Martens

Wij zijn erg tevreden over het werk wat Slegers in ons nieuwbouwhuis heeft afgeleverd. Alles is mooi strak opgeleverd. Met de oplevering werden de laatste puntjes nog mooi weggewerkt. Leuk,... Wij zijn erg tevreden over het werk wat Slegers in ons nieuwbouwhuis heeft afgeleverd. Alles is mooi strak opgeleverd. Met de oplevering werden de laatste puntjes nog mooi weggewerkt. Leuk, vriendelijk team van jonge mensen met passie voor het vak!

Thijssen

Slegers heeft onze nieuwbouw woning volledig dun gepleisterd en gespoten. Dit heeft geresulteerd in een super strak resultaat! Het team van Nick is erg vriendelijk en indien er bepaalde puntjes... Slegers heeft onze nieuwbouw woning volledig dun gepleisterd en gespoten. Dit heeft geresulteerd in een super strak resultaat! Het team van Nick is erg vriendelijk en indien er bepaalde puntjes niet goed waren, werden deze meteen opgepakt. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Michelle

Ik heb Slegers Spuitwerken gevraagd voor het volledig latex spuiten van mijn nieuwbouw woning. En wat een top resultaat hebben ze geleverd! Het ziet er heel strak uit en alles is netjes afgewerkt.... Ik heb Slegers Spuitwerken gevraagd voor het volledig latex spuiten van mijn nieuwbouw woning. En wat een top resultaat hebben ze geleverd! Het ziet er heel strak uit en alles is netjes afgewerkt. Ik ben heel tevreden met het eindresultaat! Echt een aanrader!

Adnan

Bij het zoeken naar een stukadoor hebben we verschillende offertes opgevraagd. Nadat we alles vergeleken hadden kwam Slegers al snel naar boven en niet alleen omdat ze heel scherp hebben aangeboden... Bij het zoeken naar een stukadoor hebben we verschillende offertes opgevraagd. Nadat we alles vergeleken hadden kwam Slegers al snel naar boven en niet alleen omdat ze heel scherp hebben aangeboden maar ook om de reviews. Ik toevallig een ITér en ik weet dat
reviews gemanipuleerd kunnen worden maar bij Slegers zijn deze reviews op verschillende sites te vinden. Dat gaf mij vertrouwen.

Die goede reviews werden vanochtend bevestigd! Wat hebben de jongens hard gewerkt, mijn oprechte complimenten!
Aan eenieder, van dag een tot de laatste dag, BEDANKT!

We zijn heel erg tevreden met het geleverde resultaat. De prijs-kwaliteitverhouding is top!

Ik beveel Slegers zeker aan!

S. van Dellen

De oplevering van een nieuwbouwwoning is altijd een heel gedoe. Slegers denkt me je mee over de juiste planning en werkvolgorde. En het resultaat is erg mooi.

Eefje

Geweldig bedrijf. Enorm mee geholpen door het goede stucwerk! Aanrader wat ons betreft

Toppers!

Wat een fanatieke werkers kent dit bedrijf zeg! Onkenbaar dat met de laatste techniek men zo snel kan verfspuiten. Ben blij met het eindresultaat!!

Josefien

Kregen nog de nodige tips voorafgaande het bezoek van Team Slegers. Alles stond klaar en direct gingen ze aan de slag met het afplakwerk. In 3 dagen waren onze muren gestuct. Een goede ervaring... Kregen nog de nodige tips voorafgaande het bezoek van Team Slegers. Alles stond klaar en direct gingen ze aan de slag met het afplakwerk. In 3 dagen waren onze muren gestuct. Een goede ervaring rechtvaardigd zeker een goede recensie! Dank jullie wel!

Bram

We hebben na een zoektocht gekozen voor Slegers Spuitwerken. Al direct vanaf het eerste contact dacht planner Daphne met ons mee en probeerde alles zo goed mogelijk in te plannen. Het stucwerk is... We hebben na een zoektocht gekozen voor Slegers Spuitwerken. Al direct vanaf het eerste contact dacht planner Daphne met ons mee en probeerde alles zo goed mogelijk in te plannen. Het stucwerk is heel erg strak, super mooi. En na het stucen hebben ze alle muren en plafonds geschilderd. Ook dat is erg mooi gedaan. En ook de nazorg is goed geregeld. Ik had per ongeluk wat beschadigd en Nick en zijn team kwamen dat snel herstellen. Wij zijn erg blij met ze!

Rolf

In februari onze plannen besproken en in maart heeft Slegers nog ruimte kunnen maken! Ongeloofelijk! Zeer over te spreken.