Slimbestraten.nl

Slimbestraten.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slimbestraten.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company905
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slimbestraten.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 905 ervaringen.

Miranda

Eerst zijn we bij de showroom geweest om tegels te bezichtigen, daar niemand kunnen vinden die ons kon helpen dus de tegels (a-klasse) online besteld. levering ging prima, echter met het bekijken van de tegels bleek dat de tegels zwaar bekrast waren en er van sommige tegels hele hoeken af waren. contact opgenomen en helaas kwam hier het antwoord bij dat dit bij getrommelde stenen hoort. op de foto van de website die meegestuurd was en in de showroom zagen de tegels er absoluut niet zo uit. tevens de foto van onze stenen laten zien bij een andere leverancier die deze krassen ook zeer extreem vond en dit niet normaal is..
helaas konden wij alleen de stenen terugsturen voor de kosten van 208 euro (op totaalbedrag van 517 euro). wij hebben verschillende opties aangedragen als de stenen omruilen of de retourskosten middelen maar zij wilde ons nergens in tegemoet komen. .
wij hebben uiteindelijk de stenen toch laten ophalen, liever 208 euro extra betalen dan stenen laten leggen die er niet goed uit zien. ophalen duurde vervolgens ook nog 1,5 week..
communicatie was ook in dit hele proces traag..
conclusie wij raden dit bedrijf zeer zeker niet aan! zeker niet voor getrommelde stenen. liever een paar tientjes extra betalen dan beschadigde stenen geleverd te krijgen.

Jan Kalfsbeek
Jan Kalfsbeek

Goedkoop , veel keuze en snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit voor een goede prijs. levering snel en volgens afspraak. chauffeur belt keurig van te voren.kijk op de site bij betontegel basalt sdo 252567 vvor foto's.

T. Tulp
T. Tulp

Perfecte levering en service

Score voor Slimbestraten.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb vorig jaar mei 2016 sierbestrating besteld en ben ook wezen kijken bij het filiaal. prima keuze gemaakt en de stenen zijn bezorgd en heb geen enkel probleem ondervonden. prima levering en de stenen verkeren nog steeds in prima staat. ben zeer tevreden met slimbestraten.nl.

Uitstekend (10/10)

snelle levering en prima service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend bedrijf, is betrouwbaar levert prima materialen, echt een aanrader.

A van Leeuwen
A van Leeuwen

Goede prijs en goede kwaliteit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruime keus voor een prettige prijs!.
goede afspraak en prima bezorging.

Peter

Slim bestraten levert mooie materialen & kwaliteit. .
wij hebben ons nieuwbouwhuis voorzien van zwart basalt natuurstenen raamdorpels en vietnamees hardsteen tegels voor in de keuken en de hal. dit allemaal zonder te zijn gaan kijken bij slimbestraten. .
voor de getrommelde nieuw gebakken waaltjes zijn we wel even langs gegaan. 120m2 is natuurlijk niet niks. alle 12 pallets in de afgesproken week netjes geleverd op gesealde pallets. geen gebroken stenen. slimbestraten doet wat zij belooft.

m. paulussen

Meneer geurtsen van geurtsen stenenhandel b.v. (slimbestraten.nl) is een slimme man. hij heeft een manier gevonden om partijen siertegels te dumpen en er mensen nog voor te laten betalen ook! particulieren wel te verstaan want bedrijven gaan in zee met leveranciers waar ze vaker terug willen komen.??hij noemt deze manier ‘b-kwaliteit tegels’. op de site staan tegels voor spectaculaire prijzen, een mooi lokkertje. er staat goed beschreven wat er moet worden verstaan onder b-kwaliteit. bijvoorbeeld minieme afmeting verschillen, kleurnuance verschillen of verschillen in onderliggende textuur van de tegel. ik wilde dat wel accepteren voor een betere prijs. maar nu blijkt dat als je daarmee akkoord gaat dat meneer geurtsen van geurtsen stenenhandel b.v. dan compleet andere tegels bij je neerlegt! je koopt een geïmpregneerde tegel met een textuur en je krijgt allemaal gladde, niet geïmpregneerde, tegels. en dat valt volgens lissy, de woordvoerder (ook) zonder ziel van meneer geurtsen met wie ik na 7 dagen eindelijk kon spreken, gewoon onder de b-klasse. en daar moet je het mee doen.??ik heb 3000,- euro uitgegeven aan tegels waar ik nu niet geheel tevreden mee ben (dat vinden ze heel vervelend bij slimbestraten.nl, zeggen ze) en dat vind ik een hoop geld. voor meneer geurtsen is dat waarschijnlijk een milde jeuk aan de ballen want ik kan me voorstellen dat je goed rijk wordt van het afzetten van particulieren. dus aan slimbestraten.nl, zet gewoon in je voorwaarden waar het jullie om gaat en dat is het volgende: geef ons een paar duizend euro dan kijken wij welke b-kwaliteit tegels we nog hebben liggen dan smijten we die bij jou op de stoep. ??dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Sander
Goed (8/10)
Sander

Goede advies en uitleg over tegels.

Score voor Slimbestraten.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij slimbestraten keramisch tegels gekocht, deze zijn netjes op tijd geleverd op de aangegeven plek. de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam. toen de tegels deels uitgepakt en gelegd waren kwamen wij achter dat veel tegels beschadigd waren. na gebeld te hebben met slimbestraten zijn ze zelf komen kijken en hebben ze alle tegels laten ophalen, ook de gelegde tegels en binnen een week kreeg ik nieuwe tegels. ook kreeg ik goede advies van hoe ik mijn tegels nog beter kon laten zetten. ik moet zeggen dat slimnestraten mijn probleem uitstekend heeft opgelost. door deze ervaring heb ik hierna weer bij hen tegels/split gekocht en zijn deze ook weer netjes afgeleverd.

Onacceptabel (1/10)
Score voor Slimbestraten.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Kut bedrijf.

CBeurskens

Ik heb zeer slechte ervaringen met slimbestraten! levering werd tot 2 x toe vertraagd. toen de klinkers geleverd werden waren deze in verschil van kleur en verkeerde formaat, deze hebben we retour gestuurd. dit kon, dankzij de wetgeving rondom koop op afstand. .
uiteindelijk wel een werkelijk belachelijk hoog bedrag betaald als retourkosten. ik raad niemand aan hier te bestellen.

Bedrijfsinformatie

SlimBestraten.nl is een steenhandel met een groot assortiment en een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Wij leveren steenproducten in 20 landen, voornamelijk aan aannemers van grote projecten. In de Benelux leveren we onze producten ook aan particulieren.

Breed assortiment

SlimBestraten.nl staat bekend om haar bijzonder brede assortiment. Wij leveren steenproducten in alle soorten en maten, in verschillende kwaliteitsklassen (A-kwaliteit, tweede keus, en gebruikt), en in diverse hoeve
Adres
Diedenweg 100