Claudia Bax

We zijn al in verschillende chalets van skichalets geweest en altijd is het helemaal goed. Lekker eten en gezellig. Maar dit chalet Helvetia ligt helemaal geweldig, in Sankt Anton zelf bij het... We zijn al in verschillende chalets van skichalets geweest en altijd is het helemaal goed. Lekker eten en gezellig. Maar dit chalet Helvetia ligt helemaal geweldig, in Sankt Anton zelf bij het centrum en direct bij de ski-piste en cabinegondels. Het ski chalet is ruim en keurig netjes.

Perfecte ligging en mooi verzorgd huis

Femke Niesten

We kregen een belletje van skichalets of we hier op Zoover iets zouden willen zetten en dat doen we maar al te graag voor ze. Topweek gehad, heerlijk gegeten en chalet Aurora direct aan de piste.... We kregen een belletje van skichalets of we hier op Zoover iets zouden willen zetten en dat doen we maar al te graag voor ze. Topweek gehad, heerlijk gegeten en chalet Aurora direct aan de piste. Dus wat valt er nog te wensen..

Er viel niets meer te wensen...

José Kalff

Wat een geluk dat bij ons de sneeuw goed was en dat kwam mede door de ligging op meer dan 2000 meter hoogte in Les Menuires. En je skies aantrekken direct bij het chalet en naar de liften. Super.... Wat een geluk dat bij ons de sneeuw goed was en dat kwam mede door de ligging op meer dan 2000 meter hoogte in Les Menuires. En je skies aantrekken direct bij het chalet en naar de liften. Super. Het verblijf was boven verwachting en dat was mede dankzij de chalet staff.

Boven verwachting...

Hein van Baarlen

Het was een verrassing weer de chaletstaf terug te zien die we al eerder hadden gehad. Ze runden toen een chalet in Frankrijk en nu chalet Gerlos. Dus helemaal vertrouwd en alles weer dik in orde.... Het was een verrassing weer de chaletstaf terug te zien die we al eerder hadden gehad. Ze runden toen een chalet in Frankrijk en nu chalet Gerlos. Dus helemaal vertrouwd en alles weer dik in orde. Zou super zijn als we ze volgend jaar weer krijgen, want een ding is zeker, wij komen terug.

Goede staf, iedere winter weer.

Ria Kuijten

Net terug uit chalet Angelina in Sankt Anton en wat hebben we het leuk en gezellig gehad met toppers van chalet stel Kjeld en Luna. Hier kan geen restaurant tegen op. Het leek wel een sterrenzaak... Net terug uit chalet Angelina in Sankt Anton en wat hebben we het leuk en gezellig gehad met toppers van chalet stel Kjeld en Luna. Hier kan geen restaurant tegen op. Het leek wel een sterrenzaak haha… Wat kunnen zij fantastisch koken zeg. Het viel gewoon tegen als we moesten lunchen in een restaurant op de piste. Ieder jaar treffen we het hoor met goede chaletstaf, maar zij spannen de kroon. We komen heel graag weer terug, helaas moeten we geduld hebben en een jaartje weer wachten. Ze hebben nog wat perioden deze winter beschikbaar en ze willen heel graag gasten verwelkomen en verwennen, dus ze vroegen ons om reclame te maken en dat doen we maar al te graag voor Luna en Kjeld. Boeken dus chalet Angelina!!!

Top eten door culinaire staf.

Carla Brunssum

We boeken al jaren een catered chalet en ook al een paar keer eerder in St. Anton, maar dit chalet ligt het allerbeste. Je stapt de deur uit en je bent bij de gondelbaan, liften, piste, kinderweide,... We boeken al jaren een catered chalet en ook al een paar keer eerder in St. Anton, maar dit chalet ligt het allerbeste. Je stapt de deur uit en je bent bij de gondelbaan, liften, piste, kinderweide, skischool, skiverhuur, echt bij alles! Het is een heel keurig net verzorgd huis met goed verzorgd sanitair en nette slaapkamers. Ook is er een sauna en een openhaard. Twee hele leuke meiden als chaletstaf die ons tip top verzorgden. Net terug van deze vakantie en we hebben meteen skichalets gebeld om een optie te plaatsen voor volgend jaar. Meiden, nogmaals dank jullie wel en ook namens Jasmijn en Pieter voor alles.

Dat skichalet Helvetia direct bij de lift, piste, skischool, kinderweide, sportwinkels ligt.

Arno Prins

Altijd midden in het centrum van Gerlos gezeten, maar daar hadden we ’s avonds echt last van de herrie op straat en te druk gewoon. Vrienden kwamen met ski-chalet Dengg aanzetten zo’n vier jaar... Altijd midden in het centrum van Gerlos gezeten, maar daar hadden we ’s avonds echt last van de herrie op straat en te druk gewoon. Vrienden kwamen met ski-chalet Dengg aanzetten zo’n vier jaar geleden en we zijn net weer terug en het was weer heerlijk. Bij dit chalet geen verkeer en herrie, maar wel zon en prachtig uitzicht. Ligt fantastisch, tenminste dat vinden wij haha… Wij zijn helemaal verslingerd geraakt aan het ‘catered’ concept. We hadden een gezellig Belgisch stel die werkelijk heerlijk eten op tafel zette. Ze wonen in een pension op 100 meter van het chalet, dus je hebt ook gewoon je privacy.

Mooi en rustig gelegen

Janne Wentholt

De ligging van catered skichalet Angelina in St Anton is goed. Op een klein stukje van het chalet kan je zo gemakkelijk skiënd naar de piste; klein stukje en glooiend. Voor de rest, hele fijne... De ligging van catered skichalet Angelina in St Anton is goed. Op een klein stukje van het chalet kan je zo gemakkelijk skiënd naar de piste; klein stukje en glooiend. Voor de rest, hele fijne vakantie gehad met top verzorging.

Goede ligging

Lara van Mullekom

Ons verblijf in Chalet Blanchot - les Menuires Frankrijk: Er is een grote woon/eetkamer met grote openhaard waar je gezellig met elkaar omheen kunt zitten. De staf van het chalet was heel aardig en... Ons verblijf in Chalet Blanchot - les Menuires Frankrijk: Er is een grote woon/eetkamer met grote openhaard waar je gezellig met elkaar omheen kunt zitten. De staf van het chalet was heel aardig en behulpzaam en kon echt geweldig koken. Voor kinderen is dit chalet echt super. Kinderen hebben altijd energie over en na het skiën konden ze direct voo de deur lekker hun gang gaan op sleetjes en sneeuwpoppen bouwen. Het ligt op meer dan 2000 meter hoogte, dus altijd sneeuw bij het chal

Voor kinderen echt geweldig aan de piste

Guido van Opdam

Het was klasse in skichalet Selva Panorama. Een goed verzorgd chalet met heerlijk eten en goed chalet personeel. Goed hebben ze voor ons gezorgd. Chalet is mooi gelegen en lekker rustig, geen herrie... Het was klasse in skichalet Selva Panorama. Een goed verzorgd chalet met heerlijk eten en goed chalet personeel. Goed hebben ze voor ons gezorgd. Chalet is mooi gelegen en lekker rustig, geen herrie van verkeer. Het uitzicht is echt geweldig.

Klasse was het...