Slimbestraten.nl

Slimbestraten.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slimbestraten.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company897
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slimbestraten.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 897 ervaringen.

Hensen
Uitstekend (10/10)
Hensen

Goed advies, prima prijs/kwaliteit-verhouding, levering is snel verlopen.

Score voor Slimbestraten.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden met de geleverde tegels! we hebben nu een strakke tuin. goed advies gekregen, prima prijs, snelle levering. als we de voortuin gaan doen, komen we zeker terug!.

Alex Boon

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht.
50m2 bestrating besteld, van de toplaag waren 10 van de 14 stenen beschadigd, hoeken eraf, transportbeschadiging en fabrieksfouten (scheuren in de toplaag)..
daarnaast kon ik zo op het ook in de rest van de pallets meer beschadigingen zien..
de chauffeur had alles op de stoep gezet in plaats van op mijn erf (niemand kon nog over de stoep) en daarnaast twee pallets bij de buren voor de deur, zodat deze hun erf ook niet meer op konden, terwijl ik de chauffeur een uur eerder gesproken had en gevraagd heb zet op het erf te zetten..
uiteindelijk na vier dagen van het kastje naar de muur gestuurd te zijn (hun klantenservice is een juridisch kantoor) kreeg ik absoluut 0 op mijn request en moest ik het hier maar mee doen, lees de algemene voorwaarden maar.

Willem

Door de eigenaar tijdens een bezoek de zaak uitgescholden, omdat ik vroeg waarom de jongen die mij hielp opeens iemand anders moest gaan helpen. hij wilde me niets mee verkopen :-).
daar heb ik dus maar aan gehouden en ik hoop dat anderen dat ook zullen doen.

Cents

Zeer slecht heb informatie gevraagt over stenen en dus laten bezorgen maar wat bleek het waren twee verschillende maten dus retoer zending aangevraagt moest ik over de vierhondert euro betalen voor het ophalen zo kun je wel goed koop zijn voel me echt bij de benen genomen.

terhalle
Zeer slecht (2/10)
terhalle
Score voor Slimbestraten.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Veel te veel bezorgkosten.

Dennis Heester
Dennis Heester

Eerlijk en duidelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Betrouwbaar en snel geleverd.

Geert Coerts
Geert Coerts

Goede prijs/kwaliteit verhouding en groot assortiment

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruim assortiment met goede producten voor concurrerende prijzen.

Bedrijfsinformatie

SlimBestraten.nl is een steenhandel met een groot assortiment en een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Wij leveren steenproducten in 20 landen, voornamelijk aan aannemers van grote projecten. In de Benelux leveren we onze producten ook aan particulieren.

Breed assortiment

SlimBestraten.nl staat bekend om haar bijzonder brede assortiment. Wij leveren steenproducten in alle soorten en maten, in verschillende kwaliteitsklassen (A-kwaliteit, tweede keus, en gebruikt), en in diverse hoeve
Adres
Diedenweg 100