Inrichting showroom

Snelle levering en goede hulpverlening toen bleek dat het product niet bij me paste. Snel en kosteloos werd een ander kussen geleverd.

Klantgericht, vlotte levering

Patty

Wij zijn heel erg tevreden over Slaapspecialist van der Schuit. Vriendelijke en professionele werknemers. Staan klaar met een kopje koffie.

Wij hebben duidelijke uitleg gekregen over...

Wij hebben duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden in het samenstellen van ons bed.
Inmiddels hebben we ons bed een paar maanden en zijn nog steeds erg tevreden met onze aankoop de Boxspring Grandeur 2000.

De winkel heeft een vriendelijke en professionele uitstraling. Werknemers zijn gastvrij en weten waar ze het over hebben.
Ongedwongen sfeer, op je gemak rond kunnen kijken in de showroom.

Op de website kun je je eigen bed samenstellen. Wanneer je hierin iets wilt wijzigen moet je de hele samenstelling weer opnieuw doen. Het zou mooi zijn als dit niet nodig is.

M.C.Klarenbeek

Bijzonder goed

Het probleem wat wij zelf veroorzaakt hadden werd keurig opgelost

Klantvriendelijk

Frans Smit

Snelle levering en goed product.

Goede communicatie en beschrijving van het artikel

F Bosboom

Klantvriendelijk. Goed advies. Netjes afgeleverd en gemonteerd.

Goed geadviseerd. Zeer tevreden met ons bed.

Snelle levering van kwalitatief goede kast.

Kwaliteit van de kast was groot pluspunt.

Kast was flink zwaarder dan ik dacht. Hulp bij het naar mijn huis brengen was welkom geweest.

Zeer goed

Nvt

Nvt

Angelina Florisse

We zijn goed voorgelicht over het merk waar we interesse in hadden Samen met de verkoper het bed uitgezocht dat het beste bij ons paste Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en om... We zijn goed voorgelicht over het merk waar we interesse in hadden Samen met de verkoper het bed uitgezocht dat het beste bij ons paste Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en om verschillende combinaties van matrassen toppers en kussens uit te proberen
Er werd ook geen enkele druk op ons uitgeoefend om meteen te beslissen om te kopen maar we kregen de ruimte om er thuis nog eens op ons gemak over na te denken
Dit hebben wij als zeer prettig ervaren

De tijd om alle mogelijke combinaties uit te proberen om zo samen met ons tot het beste bed voor ons uit te komen

De site werkt niet altijd perfect