Skidome

Skidome Ook benieuwd naar feedback over de webshop Skidome? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company733
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Skidome met 8.6/10. Gebaseerd op 733 ervaringen.
Offerte traject
De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
Service
Horeca

Teambuilding

7oktober

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Sorry ik heb een hernia dus kom zelf niet mee waar ik heel erg van baal . maar aan de verhalen te horen hebben ze genoten en was het eten ook goed.

Ellen
Ellen

Welke activiteit heeft u gedaan?

Begeleide ski-les voor een groep van 29 leerlingen en 2 begeleiders.

12-1-2017

Score voor Skidome:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Héél goede ervaring met de ski-les bij skidôme! het enige waar we achteraf een beetje verveeld mee zaten, is met het feit dat een weerspannige leerling van de piste werd gestuurd en dat wij (de begeleidende leerkrachten) hier niet van op de hoogte waren. gelukkig kwam uit dat hij al die tijd in de kleedkamers had gezeten. de reactie van de instructeur was hier uiteraard volledig te begrijpen: als de leerling niet wil deelnemen aan de les, en niet doet wat van hem gevraagd wordt, gaat hij beter van de piste.

Prima (7/10)

Welke activiteit heeft u gedaan?

Glowgolven en Icekarten. Daarnaast een lunchbuffet gehad in De Nederlandse Alp en een borrel na afloop van de activiteiten.

14-10

Score voor Skidome:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Activiteiten werden leuk bevonden door het personeel..
aandachtspunten: .
- voor grote groepen is het fijn als jullie begeleiders hebben die de gehele (mid-)dag begeleiden. die mensen van de ene activiteit naar de andere brengt en die op de hoogte is van het totale programma en dit ook kan communiceren met zijn collega's (zie 3e aandachtspunt)..
- het aantal heats bij het icekarten klopte wel maar skidome had hier een verdeling van 1/3 en 2/3 in aangebracht. dit hadden ze niet aan mij doorgegeven waardoor ik twee even grote groepen had gemaakt. bij de 1e groep waren er dus te veel mensen die moesten icekarten. dit is toen opgelost door er een extra rit tussen te proppen. .
- we hadden een tijd afgesproken waarop we weer zouden vertrekken. personeel van de horeca was hier kennelijk niet van op de hoogte want een paar minuten voor vertrek kwamen ze nog drinken opnemen. dit zorgde voor wat verwarring en ontevredenheid.

Uitstekend (10/10)

Ijskarten

14-10-17

Score voor Skidome:5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Het ijskarten werd door iedereen ontzettend leuk gevonden. lunch was prima. ontvangst was een beetje rommelig.

Voldoende (6/10)

zie ervaring

30-9-2017

Score voor Skidome:3/5

Vrijgezellendiner:.
+ = smaak vt eten, en dat er gelukkig rekening werd gehouden met mensen met allergie.
- = service, de serveerster moest herhaaldelijk naar haar manager voor permissie (rekening houden met mensen met allergie), mayonaise kwam pas toen we al bijna klaar waren en extra frieten werden aangeboden toen we het eten al op hadden.
ijskarten: .
+ = onderlinge strijd en opzet (heat 1 > tips > heat 2).
- = in heat 1 had iemand een kart die frequent uitviel (maar 4 ronden kunnen rijden ipv 10-11 ronden), vervolgens overkwam iemand anders dit in heat 2 omdat die kart niet vervangen werd; 1.5 uur wachten op aanvang ijskarten is wel erg lang.

Wouters
Matig (5/10)
Wouters

Welke activiteit heeft u gedaan?

2 heats ijskart + warm en koud buffet voor 12 personen.

29-09-2017

Score voor Skidome:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Het ijskarten was voor het gros van de groep een nieuwe ervaring en is door allen als erg leuk is ervaren..
het eten erna (warm&koud buffet) was ook erg goed en was er goed rekening gehouden met een aantal personen welke om halal eten gevraagd hadden..
minpunt is dat er voor het hele paket 2heats ijskarten het diner voor 12 personen vooraf betaald was en er door familie omstandigheden door 3 personen op de dag zelf afgebeld werd, het is begrijpelijk dat de kosten voor het eten doorgerekend worden omdat dit eenmaal vooraf geregeld dient te worden. .
maar van het ijskarten vind ik het erg raar en jammer dat de kosten hiervoor van deze 3 personen niet verrekend werden (3x€34,50=€103,50) wij vonden het erg jammer dat er hier niets mee werd gedaan en wij voor ons gevoel teveel betaald hebben voor 6kart heats die niet gereden zijn.

Intersoc vzw
Intersoc vzw

Opleidingsweekend ski + moduledag ski

23 en 24 september en 7 oktober

Score voor Skidome:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

De ervaring was over het algemeen positief. we konden steeds met al onze vragen bij de verschillende medewerkers terecht. jammer dat de drank- en eetbonnen steeds de dag zelf geprint moeten worden en dat dit pas rond 9u gebeurde. .
via collega's, die er vorige jaren steeds bij waren, vernam ik dat de maaltijden en het skimateriaal wel beter waren dat de vorige jaren.

Lyceum Aalst

Ijskarten en 6-kamp

7 oktobber

Score voor Skidome:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Wij zijn zaterdag met 21 personen een dag in skidome ruchphen geweest. de ontvangst in de bar was zeer goed. daarna zijn we gaan ijskarten. het duurde eigelijk wat te lang voordat we daadwerkelijk aan de beurt waren. het ijskarten zelf was ontzettend leuk om te doen. daarna nog wat snacks besteld voor de groep. deze waren ze helaas vergeten. toen door naar de 6-kamp. deze viel eerlijk gezegd tegen. hele simpele korte spellen. de begeleiders hierbij hadden ook wat enthousiaster gekund. daarna hadden we een buffet. service in de bar was weer super goed. kortom; ijskaren echt een aanrader en de 6-kamp niet.

Bedrijfsinformatie

Skidôme biedt ultiem sneeuwplezier in de kraakverse sneeuw voor jong en oud en voor beginners en gevorderden!

365 dagen per jaar geopend.
Adres
Baanvelden 13