De activiteit
Offerte traject
Horeca
8.1/10
Begeleiding/ Veiligheid

Wij hebben een erg leuke activiteit gehad met ons voetbalteam. De jongens hebben zich prima vermaakt in de sneeuw.

Tuben

08-06-2019

JV Kuatsu

Goede ervaring; ervaren begeleiding vanuit skidome zelf, goed contact van tevoren om alles te regelen. In totaal top

Welke activiteit heeft u gedaan?

skiles en vrij skien voor groep

zaterdag 15 juni

Breda Actief

We hebben een fantastische middag gehad met de kinderen!
Super om deze doelgroep (VISIO onderwijs) deze ervaring mee te geven.

Skiën

13 juni

Anke Van Cauteren

Ik was zelf niet aanwezig, maar de begeleidende leerkrachten vonden het weer geslaagd.
Wel hoorde ik dat de lessen voor de gevorderde skiërs en snowboarders misschien niet nodig waren of wat te lang duurde. Misschien kunnen de gevorderden iets langer gewoon begeleid skiën/snowboarden?

vm: 1u30 les, 30min vrij
nm: 1u30 les, 30min vrij

24 mei 2019

VITO Hoogstraten

Het was super om na vele jaren nog eens terug te komen met onze school naar jullie Skidôme. De leerlingen hebben een super sportdag gehad. Dank jullie wel!

1 leerling heeft 2 uur vrij mogen skiën
de andere leerlingen hebben 2 uur les genomen.
1 leerkracht is met 1 leerling gaan Glow golven

vrijdag 24 mei

Glowgolf was heel leuk. Goed en vriendelijk geholpen aan de receptie.
Glowgolf was heel leuk. Goed en vriendelijk geholpen aan de receptie.
Naderhand drankje met lekkernij kon beter. Koffie was al op voor dat de lekkernij kwam. Toen ik erom vroeg of het nog kwam werd er niet zo vriendelijk gereageerd helaas.

Glowgolf

18-05-2019

Leuke activiteit al mocht de begeleiding wel wat enthousiaster inspelen op de deelnemers, e.e.a. kwam wat knullig over.
Als je om op tijd heb gereserveerd komt het vreemd over dat je nog...
Als je om op tijd heb gereserveerd komt het vreemd over dat je nog iemand moet zoeken voor de receptie want deze was onbemand. Voor het gebruik van een locker word een geld gevraagd maar het is lastig om in het bedrijf een euro te bemachtigen. Misschien een geldwissel automaat een idee?

Snowbattle

17-05-2019

Total

Bedrijfsactiviteit. Aangename en goed contact vooraf, welkom was goed, activiteit was leuk. Negatief puntje is dat de horeca ontzettend duur is. 3,20 euro voor een chocomelk is veel.

Skiles + tuben

11 mei 2019

PTI Eeklo

Prima organisatie en verloop.
Kwaliteitsvolle lesgevers en materiaal
Prima voorzieningen allerhande

Welke activiteit heeft u gedaan?

Ski en Snowboard (sportdag 6de en 7de middelbaar)

2/5/2019

Sint-Teresiacollege