Wat vindt je van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?
Wat vindt je van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?

Cyrian van der Straten

Ze blijven kosten in rekening brengen, zelfs als u zich na de proefmaand afmeldt.

Abdullah Ahmadi

Tegelzetter

JJ Slob

Op zich prima, maar veel methodes die mijn kind gebruikt, staan er niet bij.

Sint-Maartenscollege

Drama

Peter

Werkt goed en mijn kinderen oefenen graag met Slimleren, daarom 5 sterren.

Duprez Pedro

Er zit een fout in het aantal symmetrievlakken van de kubus. Het zijn er 9, geen 7

Paulien

Mijn verwachting van Slimleren waren iets te hoog gespannen. Op zich werkt Slimleren prima. Maar de lijsten met woordjes ontbreken, die moeten zelf worden aangemaakt in het systeem. Wel kun je... Mijn verwachting van Slimleren waren iets te hoog gespannen. Op zich werkt Slimleren prima. Maar de lijsten met woordjes ontbreken, die moeten zelf worden aangemaakt in het systeem. Wel kun je oefenen met grammatica en andere oefeningen voor wiskunde. Dat werkt op zich prima.

Gouw

Zeer slecht.
Zeer slecht.
zowel Engels als het wiskunde boek staan niet op de site. Wel bestaat de mogelijkheid om opdrachten te maken zonder een boek te selecteren. Deze opdrachten zijn voor elk niveau hetzelfde, ongeacht kader-of tL-niveau. Leerlingen kunnen hier naar mijn idee juist erg onzeker daar opdrachten niet aansluiten op het niveau van de leerling.
De klantenservice was onkundig en slecht bereikbaar. Ik ben vriendelijk gevraagd een mail te sturen zodat ik teruggebeld kon worden op een moment dat het hun schikt door een persoon die mij wel antwoord kon geven op mijn vragen.
Hierna ben ik vriendelijk geholpen en er is besproken dat desbetreffende boeken na ongeveer een maand op de site geplaatst gaan worden. Het bedrag van mijn lidmaatschap is inmiddels teruggestort op mijn rekening.
Ik hoop in de toekomst op verbetering. Het heeft mij in de eerste 2 weken veel tijd, frustratie energie gekost zonder resultaat. Voor dit moment is slimleren alleen vanaf minimaal mavo-niveau.

Thuiswijs

Wij hebben al een.hele tijd slim leren en bevalt heel goed. Alles staat goed aangegeven.

Linda Almeida

Prettige en overzichtelijke site voor het oefenen in het VO