Sky-park.nl

Sky-park.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Sky-park.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1020
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Sky-park.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1020 ervaringen.
Duidelijkheid informatie website
Eenvoud reserveren
Afstand luchthaven
Comfort shutttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen

Doeterniettoe
Doeterniettoe

Het personeel dat verantwoordelijk is voor het halen en brengen van en naar Schiphol zijn over het algemeen vriendelijk en gezellig. Ook bij de check-in en het ophalen van de auto gaat alles netjes en vlot.

Score voor Sky-park.nl:1.00/5
Beveelt u Sky Park aan?Nee

Voor de vierde maal hebben we afgelopen zomer 2015 gebruik gemaakt van sky-park. hoewel de voorgaande keren heel goed waren bevallen, is het de vierde keer een absolute tegenvaller geweest. het begon al op de heenreis, waarvoor we een tijd hadden gereserveerd om weggebracht te kunnen worden. die zou ruim genoeg zijn om rustig aan te kunnen doen voor de trip naar schiphol en de check in. een gezin dat rond dezelfde tijd aankwam bij sky-park was maar liefst twee uur te laat en drong voor op alle wachtende, om vervolgens de bus te claimen. de enige bus die die dag reed. ook was er maar een jongeman personeel voor zowel het afhandelen van de inschrijvingen en het transport. gevolg was dat ons gezin, samen met een gezin uit vlaanderen bijna een uur later aankwamen op schiphol. hierdoor waren we onze geplande ruimte om alles rustig aan te kunnen afhandelen en beleven op schiphol gelijk kwijt. waardoor er van ontspanning gelijk geen spraken meer was. dan de terugkomst. die had nog een mooie verrassing in petto. we hadden gereserveerd voor ruim drie weken overdekt parkeren. de auto werd ook netjes uit de parkeergarage gereden, maar ik zag al gelijk dat de auto nat was en bij het openen van portieren en deuren zat ook overal vers blad van de bomen en water tussen de rubbers. de dag voor onze aankomst was er namelijk net een zomerstorm over ons land geraasd. ik heb de dienstdoende jongeman erbij gehaald en samen hebben we foto's genomen en hij zou een melding maken. ook was zijn advies een klacht te deponeren bij sky-park. dit heb ik vrijwel direct gedaan inclusief een serie foto's ter bewijs. de enige reactie die ik ooit gekregen heb is; dat ze mijn mail hebben doorgestuurd naar de persoon die over de klachten gaat. ik heb jammerlijk van deze persoon nooit iets mogen vernemen. nog geen excuus via de mail. zelfs niet nadat ik na een maand voor de tweede keer mijn klacht kenbaar had gemaakt. ik ben dan ook ronduit teleurgesteld in sky-park. ten eerste voor het buiten laten staan van mijn auto voor ruim drie weken terwijl ik betaal voor overdekt parkeren. en daarna voor het niet reageren op mijn klacht. voor mij nooit meer sky-park, dan ga ik wel met de schiphol taxi.

hoffman-buitenhuis

Het ophalen vanaf vliegveld schiphol duurde lang ( wachttijd langer dan 1 uur)daarna gingen wij zonder enig vorm van overleg naar een hotel (andere plek dan het vliegveld) om daar andere mensen ophalen. dit hebben wij als vervelend ervaren. ik heb nog een mailtje gestuurd naar sky-park maar nooit een reactie terug gekregen.

Beveelt u Sky Park aan?Ja

Altijd goed, snel en vriendelijk.

Prima.

N.v.t.

Weinig wachttijd m.b.t. brengen/halen.
Vriendelijk personeel.

Beveelt u Sky Park aan?Ja

Al +/- 15x gebruik gemaakt van deze dienst. perfect geregeld elke keer weer!.

T.E. Heijnen
T.E. Heijnen

Uitleg en volgorde van de werking is goed.

Beveelt u Sky Park aan?Ja

Top service, goede begeleiding.

R

prima

Prima.

DE LANGEN
DE LANGEN

SUPER , SUPER, en nog eens SUPER .

Beveelt u Sky Park aan?Ja

Super , super, en nog eens super .

Roël
Roël

Snel. Vriendelijk.

Beveelt u Sky Park aan?Ja

Vriendelijk en professioneel personeel. snelle service.

Bedrijfsinformatie

Sky Park is gespecialiseerd in het bieden van parkeerservice bij de luchthaven.
Adres
Van Cleeffkade 15