Guusje Blaak

Met een paar dames van de hockey een weekje hier verbleven en we werden door Tjeerd die ook uit Friesland komt van origine helemaal verwend. Tjeerd: “tige tank foar alles”.

Je eigen huis aan de piste en alles verzorgd.

Hedi Molema

Het minste van onze vakantie was de bon bij de apresski, maar dat werd weer gecompenseerd door de gratis drankjes in het skichalet (zaten in St. Anton - chalet Angelina). Boek al flink wat jaar bij... Het minste van onze vakantie was de bon bij de apresski, maar dat werd weer gecompenseerd door de gratis drankjes in het skichalet (zaten in St. Anton - chalet Angelina). Boek al flink wat jaar bij skichalets en dit chalet was nieuw voor ons, maar ook hier was alles weer goed voor mekaar!

Alles weer goed voor mekaar.

Elma Boes

Staf Erwin is geweldig, top aan de piste

Staf Erwin is geweldig, top aan de piste

Arend Salverda

Zijn verwend door staf Vanja en Sven in hun gezellige chalet in Gerlos. Toppers.

Alles was dik in orde.

Odette Wessels

We verbleven in ski chalet Angelina in Sankt Anton. Echt top en leuke chalet hosts. Goed eten en gezellige sfeer.

Top eten.

Tineke Lindgreen

Niet leuk allemaal dat we tot wel twee keer toe onze boeking moesten uitstellen vanaf maart 2020 en dat we nu pas konden gaan. Maar goed, het was het wachten dubbel en dwars waard.

Het begon allemaal niet zo leuk...

Elise Nederlof

Een van de beste skigebieden van de alpen

Een van de beste skigebieden van de alpen

Janneke Richter

Hartstikke bedankt Sven en Saskia voor een fantastische week.

Heerlijk relaxt zo'n ski chalet

Piet Verweij

Fijn dat jullie ook altijd bereikbaar waren en ook in het weekend.

Meedenkend en probleemoplossend

Maudy Breukel

Echt heel jammer dat we de afgelopen jaren iedere keer te laat waren om dit chalet te boeken. Nu door corona wel gelukkig op tijd erbij.

Helemaal goed...