Inrichting showroom

Online besteld alles goed en snel geregeld

Nvt

nvt

nvt

Klantgericht bedrijf.

Reageert alert en servicegericht op vragen.

De klant informeren over de verwachte levertijd na ongeveer 3 weken zou prettig zijn.

P vd most

Ik belde over een kussen, dat ik wilde bestellen....het was op voorraad en dus bestelde en betaalde ik het op de site
Na een tijdje ontving ik een mail dat het kussen niet op voorraad...
Na een tijdje ontving ik een mail dat het kussen niet op voorraad was...en dat het einx nov. Opgestuurd zou worden. Begin dec. Gebeld omdat ik het nog steeds niet ontvangen had....:bleek fout in het systeem
Ik was niet echt tevrexen met de service omdat ik na mijn belletje in de ochend v dec. Teruggebeld zou wotden, maar hoorde niets en moest dus tegen de avond weer bellen.

Zie boven

Pythagoras

Begin overleg was prettig. De communicatie daarna zakte in het moeras. Moest zelf steeds bellen over de levertijd, die ook steeds verder doorschoof. Terug bellen is niet de sterkste kant.
Heb...
Heb nooit de website gebruikt.

Prijsonderhandeling

Communicatie

Tevreden klant

Zeer vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Prima levering, gemakkelijk te bereiken, ook telefonisch.

Er werd veel tijd uitgetrokken voor het uitproberen van diverse matrassen.

fam van Driel

We zijn op correcte wijze behandeld. De verkoper had ruime ervaring inzake produkt kennis etc.Ze namen voldoende tijd om tot een overeenkomst te komen. Prima.

De tijd die er voor is gebruikt was ruim voldoende om eea aan te schaffen.

Iets meer tijd nemen bij levering ter plaatse.

Wij zijn hier zeer goed geholpen. Via internet kwamen we bij Van der Schuit terecht, nadat we elders een ledikant hadden gezien die we graag wilden hebben. De kledingkast die bij het bed hoorde, was... Wij zijn hier zeer goed geholpen. Via internet kwamen we bij Van der Schuit terecht, nadat we elders een ledikant hadden gezien die we graag wilden hebben. De kledingkast die bij het bed hoorde, was echter te breed voor onze slaapkamer. In een andere winkel in Utrecht zei men dat we dan maar een andere kast moesten kiezen. Bij Van der Schuit nam de verkoper wel echt de tijd voor ons. Hij heeft zelfs nog met de vertegenwoordiger van de fabrikant gebeld om de alternatieve mogelijkheden te bespreken. Dankzij deze inspanning hebben wij nu een kledingkast met dezelfde kleur en hetzelfde hout als ons bed.

Uitstekende klantenservice: men neemt de tijd en denkt actief mee; de verkopers zijn sympathiek en de sfeer is ontspannen; op de website staan genoeg foto's om een goed beeld te krijgen van het... Uitstekende klantenservice: men neemt de tijd en denkt actief mee; de verkopers zijn sympathiek en de sfeer is ontspannen; op de website staan genoeg foto's om een goed beeld te krijgen van het product (dit in tegenstelling tot sommige andere zaken).

De parkeerruimte voor de deur is beperkt, maar misschien heb ik eventuele andere parkeerruimte over het hoofd gezien.

Niet van toepassing

Er werd goed gekeken naar de lighouding bij de proefligging

Geen verbeterpunten.