanden, en het dan als verkoper afschuiven op "helaas valt dit buiten de... Een kinderslipper die op een hele bijzondere manier op een bepaalde plek (tussen de tenen) doorslijt binnen 3 maanden, en het dan als verkoper afschuiven op "helaas valt dit buiten de fabrieksgarantie", verdient wat mij betreft geen enkele ster.
Het andere paar slippers waar dagelijks op gelopen wordt, vertoont geen enkele slijtage op die plek, dus erg bijzonder...

Laatste keer dat ik via deze webshop iets gekocht heb.

Vlotte levering

Klantvriendelijkheid ten aanzien van het oplossen van klachten.

Goede ervaring, snelle levering!

Goede vermelding van de maatvoering + snelle levering