Luuk de Raad

Heel sfeervol huis met een gezellige Stube en toffe relaxte chaletstaf.

Was gezellig en goed

Anniek Leffering

Staf en skichalets bedankt en tot volgend jaar.

Het fijne is de ontzorging tijdens je vakantie en zeker met een groep. Boodschappen doen, koken, huishouding kost teveel tijd en vinden wij zonde tijdens je wintersport.

Bibian van Driessche

Komen al zo’n 15 jaar in St. Anton en in het centrum vinden we het net te druk en waar skichalet Angelina ligt is het lekker rustig en toch alles vlakbij. Naar de Gondelbahn kan je lopend of op de... Komen al zo’n 15 jaar in St. Anton en in het centrum vinden we het net te druk en waar skichalet Angelina ligt is het lekker rustig en toch alles vlakbij. Naar de Gondelbahn kan je lopend of op de ski, maar een aantal van onze ski club pakten de bus die voor het huis stopt. Net wat je wilt. Alles goed verzorgt hier. Dus we raden het zeker aan.

Niet ver van Gondelbahn

Christina Keers

Goed verzorgd huis in Fiss met schone kamers en fris opgemaakte bedden zoals gebruikelijk in Oostenrijk. Goede ligging in het dorp. Klein stukje naar de liften en pistes. Ruim ontbijt, lekkere... Goed verzorgd huis in Fiss met schone kamers en fris opgemaakte bedden zoals gebruikelijk in Oostenrijk. Goede ligging in het dorp. Klein stukje naar de liften en pistes. Ruim ontbijt, lekkere hapjes als we weer terugkwamen van het skiën. Fijn ook dat de chalet host ook alle boodschappen voor de drankjes zoals bier en wijn doet en koud zet. Scheelt een hoop tijd en gesjouw. Gaan liever skiën en aprèsskiën natuurlijk, weekje is al kort genoeg. Chalet host was vriendelijk en behulpzaam.

Fiss Alpensonne: goed verzorgd huis in centrum

Suzanne Schep

Voor ons de perfecte wijze om de wintersport door te brengen met alles lekker verzorgd en geregeld. Nederlandse staf heel vriendelijk en kunnen lekker koken. Chalet was schoon en is goed... Voor ons de perfecte wijze om de wintersport door te brengen met alles lekker verzorgd en geregeld. Nederlandse staf heel vriendelijk en kunnen lekker koken. Chalet was schoon en is goed onderhouden. Ligging is super zoals anderen ook aangeven.

De perfectie manier van wintersport

Sophie Arkel

Het was weer heel gezellig met elkaar in chalet Dengg in Gerlos. Genoten hebben we ook van het lekkere eten van Sven en Vanja en natuurlijk ook van hun diensten. In één woord top!

Huis heel gezellig

Denyse Theuninck

Net terug. Super chaletstaf. Zeer gastvrij en heel vriendelijk. Koken kunnen ze als de beste. Mooie ligging en met een klein stukje lopen kan je de skis aandoen en ski je naar de gondel. Ben je niet... Net terug. Super chaletstaf. Zeer gastvrij en heel vriendelijk. Koken kunnen ze als de beste. Mooie ligging en met een klein stukje lopen kan je de skis aandoen en ski je naar de gondel. Ben je niet van het lopen, de bus stopt voor de deur en brengt je overal in Sant Anton.

Chalet Angelina heeft een mooie ligging

Janneke Kreder

We kozen voor de goede ligging van chalet Helvetia en dat was ook helemaal het geval. Bij de lift en piste. Ook de service van de staf was perfect. Kortom: Volgend jaar gaan we weer.

service staf was perfect

Renske Marres

We verbleven in de Dolomieten in Selva/Sankt Christina bij Skichalets. Zeer verzorgd chalet. Kamers zijn schoon en netjes. Bedden keurig opgemaakt. Het huis heeft eigenlijk een Oostenrijkse sfeer.... We verbleven in de Dolomieten in Selva/Sankt Christina bij Skichalets. Zeer verzorgd chalet. Kamers zijn schoon en netjes. Bedden keurig opgemaakt. Het huis heeft eigenlijk een Oostenrijkse sfeer. Gezellige zitkamer en grote eetruimte. We waren met veel kinderen en die hadden heel veel ruimte binnen. Echt aan te bevelen als je met gezinnen met kinderen bent. Ook kookte de skichalet staf een kindermenu voor de kids en eerder zodat ze bijtijds hun bed in konden. Wij konden nog heerlijk rustig natafelen met elkaar. Het is de luxe van een eigen chalet met hotelservice en een kook- en huishoudstaf. Echt geweldig vonden we het. Nooit zoiets geboekt, maar zo'n catered chalet is ons zeer bevallen.

Perfecte formule als je met kinderen bent.

Dennis Wieringa

Fijn huis ski chalet Angelina. Mooie ligging met goed uitzicht op de bergen! Ontbijt, hapjes na het skiën en diner was heel goed. Graag komen we hier weer terug.

Het heerlijke eten dat Kjelld en Luna hebben bereid en hun enthousiasme.