Florina Siewers

Bij het chalet de piste die ondermeer uitkomt bij de Galzigbahn. Dus echt top. Je skiet ook zo weer naar het chalet aan het einde van de dag. Vlakbij het chalet ook een lunchadres aan de piste met... Bij het chalet de piste die ondermeer uitkomt bij de Galzigbahn. Dus echt top. Je skiet ook zo weer naar het chalet aan het einde van de dag. Vlakbij het chalet ook een lunchadres aan de piste met een mooi en gezellig terras. Het chalet is heel netjes, met mooie ruime kamers. Het eten was echt geweldig. Top weekje was het weer!

Aan de Galzigbahn piste. Ski terug tot aan chalet Aurora.

Carmen in 't Veld

De chalet staf was professioneel en we hebben erg lekker gegeten.

Chalet Dengg: fijn huis op mooie locatie

Karina Hijdra

Naar St. Anton geweest met 16 collega’s van ons it-bedrijf. Top locatie was Angelina. Door Kjeld en Luna was alles heel goed geregeld. We werden gastvrij ontvangen en de maaltijden waren... Naar St. Anton geweest met 16 collega’s van ons it-bedrijf. Top locatie was Angelina. Door Kjeld en Luna was alles heel goed geregeld. We werden gastvrij ontvangen en de maaltijden waren fantastisch. Het was een feestje!

Maaltijden waren super. Topkoks.

Jan-Willem van Brederode

Prachtig uitzicht vanuit het ski chalet. Goede gastheer Arjan. Zeer schoon allemaal en hij houdt rekening met de wensen van de chaletgasten. We voelden ons hier helemaal thuis. Komen volgende winter... Prachtig uitzicht vanuit het ski chalet. Goede gastheer Arjan. Zeer schoon allemaal en hij houdt rekening met de wensen van de chaletgasten. We voelden ons hier helemaal thuis. Komen volgende winter weer terug, maar dan met een groep van de hockey.

Gastvrije en professionele chalet staf

Wilma Nobels

Echt een leuk concept dit. We kenden het niet. Het is gewoon een soort van eigen hotel wat je geboekt hebt en helemaal voor jezelf hebt. De staf regelt heerlijk alles op de achtergrond, je hoeft je... Echt een leuk concept dit. We kenden het niet. Het is gewoon een soort van eigen hotel wat je geboekt hebt en helemaal voor jezelf hebt. De staf regelt heerlijk alles op de achtergrond, je hoeft je nergens zorgen om te maken. ’s Morgens staat er een perfect ontbijt klaar. Ze ruimen alles voor je op. Bij terugkomst na het skiën hebben ze heerlijke hapjes voor je neergezet. Je drankje staat ook koud en ’s avonds koken ze een heerlijk diner. Je hebt ook helemaal niet in de gaten dat de chalet staf aanwezig is. Je hebt gewoon je privacy. Het is ons zo goed bevallen dat we dit voorlopig blijven boeken.

Echt een leuk concept zo'n catered chalet

Luuk de Raad

Heel sfeervol huis met een gezellige Stube en toffe relaxte chaletstaf.

Was gezellig en goed

Anniek Leffering

Staf en skichalets bedankt en tot volgend jaar.

Het fijne is de ontzorging tijdens je vakantie en zeker met een groep. Boodschappen doen, koken, huishouding kost teveel tijd en vinden wij zonde tijdens je wintersport.

Bibian van Driessche

Komen al zo’n 15 jaar in St. Anton en in het centrum vinden we het net te druk en waar skichalet Angelina ligt is het lekker rustig en toch alles vlakbij. Naar de Gondelbahn kan je lopend of op de... Komen al zo’n 15 jaar in St. Anton en in het centrum vinden we het net te druk en waar skichalet Angelina ligt is het lekker rustig en toch alles vlakbij. Naar de Gondelbahn kan je lopend of op de ski, maar een aantal van onze ski club pakten de bus die voor het huis stopt. Net wat je wilt. Alles goed verzorgt hier. Dus we raden het zeker aan.

Niet ver van Gondelbahn

Christina Keers

Goed verzorgd huis in Fiss met schone kamers en fris opgemaakte bedden zoals gebruikelijk in Oostenrijk. Goede ligging in het dorp. Klein stukje naar de liften en pistes. Ruim ontbijt, lekkere... Goed verzorgd huis in Fiss met schone kamers en fris opgemaakte bedden zoals gebruikelijk in Oostenrijk. Goede ligging in het dorp. Klein stukje naar de liften en pistes. Ruim ontbijt, lekkere hapjes als we weer terugkwamen van het skiën. Fijn ook dat de chalet host ook alle boodschappen voor de drankjes zoals bier en wijn doet en koud zet. Scheelt een hoop tijd en gesjouw. Gaan liever skiën en aprèsskiën natuurlijk, weekje is al kort genoeg. Chalet host was vriendelijk en behulpzaam.

Fiss Alpensonne: goed verzorgd huis in centrum

Jim Vermaas

Op de piste in een super mooi en groot skigebied. Het chalet is schoon, zeer vriendelijk personeel van skichalets, direct weer geboekt voor volgend jaar.

Direct op de piste is echt luxe