De activiteit
Horeca
8.1/10
Begeleiding/ Veiligheid

Prima,

Begonnen met een groot activiteiten voorstel, veel moeten schrappen door budget, maar toch elke keer goed geholpen.

Welke activiteit heeft u gedaan?

Ontvangst met lekkernij en glowgolf

Woensdag 3 april

Ostrea Lyceum

Leuke dag gehad; prima verlopen met een goede organisatie.

ski en snowboard

28 maart 2019

Bij binnenkomst leuk dat ons bezoek op het bord vermeld werd. Haduitleg bij de receptie, maar uitleg bij begin glow golf was beter geweest. Misschien toch duidelijker. Ivm jassen kwijt in... Bij binnenkomst leuk dat ons bezoek op het bord vermeld werd. Haduitleg bij de receptie, maar uitleg bij begin glow golf was beter geweest. Misschien toch duidelijker. Ivm jassen kwijt in garderobe. Glow golf zelf leuk om te doen. Eten was goed. Zalm iets te weinig.

Glow golf

17 maart 2019

KoHa Heilig Hart

Super!

2u skiles

27/03/2019

Goede en vriendelijke ontvangst.

Welke activiteit heeft u gedaan?

Ski en snwoboard voor studenten

27/03/2019

Tim van der Schoot

Prima ontvangst.
Duidelijke uitleg.
Goed verzorgde lessen.
Prima ontvangst.
Duidelijke uitleg.
Goed verzorgde lessen.
Enige aandachtspunt: differentiatie mogelijkheden voor leerlingen die al met bochtjes naar beneden kunnen komen was een groot verschil met de leerlingen die nog geen ervaring hadden.
De instructeurs gingen hier wisselend mee om.
Wellicht van te voren over nadenken hoe dit dan op te lossen i.p.v. op het moment.

Welke activiteit heeft u gedaan?

De leerlingen van het CIOS Goes die niet mee gingen op skiweek kregen de mogelijkheid om aan de alternatieve skiweek in Rucphen deel te nemen ) Woensdag 20 en donderdag 21 maart.
De leerlingen...
De leerlingen kregen 1,5 uur les en 30 minuten vrij skiën of snowboarden in de ochtend en na de pauze nogmaals 1,5 uur les en 30 minuten vrij skiën of snowboarden.

woensdag 20 maart 2019

Zoals steeds goed met echter een groot minpunt: te druk. 130 kinderen op dezelfde uren. Er werd gevraagd om later te komen wegens de grote drukte. Toen we arriveerden waren er maximum 50 skiërs en... Zoals steeds goed met echter een groot minpunt: te druk. 130 kinderen op dezelfde uren. Er werd gevraagd om later te komen wegens de grote drukte. Toen we arriveerden waren er maximum 50 skiërs en snowboarders samen op de piste. Na een 1.30 uur wachten omdat we te vroeg waren en zonder dat er nieuwe groepen op de piste gingen, moesten we dan met 130 kinderen tegelijkertijd op de piste.
De lesgevers verstonden het zelf niet want men had geen plaats om les te geven. (hun woorden)

skiën en snowboarden

9 maart

Lizzy

We hebben als een heerlijke middag gehad in ski dome, met als kanttekening dat we onze begeleiding iets te synissch vonden. Hoewel we natuurlijk maar cafetaria medewerkers zijn, zijn we niet per... We hebben als een heerlijke middag gehad in ski dome, met als kanttekening dat we onze begeleiding iets te synissch vonden. Hoewel we natuurlijk maar cafetaria medewerkers zijn, zijn we niet per definitie dom, en dit gevoel gaf ze ons ter dege

Daarnaast de uitbrander krijgen dat je te langzaam bent met omkleden en dat het nu hare vrije tijd is, zijn. We niet van gediend doe dan de zogenaamde prijsuitreiking voordat iedereen zich gaat omkleden

Omtrent de horeca: in de mail was bevestigd dat we koffie, thee en fris konden krijgen, echter de ene mocht wel fris en de andere niet.

Teambuilding

7-3-2019

Waarom ik het bedrijf aanbeveel is omdat de spelletjes de gezelligheid en de sfeer in het team zeker ten goede

Sportdienst Assenede

Vorig jaar waren wij ook van de partij maar vonden wij het te druk op de piste.
Vorig jaar waren wij ook van de partij maar vonden wij het te druk op de piste.
Dit jaar verliep de organisatie beter. Wij waren een uurtje vroeger (9.30 uur). We werden snel geholpen met deskundige uitleg. Nadien hadden wij de tijd om ons om te kleden om op tijd te beginnen op de piste (10.00 uur). Op de piste was het minder druk dan vorig jaar. De kinderen hadden het ook meer naar hun zin.

Wij hadden in de voormiddag 2 uur les en in de namiddag ook nog 2 uur met daarvan een uurtje vrij. Sommige leraars waren iets vrijer in het geven van vrije tijd aan de kinderen. Bij anderen was het nauwelijks een half uurtje.
Voor de kinderen was dit jammer, want ze wouden graag zelf eens proberen.

Wij hopen volgend jaar opnieuw van de partij te zijn.

Skiën en Snowboarden

7/03/2013

sportdienst Evergem

Een begeleide activiteit van 51 jongeren (10 - 14 jaar). waar we de jongeren in de voormiddag en namiddag ski- en snowboardles gekregen hebben in niveaugroepen

ski en snowboard

6 maart 2019